Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VS kuvankauniit alusvaatemallit (VS-enkelit) siirtyvät historiaan

Vierailija
20.06.2021 |

Todella hieno juttu. Tästä taitaa seurata muutakin myönteistä tapahtumaa laajalle yhteiskuntaan. Näin toivon.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008066100.html

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että loppuu. Näistä enkeleistähän on ollut paljon juttuja että joutuvat olemaan aivan sairailla dieteillä saavuttaakseen juuri noihin näytöksiin sopivan kropan.

Ammattimalleja. Se on heidän duunia. Voi mennä tekemään myös muita töitä.

Yleensä kuitenkin pyritään suojelemaan työntekijöiden terveyttä. Mukaan lukien kyky lisääntyä.

Vierailija
82/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saataisiinko miestenkin alusvaatepaketeista ne hyperatleetit pois? Naisten mieskäsitys vääristyy, kun he ostavat miehilleen bokseripaketteja prismareissulla.

Tällä sivustolla ylivoimaisesti eniten näkemäni mainos on The Other Danish Guy, kaikki ne erilaiset miehet. Suosipa niitä, jos asia on sinulle tärkeä.

Kiva, että mainosten kehonkuva monipuolistuu ja silottelua on edes vähän vähemmän.

Tuo brändi mainostaa huumorilla. Eli jos miehen vartalo ei ole täydellinen, niin sille on sopivaa naureskella. Isot naiset alusvaatemainoksissa sitä vastoin kuvataan oman arvonsa tuntevina.

Miten niin? Minusta se on niin, että siinä mainoksessa ne miehet ovat subjekteja, eivöt naurun kohteita. Naisten bikini- ja alusvaatenainoksissa naiset kuvataan aina niin, että he ovat objekteja, eivöt subjekteja.

??? Naisten alusvaatemainoksissa naisilla sentään näkyy naamat, eli heillä voidaan ajatella olevan persoona. TODGin mainoksissa miehet ovat vain huvittavia lihakimpaleita.

Eivät todellakaan ole huvittavia lihakimpaleita. Ainakaan tuossa nyt näkyvässä mainoksessa. Pidän itse todella paljon tuosta frakkipukuisesta miehestä. Hän on epäkonventionaalinen, vahva ja toisaalta tietyllä tapaa haavoittuvan näköinen tuossa kuvassa. Kiehtova. Ensin en pitänyt tuosta kuvasta, mutta nyt katson sitä mielelläni. Hän on kuitenkin samalla myös subjekti, toisin kuin alusvaatemallit noin yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Naisten esineellistäminen loppuu.

Itse te itseänne esineellistätte esim Instassa. Ihan itse.

Samoin tavalliset naiset uimarannoilla perse paljaana ja nykyään haluttaisiin tissitkin esille. Kai naiset sen verran miesten seksuaalisuutta ymmärtävät, että miehet kokevat nuo vartalon osat seksuaalisesti kiihottavina? Jos sellaisia vartalon osia paljastaa julkisesti, niin silloin kyllä tietää, että on itse esineellistänyt itsensä. Ihan turha väittää muuta.

Miehillä tuntuu olevan työstämistä tuon oman vastuun ymmärtämisen kanssa ihan loputtomiin. Mikä teillä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että olette itse vastuussa käytöksestänne ja ajatuksistanne? Mikä sen ymmärtämisestä tekee niin mahdotonta?

Naisilla tuntuu olevan työstämistä tuon oman vastuun ymmärtämisen kanssa ihan loputtomiin. Mikä teillä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että olette itse vastuussa käytöksestänne ja ajatuksistanne? Mikä sen ymmärtämisestä tekee niin mahdotonta?

Turha lainata mua. Menet nyt vaan miettimään sitä omaa vastuutasi miksi pidät naisia esineinä. Minä saan kulkea ihan missä asussa haluan ja miehet saa sumplia ne omat fiiliksensä ihan yksinään. Tiedätkö mitä minä ajattelen kun näen puolialastoman miehen? En mitään. Jatkan päivääni. Se on se mitä sinäkin alat tehdä kun kasvat aikuiseksi, et ajattele mitään muiden ihmisten vaatevalinnoista.

En mä pidä naisia esineinä. Kannattaa sunkin vaan mennä itsees ja miettiä miksi oletit noin.

Miksi miehet rynnivät osallistumaan kiivaasti keskusteluun, jonka aiheena on NAISTEN vaatemerkki ja sen tulevat brändilähettiläät? Menkää edes joskus helv.ettiin etukäteen, ettei teitä aina tarvitse sinne toivottaa sen jälkeen kun olette tunkeneet tänne nolaamaan itsenne.

Vierailija
84/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma: muuttuu

Miehet: suuttuu

Vierailija
85/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tässä kenenkään on vinkua. Yritys vain toimii, kuten kaikki yritykset loogisesti toimivat. On katsottu myyntilukuja ja huonolta on näyttänyt. Enkelit eivät tuota yritykselle tarpeeksi myyntiä.

Vierailija
86/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ulisevia ukkoja ketju täynnä, vaikka kyseessä on naisten vaatemerkki.

Vierailija
87/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos malleina alkaisi olla enemmän ihan luonnollisia vartaloita.

Miten ne nyt on epäluonnollisia?

Mä olin nuorena hoikka ja koin vartaloni kyllä ihan luonnolliseksi. Loukkaavaa väittää muuta.

Siten, että sinun olisi pitänyt pysyä sellaisena. Ei ole luonnollista että kolmikymppisen naisen kroppa on edelleen saman näköinen kuin 15-vuotiaana. Että se pysyisi sellaisena, täytyy itseään näännyttää.

https://www.radionova.fi/uutiset/viihde/a-164336

Höpö höpö.

Vierailija
88/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on ulisevia ukkoja ketju täynnä, vaikka kyseessä on naisten vaatemerkki.

Jännästi ne akatkin tunkee miesten ketjuihin ulisemaan, että äläpä jaksa.

Vierailija
89/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos malleina alkaisi olla enemmän ihan luonnollisia vartaloita.

Miten ne nyt on epäluonnollisia?

Mä olin nuorena hoikka ja koin vartaloni kyllä ihan luonnolliseksi. Loukkaavaa väittää muuta.

Luonnostaan hoikka? Ensinnäkin, buo mallit pn yli 175cm pitkiä, ja niiden bmi on jotain 17. Lisäksi luin kerran jutun yhdestä mallista, joka valmistautui VS maunokseen: kalorit oli ajettu minimiin, ja malli treenasi 2x päivässä. Että siinäpä sinulle sitä luonnollisen hoikkaa.

Ihan sairasta tuputtaa tommoista ihanteena naisille

Vierailija
90/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Klum on todella kaunis.

Minua eivät VS-enkelit häirinneet. Ehkä naisille ostettiin enemmän kauniita alusvaatteita heidän vuokseen?

N

Vierailija
91/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Vierailija
92/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuossa iltiksen ylimässä kuvassa on täysin normaalipainoisia malleja. En käsitä tuota haloota. Ylipainohan on ennen kaikkea epäterveellistä ihmiselle itselleen. Ei sellaista kannata mainostaa.

Vierailija
93/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Y h y y y ahdistaa ja on NIIN PAHA OLO kun VS:llä on ollut kauniita naisia ja minä olen ruma akka y h y y y y😫😭😩

Itse olen jo nelikymppinen ja sillä tavalla sinut oman kropan kanssa, ettei enää ahdista nämä eikä sen puoleen pullerotkaan. Mutta minulla on 12-vuotias tytär, joten otan ilolla vastaan tällaisen kehityksen missä nainen aletaan pikkuhiljaa nähdä muunakin kuin seksiobjektina miesten silmin. Tämä on taas yksi virstanpylväs siinä matkalla.

Ilolla tämä kehitys vastaan, missä ihmisiä kannustetaan lihoamaan? Tätähän tungetaan nyt joka paikkaan, että olisi pullukoilla hyvä olla eivätkä kokisi mitään tuskia kiloistaan. Minä näen sen aika huolestuttavana, lihavia alkaa olemaan paljon ja pian mikään ei estä sitä turpoamista.

Vierailija
94/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea vilkaisu VS sivuille ja tällainen ylipainoisen keski-ikäisen mielipide. 

Liiveissä niin ohuet ja kovannäköiset olkaimet, että vaikuttavat sopivan pikemmin makuuhuoneessa riisuutumiseen kuin päivän askareisiin rintoja tukemaan. Ulkonäkö toki myös tukee tuota makuuhuoneteoriaa. 

Isoin koko oli rinta 116, vyötärö 95 ja lantio 121 eli pullukankin tulee olla tiimalasi. Rintsikoissa isoin ympärys 90-95, mutta nopeasti mikään malli ei sopisi noin isolle ympärykselle, jos henkilöllä on yhtään rintoja ison rintakehän lisäksi (oma kokoni 90 F eikä toimisi yhtään noilla tarjolla olevilla liiveillä). 

Vierailija
95/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Y h y y y ahdistaa ja on NIIN PAHA OLO kun VS:llä on ollut kauniita naisia ja minä olen ruma akka y h y y y y😫😭😩

Itse olen jo nelikymppinen ja sillä tavalla sinut oman kropan kanssa, ettei enää ahdista nämä eikä sen puoleen pullerotkaan. Mutta minulla on 12-vuotias tytär, joten otan ilolla vastaan tällaisen kehityksen missä nainen aletaan pikkuhiljaa nähdä muunakin kuin seksiobjektina miesten silmin. Tämä on taas yksi virstanpylväs siinä matkalla.

Ilolla tämä kehitys vastaan, missä ihmisiä kannustetaan lihoamaan? Tätähän tungetaan nyt joka paikkaan, että olisi pullukoilla hyvä olla eivätkä kokisi mitään tuskia kiloistaan. Minä näen sen aika huolestuttavana, lihavia alkaa olemaan paljon ja pian mikään ei estä sitä turpoamista.

Kuule, ihan joka ainoa päivä koen negatiivisia tunteita näistä kiloistani. Ja olen todella kiitollinen, että vielä löytyy jotain päällepantavaa. Pelkään, että jos joskus kävisi niin, että joutuisin toteamaan lihoneeni lisää ja vaatevalikoima loppuisi niin mitä sitten tapahtuisi? Erakoituisin kotiini?

Vierailija
96/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ihan joka ainoa päivä koen negatiivisia tunteita näistä kiloistani. Ja olen todella kiitollinen, että vielä löytyy jotain päällepantavaa. Pelkään, että jos joskus kävisi niin, että joutuisin toteamaan lihoneeni lisää ja vaatevalikoima loppuisi niin mitä sitten tapahtuisi? Erakoituisin kotiini?

Eli et kokisi oloasi yhtään helpottuneeksi vaikka telkkarissa olisi mainokset yms. täynnä pelkästään pulleita ihmisiä?

Vierailija
97/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopea vilkaisu VS sivuille ja tällainen ylipainoisen keski-ikäisen mielipide. 

Liiveissä niin ohuet ja kovannäköiset olkaimet, että vaikuttavat sopivan pikemmin makuuhuoneessa riisuutumiseen kuin päivän askareisiin rintoja tukemaan. Ulkonäkö toki myös tukee tuota makuuhuoneteoriaa. 

Isoin koko oli rinta 116, vyötärö 95 ja lantio 121 eli pullukankin tulee olla tiimalasi. Rintsikoissa isoin ympärys 90-95, mutta nopeasti mikään malli ei sopisi noin isolle ympärykselle, jos henkilöllä on yhtään rintoja ison rintakehän lisäksi (oma kokoni 90 F eikä toimisi yhtään noilla tarjolla olevilla liiveillä). 

Ehkä sulle on muita vaatevalmistajia? Kai alusvaatteitakin voi tehdä erilaisille käyttäjäryhmille? 

Vierailija
98/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees olipa kiva uutinen :) Ihanaa että kuvasto monipuolistuu ja nähdään lisää erilaisia malleja. Kyllä niitä perinteisiäkin vielä riittää ja alusvaatefirmoja on pilvin pimein. Mutta joo, tuli kyllä hyvä mieli uutisesta.

Vierailija
99/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa että pyöreitä naisia tulee lisää mainoksiin. Naisen pitää näyttää naiselta!

M40

No just tätä ummehtunutta papparaiskommentointia ei kukaan kaipaa. Että "naisen pitää näyttää naiselta". Just juu.

Upeaa se munkin mielestä on, että erilaisia malleja tulee näkymään enemmän, myös pluskokoa, eri ikäistä yms. Mut mikä tarve on samaan hengenvetoon dissata muunlaisia naisia, etteikö ne nyt sitten "näyttäneet naisilta". Jaajaa.

Tavallaan ei kiinnosta pappamiesten kommentit, tavallaan kiinnostaa ja toivoisi ettei ne oo tälläisiä.

Vierailija
100/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt ostaa VS:iä vaimolleni silloin tällöin molempien piristykseksi. Sillä on ollut kiva seksikäs brändi. Jos he haluavat sen tuhota täyttämällä kuvastonsa ylipainoisilla ja entisillä miehillä, niin kyllä minä kuluttajana kannan rahani muualle. En assosioi kaunista vaimoani samaan joukkoon ylipainoisten naisten ja entisten miesten kanssa.

Samoin olen pistänyt merkille tuon Other Danish Guy -brändin mainostuksen ylipainoisilla ja treenaamattomilla miehillä. Haluan ostaa myös itselleni alusvaatteet jotka kertovat tyylistä ja seksistä. Niissäkin käännyn siis muiden palveluntarjoajien puoleen.

Varmaan yleisellä tasolla tämä kehitys on sitten toivottua. Minulle ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi