Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VS kuvankauniit alusvaatemallit (VS-enkelit) siirtyvät historiaan

Vierailija
20.06.2021 |

Todella hieno juttu. Tästä taitaa seurata muutakin myönteistä tapahtumaa laajalle yhteiskuntaan. Näin toivon.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008066100.html

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä voi kuin nauraa. Kauniit naiset korvaa pullukka, ransu, riivinrauta tms.

VS on konkassa muutaman vuoden kuluttua.

Ei noiden mallien kuolaajat ole niitä alusvaatteita ennenkään ostaneet.

Eivät taida olla halvimmasta päästä. Varakkaat kuolaajat ostavat naisilleen. 

Ja kun naisilla itsellään on nykyään omat rahat niin kannattaa markkinoida suoraan naisille, ei jollekkin välikädelle. VS ei ole mikään luxusmerkki. En tiedä miten siitä on joillakin sellainen mielikuva. Kauppojen sisustukseen on panostettu, mutta itse vaatteet on ihan kiinapashaa.

Vierailija
62/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika teennäistä. VS on tunnettu enkeleistään. He jo kerran painostuksesta palkkasivat "plusmallin" eli kokoa 36 olevan naisen, joka ei ollu millään tavalla plusmalli. 

Tämä menee samaa kategoriaan. Olisivat vaan rehellisesti mitä ovat. Eikös se ole muotia?

Tykkäsin katsoa niitä näytöskiä! :D

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Y h y y y ahdistaa ja on NIIN PAHA OLO kun VS:llä on ollut kauniita naisia ja minä olen ruma akka y h y y y y😫😭😩

Itse olen jo nelikymppinen ja sillä tavalla sinut oman kropan kanssa, ettei enää ahdista nämä eikä sen puoleen pullerotkaan. Mutta minulla on 12-vuotias tytär, joten otan ilolla vastaan tällaisen kehityksen missä nainen aletaan pikkuhiljaa nähdä muunakin kuin seksiobjektina miesten silmin. Tämä on taas yksi virstanpylväs siinä matkalla.

Vierailija
64/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kovin luisevia enkeleitä näkyivät olevankin.

Vierailija
65/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos malleina alkaisi olla enemmän ihan luonnollisia vartaloita.

Miten ne nyt on epäluonnollisia?

Mä olin nuorena hoikka ja koin vartaloni kyllä ihan luonnolliseksi. Loukkaavaa väittää muuta.

Vierailija
66/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Naisten esineellistäminen loppuu.

Ei se sillä lopu, että tilalle valitaan joku lesbomalli. Se saa vain toisenlaisen muodon. Sama asia silti kyseessä.

Et siis lukenut tuota lehtijuttua lainkaan? Miksi tulet kommentoimaan lukematta? Noloa sinulle sönköttää puutaheinää, kun ihan muusta on kyse.

Vierailija
67/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut juttua, mutta kommenteista sain kasityksen ettei mitään vaatteita saa mainostaa kuin kehopositiiviset, läskit, lehmät ja siiderivalaat, elikkä ainut mikä kelpuutetaan on suominaisen kaltaiset rumat lehmät.

Miksi sinua edes kiinnostaa. Et ole päässyt naisen lähellekkään moneen vuoteen. Mene takaisin sinne sängyn alle.

Vierailija
68/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että alkavat tehdä naisten alusvaatteita naisille, eivätkä naisten alusvaatteita miehille.

Vierailija
69/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat eivät ole enää muotia vaan fitness sixpack ja booty.

Vierailija
70/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne nyt on epäluonnollisia?

Mä olin nuorena hoikka ja koin vartaloni kyllä ihan luonnolliseksi. Loukkaavaa väittää muuta.

Siten, että sinun olisi pitänyt pysyä sellaisena. Ei ole luonnollista että kolmikymppisen naisen kroppa on edelleen saman näköinen kuin 15-vuotiaana. Että se pysyisi sellaisena, täytyy itseään näännyttää.

https://www.radionova.fi/uutiset/viihde/a-164336

Vierailija
71/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaate näyttää rumalta eikä asiakkaat osta

Vierailija
72/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että alkavat tehdä naisten alusvaatteita naisille, eivätkä naisten alusvaatteita miehille.

Sinne vaan Hooetämmän ja walmartin jatkeeksi...

Vierailija
73/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos niiltä jatkossa puuterin värisiä maksi-kalsareitakin ?

Vierailija
74/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiskos niiltä jatkossa puuterin värisiä maksi-kalsareitakin ?

On saanut tähänkin asti. Itseasiassa olen aina ihmetellyt noita näytöksiä että onko niissä edes näytillä niitä vaatteita mitä heillä oikeasti on myynnissä.

Vierailija
75/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta sinne voisi ottaa myös normaalin vartalon omaavia naisia, esimerkiksi kokoa 36 olevia, lihaksikkaita naisia. Miksi kaikki pitää sitten vetää toiseen ääripäähän?

Vierailija
76/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset läskit ämmät vinkuu, kun jotkut naiset on kauniita. Tämäkin piti pilata

No siellä on netti täynnä muuta runkkumateriaalia. Koita kestää. Voimahali.

Kiitos halista ! Täytyy etsiä vaan jonkun sopivan "influencerin" sivu...

Vierailija
77/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diversiteetti on vain hyvä asia. Naisillehan noita on tarkoitus myydä, naiset tutkitustikin ovat yhteiskunnan kuluttajia ja talouksien ostopäätöksien tekijöitä. Jos vaate ei tunnu olevan itselle vaan pelkälle nollakoon enkelille, ei tavallinen nainen sitä ostakaan.

Priyanka on sitä paitsi tosi kaunis, samoin se transmalli. Paljon kauniimpia kuin joku Tyra Banks.

Vierailija
78/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että loppuu. Näistä enkeleistähän on ollut paljon juttuja että joutuvat olemaan aivan sairailla dieteillä saavuttaakseen juuri noihin näytöksiin sopivan kropan.

Ammattimalleja. Se on heidän duunia. Voi mennä tekemään myös muita töitä.

Vierailija
79/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että pyöreitä naisia tulee lisää mainoksiin. Naisen pitää näyttää naiselta!

M40

Vierailija
80/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saataisiinko miestenkin alusvaatepaketeista ne hyperatleetit pois? Naisten mieskäsitys vääristyy, kun he ostavat miehilleen bokseripaketteja prismareissulla.

Ei ole sattunut noita palstan bokserimainoksia huomaamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme