VS kuvankauniit alusvaatemallit (VS-enkelit) siirtyvät historiaan
Todella hieno juttu. Tästä taitaa seurata muutakin myönteistä tapahtumaa laajalle yhteiskuntaan. Näin toivon.
Kommentit (145)
Saataisiinko miestenkin alusvaatepaketeista ne hyperatleetit pois? Naisten mieskäsitys vääristyy, kun he ostavat miehilleen bokseripaketteja prismareissulla.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Naisten esineellistäminen loppuu.
Ei se sillä lopu, että tilalle valitaan joku lesbomalli. Se saa vain toisenlaisen muodon. Sama asia silti kyseessä.
VS:llä menee niin huonosti, että pitää yrittää uusia temppuja huomiota saadakseen. Aivan sama mulle. En ole koskaan niitten ylihintaisia hepeneitä käyttänyt ja tuskin tulen käyttämäänkään.
Lohdullista. Aika ahdistava konsepti on ollut näin naisen näkökulmasta. Tietääkseni naiset ovat kuitenkin suurin asiakasryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sillä lopu, että tilalle valitaan joku lesbomalli. Se saa vain toisenlaisen muodon. Sama asia silti kyseessä.
Ei he alusvaatteissa esiinny kenenkään tilalla. Kuten jutussa ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Itse te itseänne esineellistätte esim Instassa. Ihan itse.
Jos malleina alkaisi olla enemmän ihan luonnollisia vartaloita.
Vierailija kirjoitti:
Saataisiinko miestenkin alusvaatepaketeista ne hyperatleetit pois? Naisten mieskäsitys vääristyy, kun he ostavat miehilleen bokseripaketteja prismareissulla.
Tällä sivustolla ylivoimaisesti eniten näkemäni mainos on The Other Danish Guy, kaikki ne erilaiset miehet. Suosipa niitä, jos asia on sinulle tärkeä.
Kiva, että mainosten kehonkuva monipuolistuu ja silottelua on edes vähän vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo kyllä me ihan kaikki. Toki palstan naisvihaajan mielestä vain instabeibet ovat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille nyt esineellistäminen on sitä kun nainen vain näkyy jossain ja teidän perverssi mielikuvituksenne alkaa laukata. Siksi ne niitä naisia joissain maissa peittää säkkiin kun miehet on täysin järkeä vailla olevia elukoita, sen sijaan että lukitsisi järkijätöt vaikka eläintarhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin tavalliset naiset uimarannoilla perse paljaana ja nykyään haluttaisiin tissitkin esille. Kai naiset sen verran miesten seksuaalisuutta ymmärtävät, että miehet kokevat nuo vartalon osat seksuaalisesti kiihottavina? Jos sellaisia vartalon osia paljastaa julkisesti, niin silloin kyllä tietää, että on itse esineellistänyt itsensä. Ihan turha väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin tavalliset naiset uimarannoilla perse paljaana ja nykyään haluttaisiin tissitkin esille. Kai naiset sen verran miesten seksuaalisuutta ymmärtävät, että miehet kokevat nuo vartalon osat seksuaalisesti kiihottavina? Jos sellaisia vartalon osia paljastaa julkisesti, niin silloin kyllä tietää, että on itse esineellistänyt itsensä. Ihan turha väittää muuta.
Miehillä tuntuu olevan työstämistä tuon oman vastuun ymmärtämisen kanssa ihan loputtomiin. Mikä teillä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että olette itse vastuussa käytöksestänne ja ajatuksistanne? Mikä sen ymmärtämisestä tekee niin mahdotonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä sivustolla ylivoimaisesti eniten näkemäni mainos on The Other Danish Guy, kaikki ne erilaiset miehet. Suosipa niitä, jos asia on sinulle tärkeä.
Kiva, että mainosten kehonkuva monipuolistuu ja silottelua on edes vähän vähemmän.
Tuo brändi mainostaa huumorilla. Eli jos miehen vartalo ei ole täydellinen, niin sille on sopivaa naureskella. Isot naiset alusvaatemainoksissa sitä vastoin kuvataan oman arvonsa tuntevina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä tuntuu olevan työstämistä tuon oman vastuun ymmärtämisen kanssa ihan loputtomiin. Mikä teillä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että olette itse vastuussa käytöksestänne ja ajatuksistanne? Mikä sen ymmärtämisestä tekee niin mahdotonta?
En saanut tästä kiinni. Mitä tarkoitat?
Kyllä minä naisena katson mieluummin hoikkia, kauniita naisia kuin näitä nykyisiä kehopositiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla uiminen tai julkisessa tilassa toimiminen ei ole itsensä esineellistämistä, vaan sen vastakohta. Ihan turha väittää muuta.
Jos sinun on vaikea sisäistää asiaa, muuta niihin maihin, joissa nainen ok sekä esineellistetty että pakattu pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo brändi mainostaa huumorilla. Eli jos miehen vartalo ei ole täydellinen, niin sille on sopivaa naureskella. Isot naiset alusvaatemainoksissa sitä vastoin kuvataan oman arvonsa tuntevina.
Sinulla taitaa olla vähän sisäistettyä kehovihaa. Hienoja malleja TODG:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla uiminen tai julkisessa tilassa toimiminen ei ole itsensä esineellistämistä, vaan sen vastakohta. Ihan turha väittää muuta.
Jos sinun on vaikea sisäistää asiaa, muuta niihin maihin, joissa nainen ok sekä esineellistetty että pakattu pussiin.
Esim. lihavathan eivät uimarannoilla kulje noissa persebikineissä, koska he eivät koe olevansa tarpeeksi katsomisen arvoisia niissä. Eli eivät siinä mielessä aseta itseään katseen alaiseksi, eli esineellistä itseään kuten treenatut.
Mikä on itsensä esineellistämisen vastakohta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo kyllä me ihan kaikki. Toki palstan naisvihaajan mielestä vain instabeibet ovat naisia.
Niinhän mä juuri kirjoitin.