Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VS kuvankauniit alusvaatemallit (VS-enkelit) siirtyvät historiaan

Vierailija
20.06.2021 |

Todella hieno juttu. Tästä taitaa seurata muutakin myönteistä tapahtumaa laajalle yhteiskuntaan. Näin toivon.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008066100.html

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että tulee vähän toisennäköiset mallit esittelemään alusvaatteita. En itse voinut lyhyenä ja tavallisen näköisenä naisena yhtään samaistua noihin superkauniisiin gaselleihin ja päädyin yleensä ajattelemaan, että ei noi vs-alusvaatteet voi näyttää mun päällä hyvältä, kun en ole tosiaan mikään pitkä 0-koon kaunotar. Tosin jos malleiksi tulee seuraavaksi pluskokoisia, reheviä ja tummaihoisia, niin eipä tilanne samaistumisen osalta muutu itselläni mihinkään, yhä olen väärän mallinen ja kokoinen samaistuakseni.

Vierailija
102/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt ostaa VS:iä vaimolleni silloin tällöin molempien piristykseksi. Sillä on ollut kiva seksikäs brändi. Jos he haluavat sen tuhota täyttämällä kuvastonsa ylipainoisilla ja entisillä miehillä, niin kyllä minä kuluttajana kannan rahani muualle. En assosioi kaunista vaimoani samaan joukkoon ylipainoisten naisten ja entisten miesten kanssa.

Samoin olen pistänyt merkille tuon Other Danish Guy -brändin mainostuksen ylipainoisilla ja treenaamattomilla miehillä. Haluan ostaa myös itselleni alusvaatteet jotka kertovat tyylistä ja seksistä. Niissäkin käännyn siis muiden palveluntarjoajien puoleen.

Varmaan yleisellä tasolla tämä kehitys on sitten toivottua. Minulle ei.

Molempien piristykseksi? Eli itsesi. Tuo firma ei pysy pystyssä.sillä, että ukkelit ostaa vaimoilleen kerran viidessä vuodessa korsetin, että pnettaisi enemmän. Firma elää sillä, että perusasiakkaat, eli tavalliset naiset ostaa niiden tuotteita päivittäin. Että työnnä herne ihan rauhassa nenääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt ostaa VS:iä vaimolleni silloin tällöin molempien piristykseksi. Sillä on ollut kiva seksikäs brändi. Jos he haluavat sen tuhota täyttämällä kuvastonsa ylipainoisilla ja entisillä miehillä, niin kyllä minä kuluttajana kannan rahani muualle. En assosioi kaunista vaimoani samaan joukkoon ylipainoisten naisten ja entisten miesten kanssa.

Samoin olen pistänyt merkille tuon Other Danish Guy -brändin mainostuksen ylipainoisilla ja treenaamattomilla miehillä. Haluan ostaa myös itselleni alusvaatteet jotka kertovat tyylistä ja seksistä. Niissäkin käännyn siis muiden palveluntarjoajien puoleen.

Varmaan yleisellä tasolla tämä kehitys on sitten toivottua. Minulle ei.

Molempien piristykseksi? Eli itsesi. Tuo firma ei pysy pystyssä.sillä, että ukkelit ostaa vaimoilleen kerran viidessä vuodessa korsetin, että pnettaisi enemmän. Firma elää sillä, että perusasiakkaat, eli tavalliset naiset ostaa niiden tuotteita päivittäin. Että työnnä herne ihan rauhassa nenääsi.

Saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta jotkut naiset pitävät seksistä, seksikkäiden alusvaatteiden saamisesta mieheltään, ja niiden käyttämisestä.

En ole vetänyt asiasta hernettä nenään, vaan todennut vain, että VS tosiaan näyttää brändäävän itsensä muihin kuin minun tarpeisiini.

Lainaamasi

Vierailija
104/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Y h y y y ahdistaa ja on NIIN PAHA OLO kun VS:llä on ollut kauniita naisia ja minä olen ruma akka y h y y y y😫😭😩

Itse olen jo nelikymppinen ja sillä tavalla sinut oman kropan kanssa, ettei enää ahdista nämä eikä sen puoleen pullerotkaan. Mutta minulla on 12-vuotias tytär, joten otan ilolla vastaan tällaisen kehityksen missä nainen aletaan pikkuhiljaa nähdä muunakin kuin seksiobjektina miesten silmin. Tämä on taas yksi virstanpylväs siinä matkalla.

Ilolla tämä kehitys vastaan, missä ihmisiä kannustetaan lihoamaan? Tätähän tungetaan nyt joka paikkaan, että olisi pullukoilla hyvä olla eivätkä kokisi mitään tuskia kiloistaan. Minä näen sen aika huolestuttavana, lihavia alkaa olemaan paljon ja pian mikään ei estä sitä turpoamista.

Kuule, ihan joka ainoa päivä koen negatiivisia tunteita näistä kiloistani. Ja olen todella kiitollinen, että vielä löytyy jotain päällepantavaa. Pelkään, että jos joskus kävisi niin, että joutuisin toteamaan lihoneeni lisää ja vaatevalikoima loppuisi niin mitä sitten tapahtuisi? Erakoituisin kotiini?

Eli et kokisi oloasi yhtään helpottuneeksi vaikka telkkarissa olisi mainokset yms. täynnä pelkästään pulleita ihmisiä?

Miten minun mahani siitä pienee, että näen ympärilläni muitakin, joilla on iso maha? Kyllä minulla on esteettinen silmä asioille, vaikken itse täytäkään esteettisiä normeja. 

Tunnen itseni rumaksi lihavana eikä se sillä muutu, että on olemassa muitakin rumia lihavia. Mutta rumana lihavanakin pukeudun mielelläni mahdollisimman nätteihin vaatteisiin. Siitä minulle kyllä tulee parempi mieli. 

Vierailija
105/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni onkin sanonut, muitakin alusvaatebrändejä on. Joten miksi VS pakotetaan tekemään samanlaisia mainoksia yms kuin muut? Miksi ei saa brändäytyä sillä tavalla kuin ovat brändäytyneet. Aasiassa on ihan normipäivää hoikille suunnatut brändit, jotka eivät tee isoja kokoja. Milloin aloitetaan niitä vastaan taisteleminen?

Vierailija
106/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten moni onkin sanonut, muitakin alusvaatebrändejä on. Joten miksi VS pakotetaan tekemään samanlaisia mainoksia yms kuin muut? Miksi ei saa brändäytyä sillä tavalla kuin ovat brändäytyneet. Aasiassa on ihan normipäivää hoikille suunnatut brändit, jotka eivät tee isoja kokoja. Milloin aloitetaan niitä vastaan taisteleminen?

Olen kirjoittanut tänne muutaman kommentin ja en ole tarkoittanut, etteikö hoikille saisi olla omia brändejään. Toki saa olla ja suurin osa onkin. 

En vaan tiedä, mitä tuosta brändistä jää jäljelle, jos yrittävät nyt brändäytyä myös erilaisille kohderyhmille, mutta heillä ei ole kuitenkaan heille tuotteita (paitsi sille 65-70- kiloiselle, joka pitää itseään hervottomana läskinä). 

Vierailija
107/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Naisten esineellistäminen loppuu.

Ööh eipä taida, ihan itse ne tavis eukot itseään esittelevät keskellä päivää perseshortseissa ja tissitopeissa..

Vierailija
108/145 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VS-mallit näyttävät terveemmiltä ja hyväkuntoisemmilta kuin useat luuviulut haute couture huippumallit. Nyt on menty liian pitkälle ns. kehopositiivisuuden kanssa. Hoikkuus ja urheilullisuus yritetään saada näytämään epäterveeltä - jo on maailmankirjat sekaisin!

Vierailija
109/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VS-mallit näyttävät terveemmiltä ja hyväkuntoisemmilta kuin useat luuviulut haute couture huippumallit. Nyt on menty liian pitkälle ns. kehopositiivisuuden kanssa. Hoikkuus ja urheilullisuus yritetään saada näytämään epäterveeltä - jo on maailmankirjat sekaisin!

Ehkä he yrittävät vaan muuttua samaistuttavammiksi käyttäjäkunnalle, mutta ovatko nuo siihen valitut edustajat sitten sitä vai eivät, en tiedä.

Kun näen KappAhlin mainoksen, en koe sitä olevan suunnattu minulle vaan jollekin keskieurooppalaiselle, melko hoikalle ja melko kauniille naiselle. Ehkä VS:llä sama, että moni katsoo malleja mielellään, mutta ei koe että tuote olisi tarkoitettu heille, koska ei ole riittävää samaistumispintaa malleihin. 

Vierailija
110/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikkia naisia ei ensisijaisesti kiinnosta olla seksikäs miesten mielestä, jos ei esimerkiksi ole sitä miestä lainkaan. Minulle ainakin tärkeämpää olisi se, että minä tunnen oloni kivaksi ja alusvaatteet kauniiksi. Tuohan on sinällään jännä konsepti, että ne ovat alusvaatteiden ja seksihepenien sekoitus. 

Vierailija
111/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikkia naisia ei ensisijaisesti kiinnosta olla seksikäs miesten mielestä, jos ei esimerkiksi ole sitä miestä lainkaan. Minulle ainakin tärkeämpää olisi se, että minä tunnen oloni kivaksi ja alusvaatteet kauniiksi. Tuohan on sinällään jännä konsepti, että ne ovat alusvaatteiden ja seksihepenien sekoitus. 

Olet oikeassa, mutta todella monia kiinnostaa. Naiset kilpailevat kauneudesta ja seksikkyydestä. Se on evoluution kirjoittama sääntö. Toki tämä koskettaa enemmän nuorempia naisia joilla on vielä perheenperustamisviettiä tai pariutumisviettiä jäljellä. Näitä seksikkäitä VS alusvaatteita ei taida edes plus 50v ostella enää sankoin joukoin vaan kohderyhmä on ennemminkin 16-40?

Vierailija
112/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pakotetaan tekemään"?

VS on bisnes, jonka tehtävä on tahkoa rahaa osakkeenomistajille. Maailma muuttuu, mutta rahanteon logiikka pysyy samana: tarjotaan eli myydään sitä mitä markkinat eli asiakkaat haluavat ostaa. VS aloitti konservatiivisen ja "viattomana" alusvaatebisneksenä ja alkoi panostaa seksikkyyteen ja "enkeleihin" vasta yrityskaupan ja uuden omistajan myötä. Sittemmin VS:n bisnekset ovat luisineet alamäkeen viimeiset viisi vuotta, koska uuden polven asiakkaat haluavat alusvaatteilta teknisempää toiminnallisuutta ja yksilöllistä body mapping -istuvuutta kuin mitä VS vanhanaikaiset alushepeneet tarjoavat. Asiakkaat siis "pakottavat" VS: n muuttumaan. Asiakkaana sinä voit toki myös kiikuttaa rahasi sellaiselle alusvaatebisnekselle, jonka mainonnassa on sinun silmääsi miellyttäviä perinteisiä malleja, jos se on sinusta tärkeää alusvaatemerkkiä päällesi tai jonkun muun päälle valitessasi. Jos riittävän moni tekee näin, VS:n on pakko muuttua takaisin ja palata pitkiin ja hoikkiin mallityttöihin mainoksissaan. Se on sitä markkinavoimaa.

Vierailija
113/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti he haluaisivat suuremman markkinaosuuden kuin mitä tuolla nykyisellä strategialla voi saavuttaa. Tosin silloin pitää katsoa tarkkaan myös tuotetta, pystyykö se vastaamaan muiden asiakkaiden tarpeisiin vai onko se niche-tuote ja tyytyvät siihen. 

Vierailija
114/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse te itseänne esineellistätte esim Instassa. Ihan itse.

Samoin tavalliset naiset uimarannoilla perse paljaana ja nykyään haluttaisiin tissitkin esille. Kai naiset sen verran miesten seksuaalisuutta ymmärtävät, että miehet kokevat nuo vartalon osat seksuaalisesti kiihottavina? Jos sellaisia vartalon osia paljastaa julkisesti, niin silloin kyllä tietää, että on itse esineellistänyt itsensä. Ihan turha väittää muuta.

Miehillä tuntuu olevan työstämistä tuon oman vastuun ymmärtämisen kanssa ihan loputtomiin. Mikä teillä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että olette itse vastuussa käytöksestänne ja ajatuksistanne? Mikä sen ymmärtämisestä tekee niin mahdotonta?

Joo, on se kumma kun ensin keikutaan alasti ukkojen edessä ja sitten valitetaan kun joku raiskaa. Mut kun mulla on oikeus olla alasti!!

Vierailija
115/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat uudet mallit aika mitäänsanomattomia. Eipä tarvitse enää miettiä tuon firman tuotteita. Aikanaan loivat mielikuvaa seksikkäästä vaatteesta jne ja itsekin ostelin välillä kumppanille. (Hän sovitti ja valitsi toki) ja molemmat nauttivat.

Vierailija
116/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pakotetaan tekemään"?

VS on bisnes, jonka tehtävä on tahkoa rahaa osakkeenomistajille. Maailma muuttuu, mutta rahanteon logiikka pysyy samana: tarjotaan eli myydään sitä mitä markkinat eli asiakkaat haluavat ostaa. VS aloitti konservatiivisen ja "viattomana" alusvaatebisneksenä ja alkoi panostaa seksikkyyteen ja "enkeleihin" vasta yrityskaupan ja uuden omistajan myötä. Sittemmin VS:n bisnekset ovat luisineet alamäkeen viimeiset viisi vuotta, koska uuden polven asiakkaat haluavat alusvaatteilta teknisempää toiminnallisuutta ja yksilöllistä body mapping -istuvuutta kuin mitä VS vanhanaikaiset alushepeneet tarjoavat. Asiakkaat siis "pakottavat" VS: n muuttumaan. Asiakkaana sinä voit toki myös kiikuttaa rahasi sellaiselle alusvaatebisnekselle, jonka mainonnassa on sinun silmääsi miellyttäviä perinteisiä malleja, jos se on sinusta tärkeää alusvaatemerkkiä päällesi tai jonkun muun päälle valitessasi. Jos riittävän moni tekee näin, VS:n on pakko muuttua takaisin ja palata pitkiin ja hoikkiin mallityttöihin mainoksissaan. Se on sitä markkinavoimaa.

Juuri näin. Kapitalismi on kysyntävetoinen talousmalli. Se on asiakaskunta, joka ”pakottaa” muuttumaan, ei mikään ulkopuolinen ideologinen taho.

Vierailija
117/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse te itseänne esineellistätte esim Instassa. Ihan itse.

Samoin tavalliset naiset uimarannoilla perse paljaana ja nykyään haluttaisiin tissitkin esille. Kai naiset sen verran miesten seksuaalisuutta ymmärtävät, että miehet kokevat nuo vartalon osat seksuaalisesti kiihottavina? Jos sellaisia vartalon osia paljastaa julkisesti, niin silloin kyllä tietää, että on itse esineellistänyt itsensä. Ihan turha väittää muuta.

Miehillä tuntuu olevan työstämistä tuon oman vastuun ymmärtämisen kanssa ihan loputtomiin. Mikä teillä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että olette itse vastuussa käytöksestänne ja ajatuksistanne? Mikä sen ymmärtämisestä tekee niin mahdotonta?

Joo, on se kumma kun ensin keikutaan alasti ukkojen edessä ja sitten valitetaan kun joku raiskaa. Mut kun mulla on oikeus olla alasti!!

Samalla tavalla et saa lyödä rasseakaan turpaan koska hänen mielipiteensä siihen oikeuttavat. Et myöskään saa raiskata toista, et vaikka olisitte yhteistuumin käyneet yhdessä suihkussa ennen sitä. Ei on ei. Ja olen itsekin mies. Toki myönnän että itsekin kyllä välillä katson rannalla kauniita naisia ja heidän kroppaansa. En jää tuijottamaan, enkä huutele tai viheltele mutta kyllä myönnän että kaunis nainen ja hyvä kroppa kiinnostaa.

Vierailija
118/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat uudet mallit aika mitäänsanomattomia. Eipä tarvitse enää miettiä tuon firman tuotteita. Aikanaan loivat mielikuvaa seksikkäästä vaatteesta jne ja itsekin ostelin välillä kumppanille. (Hän sovitti ja valitsi toki) ja molemmat nauttivat.

Jos molemmat nautitte niin miksi vaihtaa tuotetta? Ei sitä mallia tarvitse makkariin mukaan ottaa

Vierailija
119/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat nautitte niin miksi vaihtaa tuotetta? Ei sitä mallia tarvitse makkariin mukaan ottaa

Ehkä miehet ovat ostaneet näitä tuotteita naisilleen ja samalla kuvittelleet sen VS-enkelin sinne makuuhuoneeseen?

Vierailija
120/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, mutta todella monia kiinnostaa. Naiset kilpailevat kauneudesta ja seksikkyydestä. Se on evoluution kirjoittama sääntö. Toki tämä koskettaa enemmän nuorempia naisia joilla on vielä perheenperustamisviettiä tai pariutumisviettiä jäljellä. Näitä seksikkäitä VS alusvaatteita ei taida edes plus 50v ostella enää sankoin joukoin vaan kohderyhmä on ennemminkin 16-40?

Tämä VS-strategia ei ainakaan ole toiminut. Kohderyhmä ei siis ole ostellut sankoin joukoin näitä miesten mielestä seksikkäiksi brändättyjä hepeneitä. Siksi asiaan tuleekin muutos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi