VS kuvankauniit alusvaatemallit (VS-enkelit) siirtyvät historiaan
Todella hieno juttu. Tästä taitaa seurata muutakin myönteistä tapahtumaa laajalle yhteiskuntaan. Näin toivon.
Kommentit (145)
Ei enää kannata maksaa valtavia palkkoja huippumalleille, kun somessa on miljardeja ilmaisia pyllyselfieitä itsensäpaljastelusta nauttivilta mammoilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saataisiinko miestenkin alusvaatepaketeista ne hyperatleetit pois? Naisten mieskäsitys vääristyy, kun he ostavat miehilleen bokseripaketteja prismareissulla.
Tällä sivustolla ylivoimaisesti eniten näkemäni mainos on The Other Danish Guy, kaikki ne erilaiset miehet. Suosipa niitä, jos asia on sinulle tärkeä.
Kiva, että mainosten kehonkuva monipuolistuu ja silottelua on edes vähän vähemmän.
Tuo brändi mainostaa huumorilla. Eli jos miehen vartalo ei ole täydellinen, niin sille on sopivaa naureskella. Isot naiset alusvaatemainoksissa sitä vastoin kuvataan oman arvonsa tuntevina.
Miten niin? Minusta se on niin, että siinä mainoksessa ne miehet ovat subjekteja, eivöt naurun kohteita. Naisten bikini- ja alusvaatenainoksissa naiset kuvataan aina niin, että he ovat objekteja, eivöt subjekteja.
??? Naisten alusvaatemainoksissa naisilla sentään näkyy naamat, eli heillä voidaan ajatella olevan persoona. TODGin mainoksissa miehet ovat vain huvittavia lihakimpaleita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että loppuu. Näistä enkeleistähän on ollut paljon juttuja että joutuvat olemaan aivan sairailla dieteillä saavuttaakseen juuri noihin näytöksiin sopivan kropan.
Mutta silti kyseinen näytös on monen mallin unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Naisten esineellistäminen loppuu.
Itse te itseänne esineellistätte esim Instassa. Ihan itse.
Samoin tavalliset naiset uimarannoilla perse paljaana ja nykyään haluttaisiin tissitkin esille. Kai naiset sen verran miesten seksuaalisuutta ymmärtävät, että miehet kokevat nuo vartalon osat seksuaalisesti kiihottavina? Jos sellaisia vartalon osia paljastaa julkisesti, niin silloin kyllä tietää, että on itse esineellistänyt itsensä. Ihan turha väittää muuta.
Miehillä tuntuu olevan työstämistä tuon oman vastuun ymmärtämisen kanssa ihan loputtomiin. Mikä teillä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että olette itse vastuussa käytöksestänne ja ajatuksistanne? Mikä sen ymmärtämisestä tekee niin mahdotonta?
Naisilla tuntuu olevan työstämistä tuon oman vastuun ymmärtämisen kanssa ihan loputtomiin. Mikä teillä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että olette itse vastuussa käytöksestänne ja ajatuksistanne? Mikä sen ymmärtämisestä tekee niin mahdotonta?
Eli et osaa vastata?
Eri
Yhtä hyvin kuin sinä.
” Victoria’s Secretin uusi toimitusjohtaja Martin Waters kertoo NY Timesille, että brändin aiemmin lähettämä viesti erityisesti nuorille naisille oli haitallinen ja tuli ”miesten linssien” läpi.
– Kun maailma muuttui, me vastasimme liian hitaasti. Meidän täytyi lopettaa olemasta sitä, mitä miehet haluavat ja olla sitä, mitä naiset haluavat, Waters toteaa.”
Tämä on kyllä aivan totta. Tarkoitushan on myydä alusvaatteita naisille. Siinä ei oikein toimi se että saadaan naiset tuntemaan itsensä kelpaamattomiksi. Nuo mallit on aina kiinnostaneet vain miehiä, joten markkinointimielessä ne ei toimi kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että loppuu. Näistä enkeleistähän on ollut paljon juttuja että joutuvat olemaan aivan sairailla dieteillä saavuttaakseen juuri noihin näytöksiin sopivan kropan.
Niin ehkä pikkuhiljaa siirrymme terveempien ja järkevämpien unelmien pariin. Nythän keulakuvaksi tähän merkkiin on nousemassa naisia jotka ovat tunnettuja tekojensa ja saavutustensa kautta. Parempia unelmia nuorille tytöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saataisiinko miestenkin alusvaatepaketeista ne hyperatleetit pois? Naisten mieskäsitys vääristyy, kun he ostavat miehilleen bokseripaketteja prismareissulla.
Tällä sivustolla ylivoimaisesti eniten näkemäni mainos on The Other Danish Guy, kaikki ne erilaiset miehet. Suosipa niitä, jos asia on sinulle tärkeä.
Kiva, että mainosten kehonkuva monipuolistuu ja silottelua on edes vähän vähemmän.
Tuo brändi mainostaa huumorilla. Eli jos miehen vartalo ei ole täydellinen, niin sille on sopivaa naureskella. Isot naiset alusvaatemainoksissa sitä vastoin kuvataan oman arvonsa tuntevina.
Miten niin? Minusta se on niin, että siinä mainoksessa ne miehet ovat subjekteja, eivöt naurun kohteita. Naisten bikini- ja alusvaatenainoksissa naiset kuvataan aina niin, että he ovat objekteja, eivöt subjekteja.
??? Naisten alusvaatemainoksissa naisilla sentään näkyy naamat, eli heillä voidaan ajatella olevan persoona. TODGin mainoksissa miehet ovat vain huvittavia lihakimpaleita.
Sä et ole tainnut nähdä kovin monta näiden mainosta. Oliko esim. omilla kasvoillaan esiintynyt lyhytkasvuinen mies mielestäsi lihakimpale? Erikoinen käsitys.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä voi kuin nauraa. Kauniit naiset korvaa pullukka, ransu, riivinrauta tms.
VS on konkassa muutaman vuoden kuluttua.
Ei noiden mallien kuolaajat ole niitä alusvaatteita ennenkään ostaneet.
Tervemenoa vaan VS. Toivottavasti ottavat Tess Hollidayn listoille.
Boikottiin, sinne vie....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ehkä pikkuhiljaa siirrymme terveempien ja järkevämpien unelmien pariin. Nythän keulakuvaksi tähän merkkiin on nousemassa naisia jotka ovat tunnettuja tekojensa ja saavutustensa kautta. Parempia unelmia nuorille tytöille.
Mallien on tarkoitus esitellä vaatteita ja saada yrityksen tuotteita kaupaksi. Minua ei ainakaan huvita katsoa ylipainoisia ihmisiä kun niitä näkee tarpeeksi ihan arkielämässäkin. Omasta peilikuvasta puhumattakaan.
Nyt alkaa rumuuden pakkotuputus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallien on tarkoitus esitellä vaatteita ja saada yrityksen tuotteita kaupaksi. Minua ei ainakaan huvita katsoa ylipainoisia ihmisiä kun niitä näkee tarpeeksi ihan arkielämässäkin. Omasta peilikuvasta puhumattakaan.
Joten haluat katsoa loputtomiin kuvakäsiteltyjä, alipainoisia ihmisiä?
No onneksi sitä lajia on katalogit pullollaan edelleen, älä huoli.
Kirjoitin pitkähkön tätä kritisoivan asiallisen kommentin, joka "julkaistaan hyväksynnän jälkeen", eli ei julkaista. No hieno homma kai sitten! Hyvä että mies- ja naiskehojen ideaalit tapetaan muiden ideaalien seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa nähdä miltä vaatteet näyttää normaalin naisen päällä. En ole ylipainoinen, mutta en tunne olevani edes samaa lajia noiden vs-mallien kanssa. Yhtä hyvin voisivat esitellä noita vaatteita vaikka vinttikoirien päällä, yhtä paljon auttaisi minua saamaan käsitystä miltä ne minun päällä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä voi kuin nauraa. Kauniit naiset korvaa pullukka, ransu, riivinrauta tms.
VS on konkassa muutaman vuoden kuluttua.Ei noiden mallien kuolaajat ole niitä alusvaatteita ennenkään ostaneet.
Eivät taida olla halvimmasta päästä. Varakkaat kuolaajat ostavat naisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VS on konkassa muutaman vuoden kuluttua.Ei noiden mallien kuolaajat ole niitä alusvaatteita ennenkään ostaneet.
Eivät taida olla halvimmasta päästä. Varakkaat kuolaajat ostavat naisilleen.
Ovat melko halpoja ja aika huonoa laatuakin. Eivät kestä kovin kauaa. Aika henkkamaukka tasoa.
Ai että lihavat ovat pukeutuneet muita ihmisiä ajatellen ja siksi eivät pue pikkupikkubikineitä koska muut eivät tykkää. Jaaha. No kuule, mä en ole lihava enkä välitä mitä muut ajattelee mun pukeutumisesta vaan valitsen uima-asut ja muut sen mukaan mistä itse tykkään. Ja vaikka en ole lihava niin en aivan timmikään joten pikkupikkubikinit tuntuvat hankalilta eivätkä pysy paikallaan. Luulin että lihavat pukeutuvat niin kuin pukeutuvat, mukavuudenhalusta, kuten minäkin. Ilmeisesti kehopositiiviset eivät olekaan positiivisia.
Syömättömyydellä itsensä näännyttäneet mallit ahtautuivat aivan liian pieniin rintaliiveihin että rintamus näyttäisi uhkealta. Se olikin todella terveellinen konsepti se.
Miin se oli viktuuria siikrit. Luulin, että joku automainos tai autotallikaleneri.
Minä en halua että kukaan joutuu elämään jollain kitudietillä siksi että vilahtaa joskus jossain mainoksessa jonka minä satun näkemään. Silmäni kestää aivan hyvin normaalisti syövien naisten näkemisen. Livenä terveen painoinen on yleensä kauniimpikin kuin itsensä näännyttänyt. Noilla meikeillä ja kuvamanipulaatiolla tietenkin nämä enkelit näyttävät upeilta.