Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastenmielisimmät asiat lapsikeskeisessä pikkulapsielämässä?

Vierailija
10.06.2014 |

Sorry huono muotoilu. Jos kuitenkin ymmärsitte, hyvä.

MInulle: 

- perhekerhot

- lastenvaatekutsut

- kun äidit pukeutuvat lastenvaatemerkkien vaatteisiin, kimperi-pipoihin ja me&I veluurihousuihin

- julkinen imetys

- isien kantoliinailu.

Tässä oma rujo listani, anteeksi, olen vain ihminen ja noissa kulkee rajani.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:43"]Mua ällöttää julkinen imetys, sori nyt vaan. Mulla on itsellä isot silikonirinnat ja jos niillä imettäisin julkisesti seuraavaa vauvaani, niin vois aika nopeasti julkisen imetyksen kannattajaäideiltäkin tulla älähdyksiä ja aviomiesten silmät peittoon. ;) Sitä mä vain, että en mä halua nähdä toisten naisten rintoja eikä hekään varmasti minun. Mun mielestä se on sukupuolisiveellisyyttä ettei esitellä paikkoja julkisesti ja ei siinä tissiä lutkuttava vauva tee näystä sen siedettävämpää. 

[/quote]

Olet sairas. Vauvan ruokailu on normaali asia. Taidat luulla vähän liikoja muovitisseistäsi, monet miehet eivät pidä leikellyistä naisista.

[/quote]

Sinä roikkuvine rintoinesi julkisella paikalla ei ole normaali asia. :) 

[/quote]

Roikkuvat rinnat ovat luonnollisemmat kuin kovettuneet muovitissit.

[/quote]

Varmasti luonnollisemmat koska niille ei ole tehty mitään. Mutta ei minun rinnat ole ainakaan laisinkaan kovettuneet, vaikka ovatkin silarit. Ne ovat ryhdikkäät ja mukavan pehmoiset, ja luultavasti esteettisemmät kuin roikkuvat lituskat. 

Vierailija
62/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:43"]

Mua ällöttää julkinen imetys, sori nyt vaan. Mulla on itsellä isot silikonirinnat ja jos niillä imettäisin julkisesti seuraavaa vauvaani, niin vois aika nopeasti julkisen imetyksen kannattajaäideiltäkin tulla älähdyksiä ja aviomiesten silmät peittoon. ;) Sitä mä vain, että en mä halua nähdä toisten naisten rintoja eikä hekään varmasti minun. Mun mielestä se on sukupuolisiveellisyyttä ettei esitellä paikkoja julkisesti ja ei siinä tissiä lutkuttava vauva tee näystä sen siedettävämpää. 

[/quote]

Kun miettii pukeutumistaan ennen julkiselle paikalle lähtöä, huomaamaton imettäminen ei ole temppu eikä mikään. Mulla tosin ei ole kokemusta imettämisestä isoilla silikonirinnoilla. AV-mammat näkee tietenkin näitä "julkisesti paikkojansa esitteleviä" imettäjiä suunnilleen 10 päivässä, mutta multa on sellainen vielä näkemättä.

[/quote]

Kiitä onneasi jos sinulla on näkemättä! :D Enpä itsekään vastusta julkista imettämistä jos rinnat ja vauva on piilossa jonkun löysän kaavun sisällä niin ettei sieltä vilku mitään nänniä missään vaiheessa. Mutta siinä vaiheessa kun alkaa vilkkumaan jotain löysää maidonsekaista tissinpäätä sieltä esiin niin se nyt vaan on ihan nou nou..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:34"]

Mua ällöttää julkinen imetys, sori nyt vaan. Mulla on itsellä isot silikonirinnat ja jos niillä imettäisin julkisesti seuraavaa vauvaani, niin vois aika nopeasti julkisen imetyksen kannattajaäideiltäkin tulla älähdyksiä ja aviomiesten silmät peittoon. ;) Sitä mä vain, että en mä halua nähdä toisten naisten rintoja eikä hekään varmasti minun. Mun mielestä se on sukupuolisiveellisyyttä ettei esitellä paikkoja julkisesti ja ei siinä tissiä lutkuttava vauva tee näystä sen siedettävämpää. 

[/quote]

Kun miettii pukeutumistaan ennen julkiselle paikalle lähtöä, huomaamaton imettäminen ei ole temppu eikä mikään. Mulla tosin ei ole kokemusta imettämisestä isoilla silikonirinnoilla. AV-mammat näkee tietenkin näitä "julkisesti paikkojansa esitteleviä" imettäjiä suunnilleen 10 päivässä, mutta multa on sellainen vielä näkemättä.

[/quote]

Kiitä onneasi jos sinulla on näkemättä! :D Enpä itsekään vastusta julkista imettämistä jos rinnat ja vauva on piilossa jonkun löysän kaavun sisällä niin ettei sieltä vilku mitään nänniä missään vaiheessa. Mutta siinä vaiheessa kun alkaa vilkkumaan jotain löysää maidonsekaista tissinpäätä sieltä esiin niin se nyt vaan on ihan nou nou..

[/quote]

Joo "maailman luonnollisin asia" mut hyi hitto silti. Tuli itellensä vaan lähinnä kiusallinen olo kun lentokentällä vastapäätä istuva nainen roikotti tissejään ihan vapaasti. Ja kun yritin olla tuijottamatta nii ne valtavat nännit tuijotti takasin.

Vierailija
64/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kovaäänisesti paikalle saapuvat lapsiperheseurueet, jotka saavat aikaan shown, minne ikinä menevätkin. "OTATSÄ JONNE KANALEIVÄN VAI KINKKULEIVÄN? VAI MIELUUMMIN JUUSTOSÄMPYLÄN? PIRKKO-LIISA EI VOI OTTAA TOTA, KUN SIINÄ ON SITÄ LAKTOOSIA KUULE PIRKKIS KYLLÄ SULLE TULEE MAHA KIPEÄKSI HEI KATO JONNE NIILLÄ ON PILLIMEHUJA HALUUKSÄ APPELSIININ MANSIKAN VADELMAN APPELSIINI-KOLAN VAI METSÄMARJAN..." Prosessi jatkuu pitkään, lapset eivät osaa valita, äiti luettelee huutamalla jokaisen mahdollisen kahvilatuotteen ja pyörähtelee silloin tällöin ympäri todetakseen, että kaikki nyt varmasti huomaavat heidän perheensä. Lapset turhautuvat, kitisevät, "emmätiä mä haluun tai emmäsittenkäänhaluuninininini". Äiti kommunikoi koko ajan huutamalla, puhuu kouluikäisille kuin vauvoille ja moittii välillä "HEI IHAN OIKEESTI NY". 

Vierailija
65/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jatkuvat facebook päivitykset lapsista.

Vierailija
66/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:49"]Mun meinaa laatta lentää joka kerta lapsen kanssa juoksukilpailuissa, yu-kilpailuissa, markkinoilla, missä vaan lapsen kanssa ollessa ne MAMMAT. Kananpersetukka,rillit nenällä puolinuopeesti, joku Me & I tai Kimperi hirvitys päässä ja AH niin mukavat löysät yogapantsit jalassa.

Erotun kuin huutomerkki joukosta. Ihan mielelläni kylläkin. Mä VIHAAN sitä tunnetta että pitää muuttua reippaaksi keski-ikäiseksi, pukeutua mukavaan Raiskin värikkääseen tuulitakkiin ja kannella elottuneen näköisenä vauvaa rintarepussa..YÖH! (anteeksi)

Toinen vastenmielinen asia on nuoruuden hulluuden kadottaminen elämästä. Vedän edelleen rehelliset perskännit ajoittain, hoilaan youtuben mukana junteimmat Klamydian biisit ja istun mielelläni siideripullo kourassa kesäillasta aamuun.

Vastenmielinen ajatus naukkailla puoli lasin pohjaa punaviiniä ja sitten kellahtaa yhdeksältä kukkalakanoihin.

Yllä vain muutama syy mainitaksenimiksi olen HYYYYVIN yksin ajatusteni kanssa, minua katsotaan kieroon ja olen yksinäinen, mutta SO :D.

[/quote]Olen juuri se elähtänyt keski-ikäinen äiti joka kellahtaa viinilasin jälkeen pehkuun.:) Toisaalta istuksin ja tanssahtelen silloin tällöin ravintoloissakin. Mieleni on nuori. Se on tärkeintä.

Vierailija
67/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:55"]

Sellaiset kovaäänisesti paikalle saapuvat lapsiperheseurueet, jotka saavat aikaan shown, minne ikinä menevätkin. "OTATSÄ JONNE KANALEIVÄN VAI KINKKULEIVÄN? VAI MIELUUMMIN JUUSTOSÄMPYLÄN? PIRKKO-LIISA EI VOI OTTAA TOTA, KUN SIINÄ ON SITÄ LAKTOOSIA KUULE PIRKKIS KYLLÄ SULLE TULEE MAHA KIPEÄKSI HEI KATO JONNE NIILLÄ ON PILLIMEHUJA HALUUKSÄ APPELSIININ MANSIKAN VADELMAN APPELSIINI-KOLAN VAI METSÄMARJAN..." Prosessi jatkuu pitkään, lapset eivät osaa valita, äiti luettelee huutamalla jokaisen mahdollisen kahvilatuotteen ja pyörähtelee silloin tällöin ympäri todetakseen, että kaikki nyt varmasti huomaavat heidän perheensä. Lapset turhautuvat, kitisevät, "emmätiä mä haluun tai emmäsittenkäänhaluuninininini". Äiti kommunikoi koko ajan huutamalla, puhuu kouluikäisille kuin vauvoille ja moittii välillä "HEI IHAN OIKEESTI NY". 

[/quote]

APUA!! :D

Mä tunnistan nämä seurueet liikenteessä :D. Yleensä ne on sellaisia joissa on kuusi lasta pienin ikäeroin, kaikki on puettu hiukan sinne päin. 5 vuotias tyttö on valinnut pinkin tyllihörsön,valkoiset tennissukat ja kumisaappaat on väärissä jaloissa, 3 vuotiaalla pojalla on viime kesänä pieneksi jääneet PuuhaPete collarit,Paavo Pesusieni paita ja Lidlin feikkicrocsit, 7 v tyttö koittaa hiukan yrittää itse, että olisi koulussa kuin muutkin,hänelle mummi on suostunut ostamaan MonsterHigh sortsit. Kaikilla lapsilla on ylimittainen tukka, kuivunutta räkää nenän alla ja kynnen aluset pikimustat.

Äiti on ylipainoinen,meikitön,silmälasipäinen muumimamma pukeutuneena keltaisiin puutarhakenkiin ja reippaaseen lippikseen, Kahina vaan käy kun kylmälaukku suhisee auki ja kaikki J-alkuiset lapsoset saavat Lidlin 6yhdenhinnalla pillimehuja.

Vierailija
68/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äidit sössöttävät lapsilleen kuin idiooteille. "Voi tuitui ku mun Selina-Serafiinalta tuli niiiiiiin iso kakka! Nii-i!" Lässynlässynlää. Ei ihme että lässyttäviä, mutta toisaalta kurittomia lapsia on niin paljon. Pahimmassa tapauksessa tuo lässytys jää päälle aikuisenakin.

Vierailija
69/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten melkein kaikki muut lapsiperheelliset tuntuvat olevan äärimmäisen keskiluokkaisia ja jotenkin niin sovinnaista keskivertoa kaikessa perheautoineen ja rivareineen. Tuntuu, että niillä on kaikilla menneet elämät tasan sitä samaa rataa.

Parisuhdekeskeisyys. Synnytys valmennuksessa ME ollaan viikolla 35. Ai sun miehesikin on raskaana? Sitten joku mies laukaisee typerän kuluneen junttivitsin liittyen synnytystilanteeseen ja koko salillinen ämmiä kihertää tekonaurua tälle, kun sen vitsin kertoi sentään jumalasta seuraava eli MIES.

Vierailija
70/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten melkein kaikki muut lapsiperheelliset tuntuvat olevan äärimmäisen keskiluokkaisia ja jotenkin niin sovinnaista keskivertoa kaikessa perheautoineen ja rivareineen. Tuntuu, että niillä on kaikilla menneet elämät tasan sitä samaa rataa.

Parisuhdekeskeisyys. Synnytys valmennuksessa ME ollaan viikolla 35. Ai sun miehesikin on raskaana? Sitten joku mies laukaisee typerän kuluneen junttivitsin liittyen synnytystilanteeseen ja koko salillinen ämmiä kihertää tekonaurua tälle, kun sen vitsin kertoi sentään jumalasta seuraava eli MIES.

Vierailija
71/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:55"]

[/quote]

APUA!! :D

Mä tunnistan nämä seurueet liikenteessä :D. Yleensä ne on sellaisia joissa on kuusi lasta pienin ikäeroin, kaikki on puettu hiukan sinne päin. 5 vuotias tyttö on valinnut pinkin tyllihörsön,valkoiset tennissukat ja kumisaappaat on väärissä jaloissa, 3 vuotiaalla pojalla on viime kesänä pieneksi jääneet PuuhaPete collarit,Paavo Pesusieni paita ja Lidlin feikkicrocsit, 7 v tyttö koittaa hiukan yrittää itse, että olisi koulussa kuin muutkin,hänelle mummi on suostunut ostamaan MonsterHigh sortsit. Kaikilla lapsilla on ylimittainen tukka, kuivunutta räkää nenän alla ja kynnen aluset pikimustat.

Äiti on ylipainoinen,meikitön,silmälasipäinen muumimamma pukeutuneena keltaisiin puutarhakenkiin ja reippaaseen lippikseen, Kahina vaan käy kun kylmälaukku suhisee auki ja kaikki J-alkuiset lapsoset saavat Lidlin 6yhdenhinnalla pillimehuja.

[/quote]

Mullakin on työkavereina kaksi juuri tällaista äityliä!!! HYIII! Sit saan joka saatanan päivä kuunnella niiden kesken työpäivää tapahtuvia huutopuheluita avokonttorissa: "MUT KUULE KULTAMUSSU KUN MAMMA ON NYT TÖISSÄ, SITTEN KUN TULEN KOTIIN NIIN OTETAAN JÄÄTELÖÄ, EI SAA PUHUA ÄITILLE RUMASTI SOOSOOSOO!!!"

Pahinta tässä on se, että ne mussukkaiset ovat 15- ja 17-vuotiaat. Oksennus!

Vierailija
72/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:02"]

[/quote]

Ihanaa etten ole ainut joka jotenkin vierastaa mies ja synnytys -kuviota! Sanoin miehelle, että haluan mennä synnytysvalmennukseen ja synnyttää rauhassa. Mies sanoi, että ymmärtää ja on kyllä heti oven takana, jos muutan mieltäni. Ihanaa :) en varmaan kieltäisi, jos mies väkisin haluaisi osallistua synnytykseen tulla mutta hän ymmärtää minunkin tunteeni.

Tuntuu, että monilla tutuilla isästä on ollut synnytyksessä vain harmia kun ovat hyperventiloineet ja panikoineet tai pyörtyneet...synnyttäjällä ja kätilöllä on siinä tilanteessa vähän muutakin puuhaa kun etsiä huonavointiselle miehelle sänkyä!

Vierailija
73/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:49"]Mun meinaa laatta lentää joka kerta lapsen kanssa juoksukilpailuissa, yu-kilpailuissa, markkinoilla, missä vaan lapsen kanssa ollessa ne MAMMAT. Kananpersetukka,rillit nenällä puolinuopeesti, joku Me & I tai Kimperi hirvitys päässä ja AH niin mukavat löysät yogapantsit jalassa.

Erotun kuin huutomerkki joukosta. Ihan mielelläni kylläkin. Mä VIHAAN sitä tunnetta että pitää muuttua reippaaksi keski-ikäiseksi, pukeutua mukavaan Raiskin värikkääseen tuulitakkiin ja kannella elottuneen näköisenä vauvaa rintarepussa..YÖH! (anteeksi)

Toinen vastenmielinen asia on nuoruuden hulluuden kadottaminen elämästä. Vedän edelleen rehelliset perskännit ajoittain, hoilaan youtuben mukana junteimmat Klamydian biisit ja istun mielelläni siideripullo kourassa kesäillasta aamuun.

Vastenmielinen ajatus naukkailla puoli lasin pohjaa punaviiniä ja sitten kellahtaa yhdeksältä kukkalakanoihin.

Yllä vain muutama syy mainitaksenimiksi olen HYYYYVIN yksin ajatusteni kanssa, minua katsotaan kieroon ja olen yksinäinen, mutta SO :D.

[/quote]Olen juuri se elähtänyt keski-ikäinen äiti joka kellahtaa viinilasin jälkeen pehkuun.:) Toisaalta istuksin ja tanssahtelen silloin tällöin ravintoloissakin. Mieleni on nuori. Se on tärkeintä.

[/quote]

Täällä toinen! Ja mieluiten juon sen viinin plyyshikankaisissa yogapantseissa kotisohvalla. Olen 29 v. Siis hirveetä.

Vierailija
74/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva kerhot ja kaiken maailman perhekerhot hyi yöks erehdyin muutaman kerran menemään..toisen kerhon lopussa kaksi mammaa kinasteli hedelmä soseen sokeri pitoisuuksista naama punaisena xD oikea kammotus nuo kerhot

Vierailija
75/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:09"]

No mua ainakin pelottaa, mitä sellasista lapsista tulee, jotka on lapsuutensa saanut olla koko helvetin universumin keskipiste.

[/quote]

Niinpä. Missä välissä sitä toisten huomioimista, itsensä hillitsemistä ja hyviä tapoja oppii, kun on ainut lapsi "lapsikeskeisessä" perheessä. Tuitui!

Vierailija
76/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:02"]Se, miten melkein kaikki muut lapsiperheelliset tuntuvat olevan äärimmäisen keskiluokkaisia ja jotenkin niin sovinnaista keskivertoa kaikessa perheautoineen ja rivareineen. Tuntuu, että niillä on kaikilla menneet elämät tasan sitä samaa rataa.

[/quote]

apua nauran tääl ihan kippuras ihanaa etmuitakin ällöttää toi ME OLLAAN raskaana

Vierailija
77/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo "maailman luonnollisin asia" mut hyi hitto silti. Tuli itellensä vaan lähinnä kiusallinen olo kun lentokentällä vastapäätä istuva nainen roikotti tissejään ihan vapaasti. Ja kun yritin olla tuijottamatta nii ne valtavat nännit tuijotti takasin.

[/quote]

Yep tuttu tunne.. Onhan se luonnollista, mutta kyllä siitä voi tulla sivullisille aikas epämukava olo.

Vierailija
78/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun moni mies muutetaan yhdeksi lapseksi. Tarkoitan siis sitä, että ennen ehkä jopa maskuliininen mies ei enää saakaan itse päättää mistään, vaan kulkee kiltisti vastaan sanomatta muun joukon jatkeena. Vaimo, eli äiti, päättää mitä syödään, mitä tehdään, mitä laitetaan päälle. Mies puetaan lapsiin, äitiin ja sisustukseen sopivaksi, siltä ei kysytä mitään, vaan sitä käskytetään. Vaimo, eli äiti, passaa sille ruuat nenän eteen ja niistää nenän siinä missä muiltakin lapsilta.

Vierailija
79/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua närästää kaikki mikä liittyy raskauteen. sen mahan hinkuttaminen ja lääppiminen, huohottavat mammat, muljuva maha.. kaikki.. vauvat on kyllä ihania ja suloisia, niissä ei ällötä mikään. Mutta ne raskaana olevat äidit  niin oksu lentää..

Kaikkein hirveintä julkinen imetys.

Vierailija
80/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua närästää kaikki mikä liittyy raskauteen. sen mahan hinkuttaminen ja lääppiminen, huohottavat mammat, muljuva maha.. kaikki.. vauvat on kyllä ihania ja suloisia, niissä ei ällötä mikään. Mutta ne raskaana olevat äidit  niin oksu lentää..

Kaikkein hirveintä julkinen imetys.