Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastenmielisimmät asiat lapsikeskeisessä pikkulapsielämässä?

Vierailija
10.06.2014 |

Sorry huono muotoilu. Jos kuitenkin ymmärsitte, hyvä.

MInulle: 

- perhekerhot

- lastenvaatekutsut

- kun äidit pukeutuvat lastenvaatemerkkien vaatteisiin, kimperi-pipoihin ja me&I veluurihousuihin

- julkinen imetys

- isien kantoliinailu.

Tässä oma rujo listani, anteeksi, olen vain ihminen ja noissa kulkee rajani.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:43"]Mua ällöttää julkinen imetys, sori nyt vaan. Mulla on itsellä isot silikonirinnat ja jos niillä imettäisin julkisesti seuraavaa vauvaani, niin vois aika nopeasti julkisen imetyksen kannattajaäideiltäkin tulla älähdyksiä ja aviomiesten silmät peittoon. ;) Sitä mä vain, että en mä halua nähdä toisten naisten rintoja eikä hekään varmasti minun. Mun mielestä se on sukupuolisiveellisyyttä ettei esitellä paikkoja julkisesti ja ei siinä tissiä lutkuttava vauva tee näystä sen siedettävämpää. 

[/quote]

Olet sairas. Vauvan ruokailu on normaali asia. Taidat luulla vähän liikoja muovitisseistäsi, monet miehet eivät pidä leikellyistä naisista.

[/quote]

Sinä roikkuvine rintoinesi julkisella paikalla ei ole normaali asia. :) 

Vierailija
42/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun lapsille annetaan kaikki aika ja huomio ja sitten kun äidin tarvitsee viedä vaikka roskapussi tai mennä kerran viidessä vuodessa kampaajalle, niin sitten lapset huutaa kurkku punaisena perään!!!!!! 

Silloin tajuaa tehneensä karhunpalveluksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, ettei pidetä itsestä yhtään huolta, koko elämä pyörii sen lapsen ympärillä. Sitten vielä valitetaan, kun ei ehdi ja jaksa.

Lapsilla on harrastuksia joka ilta ja niitä vielä kuskataan niihin harrastuksiin koko ajan autolla, vaikka matkaa olisi kilsa. Että se lapsi ei edes itse voi mennä harrastuksiin esim. 10-vuotiaana.

Ikinä ei voi lähteä pariskuntana minnekään (esim. häihin), kun ne lapset pitää aina olla mukana. Okei kaikilla ei ole hoitajia, mutta edes joskus voi ottaa vaikka maksetun hoitajan.

Että ei osata puhua mistään muusta kuin lapsista. Ei siis katsota edes uutisia ilmesesti tai lueta mitään.

Että on ihan ok, että lapsi keskeyttää koko ajan aikuisten jutut. Lapsen voi opettaa myös odottamaan asiansa kanssa kohteliaasti.

Että lapsen leikkiä pitää koko ajan selostaa tai siihen osallistua. Lapset osaa leikkiä ihan itsekseenkin ja pitävät siitä.

Että tehdään vielä 15-vuotiaallekin leivät ja aamupalat valmiiksi. Ei ihme, ettei ossa mitään, kun muuttaa omilleen.

Masennutaan, kun lapset muuttaa pois kotoa. Pelottavaa, ettei äidillä ollut mitään elämää. Marttyyrina soitellaan sitten lapselle, että et ole käynyt viikkoon, nyyh.

Vierailija
44/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheaa, isä kantaa lasta kantoliinassa!! Entä jos haluaa mennä johonkin sellaiseen paikkaan, johon ei vaunuilla pääse? Sen verran kauan kestää nimittäin keskivartalon lihaksilla palautua synnytyksestä, että en halua lähteä vauva liinassa kovin epätasaiseen maastoon. Mutta ehkä tämä onkin ongelma sellaiselle ihmiselle, joka liikkuu lähinnä tasaisella maalla ja varovasti.

Perhekerhohan on hirveän iljettävää, koska toiset äidit ovat niin karmeita, ihan erilaisia kuin minä. Muut äidit ovat äitejä, eivät siis yksilöitä, toisin kuin minä. Vertaistuki on hanurista, samoin lapsiseura lapsille.

Vierailija
45/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:43"]Mua ällöttää julkinen imetys, sori nyt vaan. Mulla on itsellä isot silikonirinnat ja jos niillä imettäisin julkisesti seuraavaa vauvaani, niin vois aika nopeasti julkisen imetyksen kannattajaäideiltäkin tulla älähdyksiä ja aviomiesten silmät peittoon. ;) Sitä mä vain, että en mä halua nähdä toisten naisten rintoja eikä hekään varmasti minun. Mun mielestä se on sukupuolisiveellisyyttä ettei esitellä paikkoja julkisesti ja ei siinä tissiä lutkuttava vauva tee näystä sen siedettävämpää. 

[/quote]

Olet sairas. Vauvan ruokailu on normaali asia. Taidat luulla vähän liikoja muovitisseistäsi, monet miehet eivät pidä leikellyistä naisista.

[/quote]

Sinä roikkuvine rintoinesi julkisella paikalla ei ole normaali asia. :) 

[/quote]

Roikkuvat rinnat ovat luonnollisemmat kuin kovettuneet muovitissit.

Vierailija
46/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 15:43"]

Mua ällöttää julkinen imetys, sori nyt vaan. Mulla on itsellä isot silikonirinnat ja jos niillä imettäisin julkisesti seuraavaa vauvaani, niin vois aika nopeasti julkisen imetyksen kannattajaäideiltäkin tulla älähdyksiä ja aviomiesten silmät peittoon. ;) Sitä mä vain, että en mä halua nähdä toisten naisten rintoja eikä hekään varmasti minun. Mun mielestä se on sukupuolisiveellisyyttä ettei esitellä paikkoja julkisesti ja ei siinä tissiä lutkuttava vauva tee näystä sen siedettävämpää. 

[/quote]

Kun miettii pukeutumistaan ennen julkiselle paikalle lähtöä, huomaamaton imettäminen ei ole temppu eikä mikään. Mulla tosin ei ole kokemusta imettämisestä isoilla silikonirinnoilla. AV-mammat näkee tietenkin näitä "julkisesti paikkojansa esitteleviä" imettäjiä suunnilleen 10 päivässä, mutta multa on sellainen vielä näkemättä.

Vierailija
47/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa eläminen näyttää helvetiltä kun tätä ketjua lukee. Elämäni olisi erilainen ilman lastani mutta ehdottomasti ei parempi. Välillä väsyttää, tympii ja haluaisi vain olla yksin ilman vastuuta kenestäkään mutta mielestäni se on normaalia. Yksin elävänäkin ja parisuhteessa tulee kriisejä ja vaikeuksia. Olen onnellinen lapsestani.

Vierailija
48/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun meinaa laatta lentää joka kerta lapsen kanssa juoksukilpailuissa, yu-kilpailuissa, markkinoilla, missä vaan lapsen kanssa ollessa ne MAMMAT. Kananpersetukka,rillit nenällä puolinuopeesti, joku Me & I tai Kimperi hirvitys päässä ja AH niin mukavat löysät yogapantsit jalassa.

Erotun kuin huutomerkki joukosta. Ihan mielelläni kylläkin. Mä VIHAAN sitä tunnetta että pitää muuttua reippaaksi keski-ikäiseksi, pukeutua mukavaan Raiskin värikkääseen tuulitakkiin ja kannella elottuneen näköisenä vauvaa rintarepussa..YÖH! (anteeksi)

Toinen vastenmielinen asia on nuoruuden hulluuden kadottaminen elämästä. Vedän edelleen rehelliset perskännit ajoittain, hoilaan youtuben mukana junteimmat Klamydian biisit ja istun mielelläni siideripullo kourassa kesäillasta aamuun.

Vastenmielinen ajatus naukkailla puoli lasin pohjaa punaviiniä ja sitten kellahtaa yhdeksältä kukkalakanoihin.

Yllä vain muutama syy mainitaksenimiksi olen HYYYYVIN yksin ajatusteni kanssa, minua katsotaan kieroon ja olen yksinäinen, mutta SO :D.

Vierailija
49/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi negatiivisia kommentteja keskusteluun jättäneet, eivät KOSKAAN arvostele muita ihmisiä tai heidän toimintatapojaan. Hih! Kyllä mielipiteitä saa olla, kunhan tietää omatkin heikkoudet. :)

Vierailija
50/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 14:56"]

"Minua ärsyttää se, että ei ole mitään muuta puhuttavaa kuin lapset (ei seuraa esim uutisia tai oman alansa tapahtumia jne)."

Samoin ärsyttää, että älyllinen elämä uhohdetaan ja leikkipuistossa keskustelun keskiössä on vauvan kakan väri.

[/quote]itse luin monet kerrat leikkipuistossa hesaria tai kirjaa.

Vierailija
51/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ainakin pelottaa, mitä sellasista lapsista tulee, jotka on lapsuutensa saanut olla koko helvetin universumin keskipiste.

Vierailija
52/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkimammat. Nämä Minirodinipoppimeandipompdelux äidit jotka pelkää kuollakseen että lapsi haluaa pukeutua markettivaatteeseen. Ja kuinka estetään ettei lapsi koskaan halua päällensä pinkkiä tai cars kuviota vaan pelkkää mustavalkoista tasaraitaa. Sellaista mikä sopii sisustukseen ja siihen huolella rakennettuun imagoon. Viis lapsen mausta.

Blogit on täynnä näitä äityleitä.

Vierailija
53/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:49"]Mun meinaa laatta lentää joka kerta lapsen kanssa juoksukilpailuissa, yu-kilpailuissa, markkinoilla, missä vaan lapsen kanssa ollessa ne MAMMAT. Kananpersetukka,rillit nenällä puolinuopeesti, joku Me & I tai Kimperi hirvitys päässä ja AH niin mukavat löysät yogapantsit jalassa.

Erotun kuin huutomerkki joukosta. Ihan mielelläni kylläkin. Mä VIHAAN sitä tunnetta että pitää muuttua reippaaksi keski-ikäiseksi, pukeutua mukavaan Raiskin värikkääseen tuulitakkiin ja kannella elottuneen näköisenä vauvaa rintarepussa..YÖH! (anteeksi)

Toinen vastenmielinen asia on nuoruuden hulluuden kadottaminen elämästä. Vedän edelleen rehelliset perskännit ajoittain, hoilaan youtuben mukana junteimmat Klamydian biisit ja istun mielelläni siideripullo kourassa kesäillasta aamuun.

Vastenmielinen ajatus naukkailla puoli lasin pohjaa punaviiniä ja sitten kellahtaa yhdeksältä kukkalakanoihin.

Yllä vain muutama syy mainitaksenimiksi olen HYYYYVIN yksin ajatusteni kanssa, minua katsotaan kieroon ja olen yksinäinen, mutta SO :D.

[/quo

Joku kirjoitti mun tekstin. Mulla siis onkin "sielunkumppani"

Vierailija
54/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on sellainen asenne, että se lapsen saaminen on jotain erikoista, eikä luonnollinen tapahtuma. Sitten lapsen äiti valittaa jatkuvasti, kuinka rankkaa on, ja kuinka toiset, etenkään lapsettomat, eivät ymmärrä mitään.

Vierailija
55/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun aikuiset naiset puhuvat lässyttämällä. Savu nousee korvista aina kun joku kertoo, että Meillä vaunuillaan/pottaillaan/liinaillaan/kestovaippaillaan... Isimies ja pikkumies sormiruokailee keittiössä samalla kun meidän pikkuneitimme ilmakylpyilee ja kohta meidän pieni pesueemme yhdessä perhepeteilee. Noissa käytännöissä itsessään ei siis mielestäni ole mitään vikaa, päinvastoin, mutta tuo lässytys saa kaiken kuulostamaan vastenmieliseltä.

Vierailija
56/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatekutsut. Ylihintaisia rättejä joita ihqutellaan kilvan. Sitten joka ipanalla on samanlaisia "ihania" kuoseja.

Lapsista lässyttäminen joka käänteessä.

Joidenkin äitien luulo, että heidän kultamussukkoidensa joka pieraisu kiinnostaa myös kaikkia muita.

Vierailija
57/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että en ole ainoa, joka ei ole koskaan ymmärtänyt näitä lapsiperheille "pakollisia" juttuja! En vaan kehtaa koskaan sanoa ääneen että inhoan lastenvaatekutsuja ja niillä myytäviä riemunkirjavia tunikoita, leggingsejä ja imetyspaitoja. En ole koskaan tykännyt muumimaailmoista ym lapsiperheiden kansoittamista puuhamaista, koska en erityisemmin pidä lapsista paitsi omistani ja siskoni. En ole alkanut lässyttää, vaikka olen äiti. Minulla on edelleen ja on aina ollut muutakin elämässä kuin lapset, esimerkksi hyviä harrastuksia. Ja olen kyllä silti aivan hyvä rakastava äiti!

Vierailija
58/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 14:51"]

Meillä on jo aikuiset lapset, mutta ihmettelin aikoinani perheitä, joissa eletään täysin lasten ehdoilla. Parisuhde ja kaikki omat tarpeet pistetään sivuun ja keskitytään vain lapsiin. Mihinkään ei mennä kahdestaan ja kaikki lomareissut suunnitellaan niin, että lapset pääsevät jukujumaasta hilahiplamaahan ja eläintarhasta jäätelömaahan. Lapsista tulee elämän keskiö ja tarkoitus, mikä on lapsille aika rankka kohtalo. Kun lapset aikuistuvat, masennutaan ja surraan, että he muuttavat pesästä. Tosin siinä vaiheessa ollaankin kenties jo uudessa suhteessa ja uusperhekuvioissa, koska oma parisuhde jäi sivuun...

[/quote]

Höpöhöpö :D

Aika aikaansa kutakin. Sitä aikaa kesti tosi vähän aikaa, kun kuljettiin niitä jukujukumaita ja elettiin lasten ehdoilla. Se parisuhde on arjensietokykyä ja rakkautta toista kohtaan ja sitä, että lapset on haluttu yhdessä. Sillä se kestää, eikä millään ihmeen teennäisellä parisuhteen hoitamisella.

Vierailija
59/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 16:49"]Mun meinaa laatta lentää joka kerta lapsen kanssa juoksukilpailuissa, yu-kilpailuissa, markkinoilla, missä vaan lapsen kanssa ollessa ne MAMMAT. Kananpersetukka,rillit nenällä puolinuopeesti, joku Me & I tai Kimperi hirvitys päässä ja AH niin mukavat löysät yogapantsit jalassa.

[/quote]

Et ole yksin! Kirjoitukseksi nauratti, niin osuva se oli. Yogapantsit ja kukkalakanat...! :)

Vierailija
60/106 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yogapantsimammojen rinnalle ärsyttävyydessä yltävät nämä mukaräväkät "olen oman tieni kulkija"-mammat, jotka vetävät röökiä jossain rokkivaatteissa kuvitellen näyttävänsä cooleilta. Surkuhupaisia te olette :)

Pesupähkinäkestovaipparaakasosetaaperoimetys pirkkopärkköpyrkyt. Yök. Imetin itse 1v5kk mutta en tehnyt siitä showta, kuten vähän liian moni.