Onko sinua kourittu?
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei ole koskaan.9
Voi johtua siitäkin, että olen aina ollut asiallinen nainen ja suhtautunut kaikkiin ihmisiin, niin miehiin kuin naisiin fakta pohjalta mutta tietyllä tavalla humorisesti.
Kukaan ei mies ei koskaan missään olosuhteissa ole lähestynyt minua kourimis mielesssä eikä muutenkaan asiattomasti.
Siksi minua kummastuttaakin, ne niin monet naiset jotka tuosta asiasta valittavat.
Miehet harvoin lähestyvät naista, joka ei anna pienintäkään merkkiä siitä, että on jotenkin miehestä kiinnostunut.
Jos pitää silmäpeliä ja muutoinkin flirttailee miesten kanssa, ei silloin kannata valittaa siitä, että mies kourii ja lähestyy epämiellyttäväsi.
Voi luoja. Seisoin bussissa selkä siihen äijän päin. En edes tiennyt hänen olemassaolostaan ennen kuin hän tunki kätensä jalkoväliin.
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla kourimaan teitä jotka olette jääneet paitsi.
T. M42
Uuuh, kelpaisi kyllä! Olethan kunnon karju?
T. Ujo kokematon M27
Koulussa luokkatoveri ryhtyi kourimaan. Sai äkkilähdön. Ei enää tullut lähellekään.
On, useammankin kerran.
Jos naiset ovat kourineet en ole nostanut asiasta mekkalaa kertaankaan, lähinnä koska en ole nähnyt sitä tarpeelliseksi. Vaikka epämiellyttäväähän se totta kai on, sitä en kiellä. Varmaankin olen antanut olla siksi että en ole fyysisesti kokenut tilanteissa mitään muuta uhkaa kuin tämän "kouran".
Kerran, kun yksi vanhempi herrasmies laivalla yritti päästä asiaan lataamalla minua ensin nyrkillä päähän niin kovaa kun osasi, sen jälkeen nostin kyllä mekkalan. Harmi kun äijä pääsi luikahtamaan tuolloin karkuun, olisi ollut vielä vähän asiaa tuolle vähemmistön edustajalle.
On. Yhdellä kerralla kävin kaulukseen kiinni ja kirjaimellisesti heitin tyypin seinään ja potkaisin alapäähän. Yhdellä kerralla kaadoin hepun maahan ja potkin päähän. Muutaman kerran on lähtenyt avari suoraan kasvoille. Ja pari kertaa olen ryhtynyt huutamaan sen verran kovaa, että poke on talutellut hepun kotimatkalle. Ja sitten on varmaan kertoja kun joku mun seurassa oleva on hoitanut selvittelyn. Onhan noita. Useampi kymmen elämän aikana kohdalle osunut. Enkä ole koskaan ollut mikään kaunotar. Pieni ja siro kyllä, niin äijät ovat kuvitelleet että oon heittopussi.
Ei ole koskaan kourittu, enkä ole kokenut seksuaalista häirintää millään muullakaan tavalla, esim. sanoilla. Kukaan ei ole koskaan loukanut mitenkään epämiellyttävällä tavalla fyysistä koskemattomuuttani. Olen saanut olla aina rauhassa kaikkialla.
N46 Pk-seutu
Vierailija kirjoitti:
Taisin olla 14v kun parturi kouraisi persiistä ja nauroi päälle kun silmäni olivat lautasen kokoiset. Härski muija..
Kaikki h-rat eivät ole partureita, mutta kaikki parturit ovat huo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei ole koskaan.
Voi johtua siitäkin, että olen aina ollut asiallinen nainen ja suhtautunut kaikkiin ihmisiin, niin miehiin kuin naisiin fakta pohjalta mutta tietyllä tavalla humorisesti.
Kukaan ei mies ei koskaan missään olosuhteissa ole lähestynyt minua kourimis mielesssä eikä muutenkaan asiattomasti.
Siksi minua kummastuttaakin, ne niin monet naiset jotka tuosta asiasta valittavat.
Miehet harvoin lähestyvät naista, joka ei anna pienintäkään merkkiä siitä, että on jotenkin miehestä kiinnostunut.
Jos pitää silmäpeliä ja muutoinkin flirttailee miesten kanssa, ei silloin kannata valittaa siitä, että mies kourii ja lähestyy epämiellyttäväsi.
Okei. Eli 12-vuotiaana kadulla kävellessäni minä jotenkin onnistuin flirttailemaan vastaantulevan ukkini ikäisen miehen kanssa ja siitä johtuen minua kourittiin?
Taidat olla melkoinen Lolita... 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei ole koskaan.9
Voi luoja. Seisoin bussissa selkä siihen äijän päin. En edes tiennyt hänen olemassaolostaan ennen kuin hän tunki kätensä jalkoväliin.
Kiihotuitko tuollaisesta julkisesta julkeuden osoituksesta? Sekö sinut hämmensi, omat tunteesi? Ei niinkään miehen teko...
Vierailija kirjoitti:
On, baarissa. Lähdin pois. Työkaveri kouri humalassa, käskin lopettaa. En koskaan vienyt juttua mitenkään eteenpäin. Tuli vain mieleen, kun moni mies on tätä yhtä somekohua kommentoinut niin, että ihan kuin joku työkaveria ahdistelisi.
Joo, sama juttu. Työkaveri kouri humalassa takapuolta asiakasillassa. Ei varmasti ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun työkaveria kuoritaan.
On, useammankin kerran. Baarissa kun on kourittu, olen yleensä vaan heittänyt juomat kourijan päälle ja poistunut paikalta. Työpaikoilla on pari kertaa kourittu ja olen kertonmut asiasta ihan jokaiselle niin työkaverille kuin esimiehellekin. Kerran pikkujouluissa ja satuin tuntemaan kourijan vaimon, joten kerroin hänelle. Ei mennyt kauaa, kun heille tuli ero. Muutaman kerran olen polvella potkaissut kourija jalkoväliin ja kerran bussissa astuin stilettikorkokengillä kourijan varpaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla kourimaan teitä jotka olette jääneet paitsi.
T. M42
Uuuh, kelpaisi kyllä! Olethan kunnon karju?
T. Ujo kokematon M27
Oon joo. Sellainen oikein kunnon Papa Bear.
T. M42
Firman naiset voivat kertoa mitä kaikkea on tapahtunut vuosikymmenien aikana (kourimista ja kaikkea muuta).
Vierailija kirjoitti:
Koulussa luokkatoveri ryhtyi kourimaan. Sai äkkilähdön. Ei enää tullut lähellekään.
Minne hän sai äkkilähdön? Kanarialle? Eikä ottanut siis sinua mukaan, ja se jäi harmittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan kourittu, enkä ole kokenut seksuaalista häirintää millään muullakaan tavalla, esim. sanoilla. Kukaan ei ole koskaan loukanut mitenkään epämiellyttävällä tavalla fyysistä koskemattomuuttani. Olen saanut olla aina rauhassa kaikkialla.
N46 Pk-seutu
Minulle on huudeltu kadulla, yritetty kalastella puhelinnumeroa, seurattu työmatkalla vuosia, uhkailtu, kourittu nuorempana, ehdoteltu työpaikalla joka oli valtion virasto jne jne.
N38 Pk seutu
Vierailija kirjoitti:
On. Yhdellä kerralla kävin kaulukseen kiinni ja kirjaimellisesti heitin tyypin seinään ja potkaisin alapäähän. Yhdellä kerralla kaadoin hepun maahan ja potkin päähän. Muutaman kerran on lähtenyt avari suoraan kasvoille. Ja pari kertaa olen ryhtynyt huutamaan sen verran kovaa, että poke on talutellut hepun kotimatkalle. Ja sitten on varmaan kertoja kun joku mun seurassa oleva on hoitanut selvittelyn. Onhan noita. Useampi kymmen elämän aikana kohdalle osunut. Enkä ole koskaan ollut mikään kaunotar. Pieni ja siro kyllä, niin äijät ovat kuvitelleet että oon heittopussi.
Sellaiset voimikset perjantai-iltaan. On tainnut sidukkaa jo mennä...
T. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei ole koskaan.
Samaa ihmettelen? Tosin mulla on yleensäkin aika pelkäämätön asenne ja perusilmeeni saattaa olla vihainen, vaikuttaneeko se(?)
N25
Mistä ne kourijat sinun asenteen ja ilmeen näkee selkäpuolelle?
Vierailija kirjoitti:
Joskus parikymppisenä vanhat tädit tykkäsivät kouria baarissa. En tehnyt juuri mitään erikoisempaa asian johdosta. Olisi toki pitänyt nostaa meteli ja mesota lehdissä asiasta.
m36
Ymmärrän, veljeni on kokenut tuota myös.
n31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei ole koskaan.9
Kiihotuitko tuollaisesta julkisesta julkeuden osoituksesta? Sekö sinut hämmensi, omat tunteesi? Ei niinkään miehen teko...
Mikäs sekopää se siellä on? Niin sinä juuri.
Kuljin bussilla toiseen kaupunkiin kouluun.
Teinkö jotain väärää? Ansaitsiko 15-18v tyttö tulla kourituksi koska istui bussissa?
Kerro toki mielipiteesi jos uskallat. Ja tuollaiset urpot saa tykkäyksiä, on tämä palsta sairas.