Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma hukkui paskaan ja lisää pittää saada kuluttaa

Vierailija
11.09.2023 |

https://yle.fi/a/74-20044330

Elintaso alas kaikilta

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama poliittinen ideologia vaatii työssä käyviä kustantamaan kestämätöntä elintasoa niille, jotka eivät käy töissä, vaikka sitten lainarahalla.

Vierailija
2/10 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin todella outoa. Loppu viimeksi ihminen tulee aika vähällä toimeen. Itse ostanut jo vuosia vaatteet kirpparilta. Ja nytkin kesän menin vain muutamalla vaatekappaleella jotka tosin pesin ahkerasti.

Tuntuu että mitä enemmän puhutaan asioista ja varoitellaankin niin ihmiset käyttäytyvät entistä enemmän toisin päin. 

Joku kun sitä osaisi selittää. Itse en osaa. Joku ihmisten sisäinen tyhjyys on loputon ja nautinnon halu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on "niin kiva ostaa vaatteita ja tulee hyvä mieli". Eikö sitä hyvää mieltä muusta tule? Esitellään muille uusia vaatteita. Miksi muille pitää mitään esitellä?

Vierailija
4/10 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous pitää saada kasvuun.

Vierailija
5/10 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin todella outoa. Loppu viimeksi ihminen tulee aika vähällä toimeen. Itse ostanut jo vuosia vaatteet kirpparilta. Ja nytkin kesän menin vain muutamalla vaatekappaleella jotka tosin pesin ahkerasti.

Tuntuu että mitä enemmän puhutaan asioista ja varoitellaankin niin ihmiset käyttäytyvät entistä enemmän toisin päin. 

Joku kun sitä osaisi selittää. Itse en osaa. Joku ihmisten sisäinen tyhjyys on loputon ja nautinnon halu.

Et ole juurikaan sen parempi, jonkun on ensin ostettava se sinun vaate, ja sitten myytävä se kirpputorilla. Ei se sinne tyhjästä tullut.

Vierailija
6/10 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kidutus ei ole vielä edes alkanut, odottakaa vuoteen 2030.

Keksime jatkuvasti lisää menetelmiä.

Orpo yhe Destroyer

Vierailija
7/10 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole juurikaan sen parempi, jonkun on ensin ostettava se sinun vaate, ja sitten myytävä se kirpputorilla. Ei se sinne tyhjästä tullut.

Joo mutta se uusi vaate on ostettu vain kerran. Jos minäkin ostaisin uuden vaatteen niin se olisi silloin että kaksi meistä on ostanut uuden vaatteen. 

Vierailija
8/10 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpparilla on vaatteita vain koska joku on ne joskus uutena ostanut. Eivät ilmesty sinne tyhjästä. Kaikki eivät siis voi ostaa vaatteitaan kirpparilta. Muutoin olen kyllä ihan samaa mieltä siitä, että kulutusta pitäisi todellakin vähentää ja kierrätystä parantaa.

Vierailija
9/10 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama poliittinen ideologia vaatii työssä käyviä kustantamaan kestämätöntä elintasoa niille, jotka eivät käy töissä, vaikka sitten lainarahalla.

Kiitos sulle siitä. Rahaa tuleekin niin paljon kun vain kehtaa pyytää...

Vierailija
10/10 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nämä vanhemmat mummelit ja papparaiset toimittajat ovat vielä jonkin verran fiksuja. Tästähän on ihan tutkimustakin. Nuoret toimittajat ovat aivan toisella agendalla, ja se ei liity ihmisten tiedottamiseen mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi