Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua kourittu?

Vierailija
18.06.2021 |

Mitä teit?

Kommentit (229)

Vierailija
21/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Erittäin känninen ja pahanhajuinen nainen baarissa. Ei lopettanut vaikka sanoin asiasta useamman kerran. Sitten otin häntä ranteesta kiinni ja siirsin kätensä pois haaroistani, niin johan alkoi karsea rääkyminen, että häntä pahoinpidellään. 

Vierailija
22/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaksikin kertaa. Istuin 15v? bussissa kun vanhempi mies istui viereen ja koski rintaani. Olin niin järkyttynyt ja ujo että en sanonut mitään.

Toisen kerran istuin myös bussissa kun humalainen mies istui viereen ja kosketteli muistaakseni reittäni, olin ehkä 18v ja annoin hänelle litsarin. Hänestä se että löin oli vain coolia.

Miksi istuit 15 vuotta bussissa? Oliko se kotisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, opiskelijabileissä tuttu tyttö tarjoutui hieromaan hartioita kun valitin niskajumia. Istuin lattialla ja hän sängyllä takanani. Yhtäkkiä kädet menivätkin paidan sisään, ja etupuolelle. En ollut tosiaankaan ajatellut tätä ihmistä missään vaiheessa mitenkään eroottisessa mielessä, joten tämä tuli täysin puskista. Häkellyin niin, että tulin tehneeksi asiasta vähän turhan ison numeron, mikä oli tytölle kovin noloa. Olisin voinut hoitaa asian hienotunteisemmin. 

M41

Vierailija
24/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Pentti Kouri?

Vierailija
25/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ole koskaan.

Voi johtua siitäkin, että olen aina ollut asiallinen nainen ja suhtautunut kaikkiin ihmisiin, niin miehiin kuin naisiin fakta pohjalta mutta tietyllä tavalla humorisesti.

Kukaan ei mies ei koskaan missään olosuhteissa ole lähestynyt minua kourimis mielesssä eikä muutenkaan asiattomasti.

Siksi minua kummastuttaakin, ne niin monet naiset jotka tuosta asiasta valittavat.

Miehet harvoin lähestyvät naista, joka ei anna pienintäkään merkkiä siitä, että on jotenkin miehestä kiinnostunut.

Jos pitää silmäpeliä ja muutoinkin flirttailee miesten kanssa, ei silloin kannata valittaa siitä, että mies kourii ja lähestyy epämiellyttäväsi.  

Olen as-nainen enkä edes katso ketään vapaaehtoisesti silmin koskaan. Silti on kourittu. Flirttailla en edes osaa eivätkä puheeni ole mitenkään seksuaalisia. Olet tosi vastenmielinen, varmaan sellainen, johon ei kosketa pitkällä tikullakaan.

Vierailija
26/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ole koskaan.

Voi johtua siitäkin, että olen aina ollut asiallinen nainen ja suhtautunut kaikkiin ihmisiin, niin miehiin kuin naisiin fakta pohjalta mutta tietyllä tavalla humorisesti.

Kukaan ei mies ei koskaan missään olosuhteissa ole lähestynyt minua kourimis mielesssä eikä muutenkaan asiattomasti.

Siksi minua kummastuttaakin, ne niin monet naiset jotka tuosta asiasta valittavat.

Miehet harvoin lähestyvät naista, joka ei anna pienintäkään merkkiä siitä, että on jotenkin miehestä kiinnostunut.

Jos pitää silmäpeliä ja muutoinkin flirttailee miesten kanssa, ei silloin kannata valittaa siitä, että mies kourii ja lähestyy epämiellyttäväsi.  

Samaa ihmettelen? Tosin mulla on yleensäkin aika pelkäämätön asenne ja perusilmeeni saattaa olla vihainen, vaikuttaneeko se(?)

N25

Vierailija
27/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa, paitsi kun ollaan jo molemminpuolinen kiinnostus osoitettu ja kourinta on ollut ihan tervetullutta. Ulkomailla kyllä useamman kerran kun nuorena liftailin Euroopassa. Silloin tein selväksi, että kourinta ei ole toivottua sekä sanallisesti että fyysisesti.

Kyllä se aina selväksi tuli sille toiselle, että paras lopettaa ja aina pääsin pois tilanteesta melko helposti. Mitään traumaa nuo tilanteet eivät jättäneet.

Vierailija
28/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ole koskaan.

Haista paska.

Vierailija
29/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kourijaa hyvin vihaisesti ja murhaavasti. Olisi kyllä sietänyt turpaansa saada!

Vierailija
30/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vekkulassa joku kouraisi bersettäni. M43

Vierailija
31/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus parikymppisenä vanhat tädit tykkäsivät kouria baarissa. En tehnyt juuri mitään erikoisempaa asian johdosta. Olisi toki pitänyt nostaa meteli ja mesota lehdissä asiasta.

m36

Ensimmäinen mies, ensimmäinen vähättelijä.

Mitä sitten? Niin minunkin kokemuksiani vähätellään.

Vierailija
32/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 14v kun parturi kouraisi persiistä ja nauroi päälle kun silmäni olivat lautasen kokoiset. Härski muija..

Vierailija
33/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla kourimaan teitä jotka olette jääneet paitsi.

T. M42

Oi tule ja kouri minua senkin salskea könsikäs!

-Pertti

Kyllä voin tulla. Kourinko persettä vai haluatko että tartun jalkovälistä ja puristan?

T. M42

Purista toisella kädellä perseestäni ja toisella vitjamunistani niin että minulta pääsee kimakka pikkutytön äänellä tuleva ujellus.

-Pertti

Vierailija
34/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ole koskaan.

Okei. Eli 12-vuotiaana kadulla kävellessäni minä jotenkin onnistuin flirttailemaan vastaantulevan ukkini ikäisen miehen kanssa ja siitä johtuen minua kourittiin? Hitto, että minä inhoan kaltaisiasi naisia.

Vierailija
35/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ole koskaan.

Tästä nyt paistaa läpi kilometrinkin päähän että kirjoittaja on mies. Jep jep, toki toki naiset aina haluaa olla sen kourimisen kohteita ja aiheuttaa sen itse. 

Vierailija
36/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ole koskaan.

Joo, totta. Mekin kaverin kanssa pelattiin silmäpeliä mutta korkeintaan keskenämme, kun oltiin yksitoistavuotiaina menossa junalla keskustaan ja samassa vaunussa istunut mieskaksikko keksi alkaa ahdistella meitä. Sun mielestä se on siis jotenkin jopa lasten oma vika? Häpeäisit.

Vierailija
37/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ensimmäisen kerran kun olin 12-vuotias. Olin yökylässä kaverilla, joka asui isänsä luona. Tämä isä kouraisi minua rinnoista yllättäen, kun kävelin ohitseen käytävässä. Pelästyin ja yritin sen jälkeen vältellä joutumasta lähellekään häntä, enkä kyllä uskaltanut nukkua sinä yönä.

Nuorella aikuisiällä on kourittu myös muutamaan kertaan, mm. baarissa ja kotibileissä. Lamaannuin ja poistuin nopeasti paikalta.

Vierailija
38/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ensimmäisiä kertoja oli 13-vuotiaana kun miespuolinen opettaja kouraisi takapuolesta keskellä koulun käytävää. Tämä oli joskus 90-luvulla ja siitä ei seurannut silloin yhtään mitään. Nykyään saisi varmaan kenkää, ainakin toivon niin.

Vierailija
39/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vastentahtoisesti ole.

Vierailija
40/229 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa minuakin. Vieressä oleva mies alkoi hipelöimään reittä ja jäädyin totaallisesti mutta jäin heti seuraavalla pysäkillä pois. Kun olin kävelemässä kauppaan sisään niin takaapäin juoksi mies ja kouraisi haarovälistä ja meni ohi. Sitten näitä "kaveri"miehiä jotka on humalassa muka ohimennen vähän hipaissut persettä tai tukevammassa humalassa kunnolla kourinut. Ja baarissa tanssilattialla lähes aina joku hivuttautuu lääppimään. Ihan normaali nuori nainen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan