Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua kourittu?

Vierailija
18.06.2021 |

Mitä teit?

Kommentit (229)

Vierailija
221/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On  monta kertaa. Uimahallien vessat on hyviä paikkoja samaten yökerhojen pimeät baarit.

Joskus ihan pyytämättä, usein täytyy rohkasta =)

Vierailija
222/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanallista häirintää jonkin verran teini-iässä, mutta myös yksi fyysinen päällekäyminen 19v. Harrastin tuon ikäisenä joogaa ja olin käynyt jonkun aikaa latinomies Ricon joogatunneilla. Jäimme tuntien jälkeen useasti keskustelemaan toistemme kanssa. Hän sitten kerran ehdotti että pitäisimme yksityistunnin kesärannalla.

Suostuin tuohon, koska pidin hyvin paljon joogasta ja tuntui jotenkin imartelevalta että minulla olisi mahdollisuus yksityistuntiin tunnetun joogaopettajan kanssa.

Tapasimme sitten rannalla ja rupesimme joogaamaan siinä kuumalla hiekalla. Pian tuli liikkeitä joissa tarvittiin toisen apua kiinni pitelemisessä ja opettajani auttoi minua. Lopulta tuli liike nimeltä ''käännetty tähti kellistetty tiikeri'' jossa Rico laittoi käteni lantioni ympärille ja käänsi minut ilmassa ylösalaisin.

Samalla hetkellä Ricon speedot valahtivat nilkkoihin ja tunsin lämmintä poltetta molemmissa päissä. Ricon kieli oli löytänyt tiensä alapäähäni jossa se teki rytmikästä edestakaista liikettä ja hänen peniksensä ajautui suuhuni. Hetken päästä hän purkautui suuhuni ja päästi ''siiii'' huudon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanallista häirintää jonkin verran teini-iässä, mutta myös yksi fyysinen päällekäyminen 19v. Harrastin tuon ikäisenä joogaa ja olin käynyt jonkun aikaa latinomies Ricon joogatunneilla. Jäimme tuntien jälkeen useasti keskustelemaan toistemme kanssa. Hän sitten kerran ehdotti että pitäisimme yksityistunnin kesärannalla.

Suostuin tuohon, koska pidin hyvin paljon joogasta ja tuntui jotenkin imartelevalta että minulla olisi mahdollisuus yksityistuntiin tunnetun joogaopettajan kanssa.

Tapasimme sitten rannalla ja rupesimme joogaamaan siinä kuumalla hiekalla. Pian tuli liikkeitä joissa tarvittiin toisen apua kiinni pitelemisessä ja opettajani auttoi minua. Lopulta tuli liike nimeltä ''käännetty tähti kellistetty tiikeri'' jossa Rico laittoi käteni lantioni ympärille ja käänsi minut ilmassa ylösalaisin.

Samalla hetkellä Ricon speedot valahtivat nilkkoihin ja tunsin lämmintä poltetta molemmissa päissä. Ricon kieli oli löytänyt tiensä alapäähäni jossa se teki rytmikästä edestakaista liikettä ja hänen peniksensä ajautui suuhuni. Hetken päästä hän purkautui suuhuni ja päästi ''siiii'' huudon.

Ei homolla, vaan miehekkäällä latinotavalla.

Vierailija
224/229 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
225/229 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän ei kourita vanhoja naisia, en oikein ymmärrä, luulisi että eihän se sen kummempi asia ole. Mutta ei tietenkään pidä niin tehdä.

Vierailija
226/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän ei kourita vanhoja naisia, en oikein ymmärrä, luulisi että eihän se sen kummempi asia ole. Mutta ei tietenkään pidä niin tehdä.

Ei vanhojen naisten "lapaset" kiinnosta, vaan täytyy olla pyöreät kiinteät munkit, että saisi huomiota.

Eivät naisetkaan baareissa ahdistele "parasta ennen" -ikäisiä setämiehiä.

Vierailija
227/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaasta lähtien. Lamaannuin. Myöhemmin olen oppinut lyömään, potkaisemaan munille ja huutamaan kovaa. 

Vierailija
228/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex teki niin. En pitänyt siitä ja sanoin sen. Hän veti herneet nenään (54-vuotias mies).

Kun ei oppinut käyttäytymään, lopetin suhteen. Ei naista pidä saatana satuttaa.

Vierailija
229/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikävä kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan