Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten miesvalinnat..

Vierailija
18.06.2021 |

Olenko ainut jota kypsyttää nämä jatkuvat "miehet haluaa vain seksiä" valitukset kun todellisuudessa naiset itse antavat seksiä vain panomiehille..
Jos antaisivat seksiä omantasoisille tavismiehille niin mies sitoutuisi.
Miksi parisuhteen perässä olevat miehet ei kelpaa? Ei tarpeeksi hyvä ulkonäkö ja supliikki?

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli parisuhde voi jatkua lainkaan hyvänä pidempään, naisen täytyy katsoa miestä ylöspäin. Ei samalle silmien korkeudelle vaan ylöspäin. Sieltä kai se juontaa juurensa kun naiset aina haikailevat miehiä jotka ovat omaa tasoa korkeammalla, eivät koskaan ainakaan alemmas, jos siis on kyse aidosta parisuhteesta.

Siinä mielessä asia ei ole kovin monimutkainen. Mitä paremman naisen haluaa, sitä enemmän täytyy olla ja harjoittaa niitä miehekkäitä piirteitä. Jos on rumanpuoleisen näköinen ratkaisevilta piirteiltä niin siltikin kehittymällä saa parisuhdeelämän jollain tavalla vörkkimään.

Vierailija
82/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miesten naisvalinnat ole sen parempia tai syvällisempiä :D

Eivät tietenkään ole, paljon paljon yksinkertaisempia ja suoraviivaisempia. Mies haluaa joko edustusvaimon, kunnon naisellisen hyvännäköisen (ultra) konservatiivisen naisen tai jotkut populaarikulttuurin edustajat tai muut taiteilijat ja elämäntapasoturit voi ottaa sitten niitä woke-ladyja. Ai anteeksi, woke persoonia.

Mutta miehen naisvalinnoista ei koskaan olla tehty mystistä. Yhteiskunta mystifioi naisen seksuaalisen halun mutta käytännössä se on vähän monipuolisempi juttu niin ehkä sen takia jotkut miehet jotka altistuvat kaiken maailman schaisselle niin eivät oikein tiedä mitä se nainen haluaa ja kuinka naista ottaa siten että nainen on tyytyväinen pitkän parisuhteen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kypsyttää nämä jatkuvat valitukset naisten miesvalinnoista. Elä ja anna muiden elää ja valita ihan mitä haluavat ja lopeta se ininä!

95 tykkäystä ja itse olen täysin samaa mieltä!

Lopettavathan naiset samalla kaikki "mies" tai "mieheni" valitusketjut koska tilanne on tasan heidän omaa syytään.

Miksi ihmeessä nämä ketjut pitäisi lopettaa? Esimerkiksi moni yksinäinen äiti-ihminen voi saada näistä ketjuista perspektiiviä, vertaistukea ja ihan oikeasti viisaitakin neuvoja omaan haastavaan elämäntilanteeseensa.

Etkö osaa suunnata huomiotasi mihinkään muuhun kuin mitä vauvalla miehistä kirjoitetaan? Sekin on naisten syytä vissiin 🙄

Sanot siis että miehistä saa valittaa ja naisista ei?

Elä ja anna elää koskee vain naisia?

Vierailija
84/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun tasoni ovat nuo suohirviöt jotka minuakin ovat käyttäneet hyväksi, pettäneet ja kusettaneet, niin ollaan sitten vastedes ilman. Rimaa ei oikein ole mahdollista laskea.

Vierailija
85/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sen verran miesten tulisi jo tajuta, kun onhan se kuitenkin se vuosikin jo 2021, että on kaksi täysin eri asiaa mitä nainen sanoo ja mitä nainen tekee. Kannattaa lakata seuraamasta mitään mediaa ja sen sijaan aistia naisesta hänen käytöstään, harrastaa tasavertaista vuorovaikutusta jakaen arjen kotiaskareet, kunnostus- ja remonttityöt, kotieläinten hoito jne. Sitten voi aina sanoa, kulta, onko meillä suhteessa kaikki hyvin? Saako isi lähteä kolmen kuukauden päästä poikien kanssa kalalla? Oli miten oli, olisi kiva tietää naisen näkökulma siihen, että mitä mielestänne miehen tulee olla valmis sietämään raja, käyttäytymisessä tai luonteessa? Luulen, että siinä voi olla myös hieman eroa mitä naiset pitävät arvokkaana ja mitä miehet.

Vierailija
86/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kypsyttää nämä jatkuvat valitukset naisten miesvalinnoista. Elä ja anna muiden elää ja valita ihan mitä haluavat ja lopeta se ininä!

Lopettavathan naiset samalla kaikki "mies" tai "mieheni" valitusketjut koska tilanne on tasan heidän omaa syytään.

Miksi ihmeessä nämä ketjut pitäisi lopettaa? Esimerkiksi moni yksinäinen äiti-ihminen voi saada näistä ketjuista perspektiiviä, vertaistukea ja ihan oikeasti viisaitakin neuvoja omaan haastavaan elämäntilanteeseensa.

Etkö osaa suunnata huomiotasi mihinkään muuhun kuin mitä vauvalla miehistä kirjoitetaan? Sekin on naisten syytä vissiin 🙄

Minun puolesta täällä saa valittaa kuka haluaa sukupuoleen katsomatta. Ei vaikuta minun elämääni mitenkään.

Vierailija
87/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yleistää ei voi, mutta suurin osa naisista ei halua miestä, jolla on heikompi koulutus, huonompi tulotaso tai jollain tavoin heikompi yhteiskunnallinen status.  Miehelle ei, siis useimmiten, ole mitään merkitystä sillä, että naisella on alhaisempi koulutus/tulotaso/status (esim. klassinen lääkäri-hoitaja). 

Miehelle naisen fyysinen ulkonäkö on, jälleen keskimäärin, tärkeämpää kuin päin vastoin.

Usein sanotaan, että naiset ovat kiinnostuneita "pahoista pojista".  Osittain tämä pitää paikkansa. Kun ns. paha poika (moottoripyöräjengiläinen, jotkut urheilijat, rikolliset, "kovikset) ainakin puheissaan, on yht'äkkiä "seestynyt/rauhoittunut" ja puhuu kauniisti lapsistaan ja naisistaan ja selittää, kuinka tärkeä perhe nyt onkaan, hyvin suuri osa naisista on aivan lääpällään.  Pertti perusinsinööri, joka koko ajan on hoitanut vastuunsa ja velvoitteensa, on lähinnä tylsä. Miehet harvemmin ovat kiinnostuneita "pahoista tytöistä".

Naisten puheet ja todellinen käytös ovat hämmentävän usein pahassa ristiriidassa keskenään.

Silti, lohdullista kyllä, hämmästyttävän moni erilainen ihminen, kuitenkin päätyy pitkään parisuhteeseen. Ehkä realismi sitten vaan ottaa lopulta yliotteen.

Vierailija
88/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolesta täällä saa valittaa kuka haluaa sukupuoleen katsomatta. Ei vaikuta minun elämääni mitenkään.

Kirjoitushetkellä kuitenkin 95 naisoletettua oli tykännyt viestistä johon vastasin.

Luitko sitä edes?

Vierailija
89/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin parisuhde ja rakkaus sitten seksi. Homma etenee ihan vauhdilla, jos on oikeesti toisilleen sopiva pari. Tuntuu, että sä luulet kuitenkin että rakastelu tulee kuvioihin pelkästään sormia napsauttamalla. Kyllä siinä kuule on jo vähän pitempään kateltu toisiaan silmiin ja juteltu mukavia. Peitot ei heilu kenellekään kuin Manulle illallinen. Luulet vaan. Yhden yön jutut on sitten asia erikseen, mutta kun puhut seurustelusta. Seurusteluasioihin pitää panostaa aikaa. Tietty pitää myös vaivautua tutustumaan.

Vierailija
90/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä vinkujat miehiä jotka eivät vain osaa tutustua naiseen? Salaa vilkuillaan sinnepäin mutta kun tilanne olis sopiva, istutaan tuppisuuna. Odottavat että nainen tulis ja veis. Passiivisuus ja arkuus eivät ole järin miehekkäitä ominaisuuksia, ei niillä naista houkuteta.

Naisen vika, tietysti.

Ei. Osaan tutustua naiseen ja keskustella, mutta en ilmeisesti osaa luoda seksuaalista kemiaa.

Ei sitä seksuaalista kemiaa tarvitse luoda, se syntyy molemminpuoleisesta vetovoimasta. Sinä omaksi epäonneksesi työnnät naisia haluamattasi poispäin.

Et kai ole niitä, jotka höpisee "puitteista"? Useimmat pariutuvat nuorina, kun kummallakaan osapuolella ei ole varaa niihin.

No miten luon vetovoiman, jotta syntyy seksuaalinen kemia?

Sinä et mitenkään. Kun siinä tarvitsisin kykyä tuntea, ja kykyä asettua toisen asemaan. Ei teoriaa, itsesääliä ja negatiivisuutta.

Vierailija
91/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein sanotaan, että naiset ovat kiinnostuneita "pahoista pojista".

Hieno kiteytys koko kirjotus. Tuohon lainaukseen vielä, että luontevasti ajateltuna tuo kait johtuu siitä kun pahojen poikien omainaisuudet vaikuttavat naisen seksuaaliviettiin. Kumma kyllä, se toimii silloinkin kun nainen on keski-ikäinen (50v) perheenäiti. Useat naiset sanovat haluavansa tämän perusmiehen, riittää ihan keskiverto mies tai perus hyvä mies. Nämä miehet taas erittäin harvoin taitavat tykätä mistään "bad-ass" naisesta tai asenteesta. 

Vierailija
92/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oppinut miehenä naisista sen, että nämä pihtaajat eivät halua harrastaa seksiä suhteessa ollessaan, vaan jossain kohtaa vaan viheltävät homman seis. Välttelisin näitä jos seksi on vähänkin tärkeä asia parisuhteessa. Nyt olen ollut monta vuotta naisen kanssa joka teki alusta asti selväksi, että suhteessa pitää olla seksiä, ja homma toimii.

Minä taas olen oppinut miehistä sen, että jos mies haluaa heti seksiä ilman tutustumista, hän tulee myös pettämään suhteessa ja usein muutenkin epävakaan impulsiivinen toiminnassaan. Kyllähän ihmisellä joku kontrolli täytyy olla käytöksensä suhteen.

Niin, kyllä tuohon tyyliin etenevästä ihmisestä tulee vaikutelma, että hänelle on aika helppoa hypätä kenen tahansa kanssa sänkyyn. Jos kerran lähes tuntematonkin ihminen kelpaa, tietämättä vielä yhtään hänen taustastaan, arvoistaan jne. Ei ole niin sanotusti rima kovin korkealla.

Joskus seksi on ihan vain seksiä. Ei ne toisen ihmisen arvot siellä sukupuolielimissä vaikuta yhtään mihinkään. Rima kulkee seksin suhteen vain siinä, toimiiko se seksi hyvin yhteen toisen kanssa. Ei aina tarvitse olla avioon menossa sitä varten.

Vierailija
93/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitäisi tämmöisten aloittajien mielestä olla neitsyitä ennen suhdetta, "antaa" seksiä eli sen verran, että mies saa ja nainen ei mitään ja sen lisäksi käydä töissä, hoitaa koti ja lapset, urheilla ja pysyä kauniina. Tietysti pitää olla myös isänmaallinen ja mielellään kristitty.

Naiselle tällainen osa kuulostaa pelkältä työltä. Tämä on orjan osa. Kukaan nainen ei ole arvoltaan näin halpa. Tässä on se syy qilttiksen yksinäisyyteen.

Nyt eletään ihan oikeasti vuotta 2021. Reilu 100 vuotta sitten lyhyet hiukset ja housujen käyttö normalisoitui naisilla, sittemmin taloudellinen ja juridinen riippumattomuus miehestä. Nykyään naisilla on samat velvollisuuudet kuin miehillä, mutta qilttiksien mielestä mitään oikeuksia ei saisi olla!

Ikävä kyllä tuolla asenteella jää yksin. Tai jos vaatii jotain niin pitää osata myös itse tarjota. Jos haluaa 24/7 kotipiian pitäisi olla pätäkkää, ei yhteiskunta voi sitä piikaa ja reikää kenellekään kustantaa.

Eihän tuossa kenenkään oikeuksia olla polkemassa, jos esitetään omia toiveita. Kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen. Ihan rauhassa nyt vaan.

Vierailija
94/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miesten naisvalinnat ole sen parempia tai syvällisempiä :D

Eivät tietenkään ole, paljon paljon yksinkertaisempia ja suoraviivaisempia. Mies haluaa joko edustusvaimon, kunnon naisellisen hyvännäköisen (ultra) konservatiivisen naisen tai jotkut populaarikulttuurin edustajat tai muut taiteilijat ja elämäntapasoturit voi ottaa sitten niitä woke-ladyja. Ai anteeksi, woke persoonia.

Mutta miehen naisvalinnoista ei koskaan olla tehty mystistä. Yhteiskunta mystifioi naisen seksuaalisen halun mutta käytännössä se on vähän monipuolisempi juttu niin ehkä sen takia jotkut miehet jotka altistuvat kaiken maailman schaisselle niin eivät oikein tiedä mitä se nainen haluaa ja kuinka naista ottaa siten että nainen on tyytyväinen pitkän parisuhteen aikana.

Mihin ne 95% naisista jotka eivät mahdu mihinkään noista lokeroista oikein menevät?

Vierailija
95/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä vinkujat miehiä jotka eivät vain osaa tutustua naiseen? Salaa vilkuillaan sinnepäin mutta kun tilanne olis sopiva, istutaan tuppisuuna. Odottavat että nainen tulis ja veis. Passiivisuus ja arkuus eivät ole järin miehekkäitä ominaisuuksia, ei niillä naista houkuteta.

Naisen vika, tietysti.

Passiivisuus ja arkuus naisessa ei ole yhtään sen parempi kuin miehessäkään. Eiköhän tänä päivänä pitäisi osata jo puolin ja toisin lähestyä.

Vierailija
96/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan anna seksiä vaan harrastan sitä miehen kanssa, joka sytyttää ja jolla on riittävä varustus.

Kysytkö mitat etukäteen vai miten selvität koon?

Kyllä sen etukäteen saa selville, jos haluaa.

Kerro ihmeessä lisää.

Vierailija
97/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ap:n kanssa aivan erimieltä. Itse saisin seksiä ja parisuhteen (ei nyt sormia napsauttamalla mutta kuitenkin). Mutta näissä deittipalveluissa jäädään palveluntarjoajan takia näkymättömiin.

Oikeassa elämässä saan paljon katseita ja jonkin verran lähestymisiä (ihan kaiken "tasoisilta" naisilta). Ja kaikki jotka olen livenä tavannut jonkun deittipalvelun kautta ovat halunneet parisuhteen kanssani.

Olen vähän sitä mieltä että joko ap sinun asenteessa tai toksisuudessa on parantamisen varaa jos olet pääasyt "treffeille". Tai sitten haukut väärää puuta, sinun pitäisi valittaa palveluista eikä naisista.

Vierailija
98/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kuule ap siksi että minä panen ketä huvittaa. En jotain koska hän on ''kiltti'' tai ''symppis''. Pitää natsata aika monella muullakin tasolla. Ja jos yhdenillanjuttuja haluan niin totta hitossa haluan jonkun tosi komean :D hehän nyt on todennäköisemmin pleijereitä kuin rumat, niin se vaan menee. Sit ei kannata ihastuu

Vierailija
99/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli parisuhde voi jatkua lainkaan hyvänä pidempään, naisen täytyy katsoa miestä ylöspäin. Ei samalle silmien korkeudelle vaan ylöspäin. Sieltä kai se juontaa juurensa kun naiset aina haikailevat miehiä jotka ovat omaa tasoa korkeammalla, eivät koskaan ainakaan alemmas, jos siis on kyse aidosta parisuhteesta.

Siinä mielessä asia ei ole kovin monimutkainen. Mitä paremman naisen haluaa, sitä enemmän täytyy olla ja harjoittaa niitä miehekkäitä piirteitä. Jos on rumanpuoleisen näköinen ratkaisevilta piirteiltä niin siltikin kehittymällä saa parisuhdeelämän jollain tavalla vörkkimään.

Hyvä luoja jos joskus naisen saat

Vierailija
100/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, reilut 20000 ihmistä menee naimisiin vuosittain ja parisuhteen perässä olevat miehet ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän