Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten miesvalinnat..

Vierailija
18.06.2021 |

Olenko ainut jota kypsyttää nämä jatkuvat "miehet haluaa vain seksiä" valitukset kun todellisuudessa naiset itse antavat seksiä vain panomiehille..
Jos antaisivat seksiä omantasoisille tavismiehille niin mies sitoutuisi.
Miksi parisuhteen perässä olevat miehet ei kelpaa? Ei tarpeeksi hyvä ulkonäkö ja supliikki?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kypsyttää nämä jatkuvat valitukset naisten miesvalinnoista. Elä ja anna muiden elää ja valita ihan mitä haluavat ja lopeta se ininä!

Vierailija
2/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sitoutuminen, sitten vasta seksi. Tämä on periaatteena minulla ja monella muullakin naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, ettei 2020-luvulla enää tarvitsisi törmätä sanoihin "antaa seksiä".

Vierailija
4/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kypsyttää nämä jatkuvat valitukset naisten miesvalinnoista. Elä ja anna muiden elää ja valita ihan mitä haluavat ja lopeta se ininä!

Tämä! ilmeisesti ap kuvittelee, että riittävän pitkään kun jankuttaa mammapalstalla, niin hänellekin lohkeaa.

Vierailija
5/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on muuten mahdollista että parisuhdetta etsivänä miehenä saan aina pakit? Ehkä kymmeniä pakkeja vuodessa. Miksi minä en kelpaa vaan pitää saada se seksin perässä oleva mies?

Mitä jos yrittäisit tutustua naisiin ensin ihmisinä? Jos nainen haluaa helppoa seksiä mieheltä, joka ei jää lahkeeseen roikkumaan, niin sinä et ole ykkösvalinta.

Vierailija
6/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oma vika kun antavat niin helposti :D

Vierailija
7/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä seksi on kivaa. En ole itselleni kumppania vailla.

Vierailija
8/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut miehenä naisista sen, että nämä pihtaajat eivät halua harrastaa seksiä suhteessa ollessaan, vaan jossain kohtaa vaan viheltävät homman seis. Välttelisin näitä jos seksi on vähänkin tärkeä asia parisuhteessa. Nyt olen ollut monta vuotta naisen kanssa joka teki alusta asti selväksi, että suhteessa pitää olla seksiä, ja homma toimii.

Vierailija
9/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on muuten mahdollista että parisuhdetta etsivänä miehenä saan aina pakit? Ehkä kymmeniä pakkeja vuodessa. Miksi minä en kelpaa vaan pitää saada se seksin perässä oleva mies?

Olen huomannut, että naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka haluavat vain seksiä. Parisuhdetta etsivät miehet eivät kiinnosta.

Vierailija
10/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka naiset ei anna, sit ne antaa liian helposti, sit ne on pihejä. Tiesittekö te, että naisetkin panee ja kyse ei ole mistään antamisesta vaan halukkaista, intohimoisista, seksiä suhteissaan haluavista ja kaipaavista naisista. Naisetkin on seksuaalisina ihmisiä, kuten te miehetkin - tuliko yllätyksenä? Osa haluaa seksiä usein ja osa ei, aivan kuten te miehetkin - tuliko yllätyksenä?

Nimimerk. Parisuhteessa sitoutumista halunneen miehen kanssa, ja mies "ei anna".

Vierailija
11/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka haluavat vain seksiä. Parisuhdetta etsivät miehet eivät kiinnosta.

Hate to break it to you, mutta ehkä he eivät vain halua parisuhdetta sinun kanssasi.

Vierailija
12/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka naiset ei anna, sit ne antaa liian helposti, sit ne on pihejä. Tiesittekö te, että naisetkin panee ja kyse ei ole mistään antamisesta vaan halukkaista, intohimoisista, seksiä suhteissaan haluavista ja kaipaavista naisista. Naisetkin on seksuaalisina ihmisiä, kuten te miehetkin - tuliko yllätyksenä? Osa haluaa seksiä usein ja osa ei, aivan kuten te miehetkin - tuliko yllätyksenä?

Nimimerk. Parisuhteessa sitoutumista halunneen miehen kanssa, ja mies "ei anna".

Teetkö tarpeeksi kotitöitä? Miten yleensä kohtelet miestäsi, kehutko, osoitatko hänen olevan arvokas?

Vierailija
13/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko syy olla tuo sun ikävä asenne?

Vierailija
14/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä ilmiö mielestäsi johtuu? Itse olen aika varma että se johtuu tasoteoriasta eli naiset yrittävät sitouttaa vain itseään parempitasoisempia miehiä ja siten päätyvät vain panoiksi.

Omantasoisille suhteen perässä oleville sanotaan että "vaikutat tosi mukavalta mutta enemmän kaverilta.." "en vain tuntenut itsessäni sitä jotain.. kipinää.."

Vierailija
15/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oppinut miehenä naisista sen, että nämä pihtaajat eivät halua harrastaa seksiä suhteessa ollessaan, vaan jossain kohtaa vaan viheltävät homman seis. Välttelisin näitä jos seksi on vähänkin tärkeä asia parisuhteessa. Nyt olen ollut monta vuotta naisen kanssa joka teki alusta asti selväksi, että suhteessa pitää olla seksiä, ja homma toimii.

Tietenkin pitää, t onnellinen vaimo ja 16 vuotta runsasseksistä suhdetta takana. Ei silti aloitettu seksillä. Koska mies viheltää homman seis, minusta se on edelleen nautinnollista?

Vierailija
16/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hate to break it to you, mutta ehkä he eivät vain halua parisuhdetta sinun kanssasi.

Mistä tuo johtuu että jotain ihan ok tavismiestä ei halua kukaan nainen mutta kaikkien naisten pitää saada se toinen panon perässä oleva mies?

Vierailija
17/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on omantasoinen mies normaalipanoiselle, pienituloiselle 40+ naiselle? Miehet on käyttäneet minusta termiä yksisarvinen. Oletan että en voi vaatia mitään huomattavasti vanhempaa ja pitkäaikaistyötöntä sairasta miestä erikoisempaa?

Vierailija
18/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi naisetkin panna, lelulla.

Vierailija
19/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo johtuu että jotain ihan ok tavismiestä ei halua kukaan nainen mutta kaikkien naisten pitää saada se toinen panon perässä oleva mies?

Ne, jotka saavat kymmeniä pakkeja, aika usein vaikuttavat siltä, etteivät edes tiedä, mitä haluavat. Paitsi tietenkin naisen. Eivät siis tiedä, millaisen naisen haluavat. Eivät tiedä, mitä muuta elämässään haluaisivat. Eivät ole järin kiinnostavia persoonia, tai se ei ainakaan tule esiin. Monien pitäisi ensin osata nauttia elämästään ilman ketään naista. Siinä sivussa ehkä kohtaisivat jonkun heille sopivan naisen. Ei ketä tahansa naista. Tai jos eivät kohtaisikaan, elämä olisi siitä huolimatta kivaa. Tämä ongelma ei tietenkään koske kaikkia. Ne joiden elämä on antoisaa ja hyvää omien kiinnostuksenkohteiden parissa jo nyt, saattaisivat hyötyä vähän erilaisten asioiden kokeilemisesta. Jos harrastaa vain yksin tai miesseurassa tehtäviä asioita, kannattaa kokeilla jotain missä tapaa myös naisia tai jotain mikä kehittää sosiaalisia taitoja.

Vierailija
20/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna seksiä vaan harrastan sitä miehen kanssa, jonka kanssa saan itsekin tyydytyksen. Sopivan kokoinen varustus + samanalaiset toiveet seksissä ovat välttämättömyys parisuhteen muodostumiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä