Naisten miesvalinnat..
Olenko ainut jota kypsyttää nämä jatkuvat "miehet haluaa vain seksiä" valitukset kun todellisuudessa naiset itse antavat seksiä vain panomiehille..
Jos antaisivat seksiä omantasoisille tavismiehille niin mies sitoutuisi.
Miksi parisuhteen perässä olevat miehet ei kelpaa? Ei tarpeeksi hyvä ulkonäkö ja supliikki?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Ensin sitoutuminen, sitten vasta seksi. Tämä on periaatteena minulla ja monella muullakin naisella.
Miksi kukaan haluaisi sitoutua ihmiseen ennen kuin tietää toimiiko suhde myös seksin osalta?
Kävin puistossa lukemassa kirjaa ja huomasin kuinka siellä rattaita työnsi toinen toistaan nörtimpi mies. Eli olivat saaneet tai sitten hoitivat muiden siittämiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin sitoutuminen, sitten vasta seksi. Tämä on periaatteena minulla ja monella muullakin naisella.
Miksi kukaan haluaisi sitoutua ihmiseen ennen kuin tietää toimiiko suhde myös seksin osalta?
Ei nyt naimisiin asti tarvitse mennä, mutta sitten, kun seurustelu on jo vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin puistossa lukemassa kirjaa ja huomasin kuinka siellä rattaita työnsi toinen toistaan nörtimpi mies. Eli olivat saaneet tai sitten hoitivat muiden siittämiä lapsia.
On tuo minunkin mies nörtti. Ja kiltti. Moniin kiltteihin ja ujoihin miehiin olin ihastunut ennen häntä, mutta kiinnostus ei ollut molemminpuolista tai miehet liian ujoja näyttääkseen kiinnostusta. Tämän miehen kanssa sitten oli. Ja hyvä niin. En minäkään voi pakottaa ketään huolimaan minut. Se on ihan sama vaikka olisin ihastunut sataan kilttiin mieheen jos yksikään heistä ei ihastu minuun.
En ihmettele ettet "saa" naista. Useimmat puhuvat toisen ihmisen kohtaamisesta ja löytämisestä, eivätkä ole autistisesti "saamapuolella".
Monet naiset haluavat seksiä vain sellaisen kanssa, johon ovat ihastuneet. Mietippä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minua kypsyttää nämä jatkuvat valitukset naisten miesvalinnoista. Elä ja anna muiden elää ja valita ihan mitä haluavat ja lopeta se ininä!
Sitten vois nää ulinaiset lopettaa ulinansa miehistä. Ei sitäkään jaksa tällä palstalla katsella.
Ihmiset myös päätyvät parisuhteisiin tosi hassuilla tavoilla. Ei ole ihan yksi tai kaksi, jotka ovat kuvitelleet harrastavansa ihan satunnaista seksiä huvin vuoksi ja ovatkin jääneet yhteen. Luulen, että heidän kohdallaan on saattanut auttaa suhteen alkuun se, ettei ollut suuria odotuksia. Vähän sama kuin jos kohtaa kiinnostavan ihmisen jossain missä ei yhtään odota kohtaavansa, ei yhtään etsi ketään, ja tutustuminen ehtii käydä luontevasti ennen kuin kumpikaan ehtii kehittää suuria odotuksia ja arvioida, sopisiko toinen kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on muuten mahdollista että parisuhdetta etsivänä miehenä saan aina pakit? Ehkä kymmeniä pakkeja vuodessa. Miksi minä en kelpaa vaan pitää saada se seksin perässä oleva mies?
Olen huomannut, että naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka haluavat vain seksiä. Parisuhdetta etsivät miehet eivät kiinnosta.
Mistä tämä ilmiö mielestäsi johtuu? Itse olen aika varma että se johtuu tasoteoriasta eli naiset yrittävät sitouttaa vain itseään parempitasoisempia miehiä ja siten päätyvät vain panoiksi.
Omantasoisille suhteen perässä oleville sanotaan että "vaikutat tosi mukavalta mutta enemmän kaverilta.." "en vain tuntenut itsessäni sitä jotain.. kipinää.."
Nainen on aina miestä tasokkaampi.
Lakkaa sitten tehtailemasta niitä aloituksia. 99,9 % noista kun on naisia saamattomien nynneröiden prov oja, joilla halutaan päästä tekemään päivittäinen vihaoksennus naisten niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on muuten mahdollista että parisuhdetta etsivänä miehenä saan aina pakit? Ehkä kymmeniä pakkeja vuodessa. Miksi minä en kelpaa vaan pitää saada se seksin perässä oleva mies?
Olen huomannut, että naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka haluavat vain seksiä. Parisuhdetta etsivät miehet eivät kiinnosta.
Mistä tämä ilmiö mielestäsi johtuu? Itse olen aika varma että se johtuu tasoteoriasta eli naiset yrittävät sitouttaa vain itseään parempitasoisempia miehiä ja siten päätyvät vain panoiksi.
Omantasoisille suhteen perässä oleville sanotaan että "vaikutat tosi mukavalta mutta enemmän kaverilta.." "en vain tuntenut itsessäni sitä jotain.. kipinää.."
Tasoteorialla ei tarkoiteta tuota mitä esität. Tasoteoria on pelkkä hypoteesi tasojen määräytymisestä pariutumismarkkinoilla, ei sen enempää. Siinä ei siis esitetä kenenkään hakukriteereitä sen tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate to break it to you, mutta ehkä he eivät vain halua parisuhdetta sinun kanssasi.
Mistä tuo johtuu että jotain ihan ok tavismiestä ei halua kukaan nainen mutta kaikkien naisten pitää saada se toinen panon perässä oleva mies?
Mistä tiedät, että kukaan nainen ei huoli sitä ihan ok-miestä? Oletko keskustellut asiasta kaikkien maailman naisten kanssa? Senkin jopa tiedät, että kaikki naiset kuitenkin haluavat jonkun tietyn panojen perässä olevan miehen! Taas olet aiheesta ilmeisesti kaikkien naisten kanssa keskustellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt naimisiin asti tarvitse mennä, mutta sitten, kun seurustelu on jo vakavaa.
Minä olen ihan kunnollinen koulutettu ja komeakin mies, mutta jos nainen ei tahdo harrastaa seksiä kanssani, niin oletan ettei hän pidä seksiä arvossaan. En harkitse suhdetta tämänkaltaisen naisen kanssa. Valitettavasti tuo seksuaalinen innokkuus korreloi myös seksin määrään parisuhteessa. Jos en ole naisen silmissä haluttava seksuaalisesti, niin löydän kyllä sellaisen kumppanin jonka silmissä olen. Jos olen haluttava, mutta nainen ei silti harrasta seksiä, en haadkaa aikaani sellaiseenkaan, koska se ennakoi kaikenlaisia ongelmia sitten suhteessa. Aikuinen ihminen tekee niin kuin tahtoo, ja siitä teen päätelmäni minkälainen hän on, joten koittakaa käyttäytyä sen mukaisesti mitä olette.
Ihmiset on niin erilaisia näissä seksi- ja suhdekuvioissa. Itsessäni puolestaan on sellainen piirre, että jos tutustun mieheen ns. seksi edellä, niin ihan järjestään nämä jäävät kertapanoiksi. Jotenkin se viehätys ja odottava jännitys lopahtaa siihen sitten, eikä tyyppi enää kiinnosta pätkääkään sen jälkeen.
Jos taas tutustun mieheen enemmän ja pidemmän aikaa ennen seksiä, niin näistä saattaa se suhdekin syntyä. Kaikki parisuhteeni ovat alkaneet näin. Johtuu varmaan siitä, että ehdin kiinnostua ja ihastua ennen seksiä ja se ihastus vain syvenee seksin jälkeen parhaimmassa tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele ettet "saa" naista. Useimmat puhuvat toisen ihmisen kohtaamisesta ja löytämisestä, eivätkä ole autistisesti "saamapuolella".
Monet naiset haluavat seksiä vain sellaisen kanssa, johon ovat ihastuneet. Mietippä sitä.
Tämä on asian ydin. Pian jo narsistinen/ autistinen saaja hoputtaen luetteloi: suihin, peppuun. Pakkomielteiset seksitemput oikein luetteloidaan suhteesta erilleen ja mennään kovaa vauhtia pois kaiken ytimestä: jos siinä on toinen ihminen, hänet on otettava täysin huomioon.
Yksin ollessa saa kikkelin vääntää vaikka solmuun, mutta jos siinä on toinen ihminen, hänet on otettava huomioon.
Toistan: jos siinä on toinen ihminen, ei voi olla kyse vain itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan kunnollinen koulutettu ja komeakin mies, mutta jos nainen ei tahdo harrastaa seksiä kanssani, niin oletan ettei hän pidä seksiä arvossaan. En harkitse suhdetta tämänkaltaisen naisen kanssa. Valitettavasti tuo seksuaalinen innokkuus korreloi myös seksin määrään parisuhteessa. Jos en ole naisen silmissä haluttava seksuaalisesti, niin löydän kyllä sellaisen kumppanin jonka silmissä olen. Jos olen haluttava, mutta nainen ei silti harrasta seksiä, en haadkaa aikaani sellaiseenkaan, koska se ennakoi kaikenlaisia ongelmia sitten suhteessa. Aikuinen ihminen tekee niin kuin tahtoo, ja siitä teen päätelmäni minkälainen hän on, joten koittakaa käyttäytyä sen mukaisesti mitä olette.
Siis jos nainen ei halua harrastaa seksiä sinun kanssasi, niin oletat ettei nainen pidä seksiä arvossa?? Onko sulle tullut mieleenkään sellainen mahdollisuus, että joku seksiä arvossa pitävä nainen ei vain viehäty sinusta? Vai arveletko olevasi jumalan lahja kaikille naisille?
Minun mieheni on ainakin luotettava, kiltti perheenisä sekä panomies kun pääsemme kahdestaan makuuhuoneen puolelle. En tiedä miksi pitäisi valita vain toinen ominaisuus, haluan koko paketin.
"Olenko ainut jota kypsyttää nämä jatkuvat "miehet haluaa vain seksiä" valitukset kun todellisuudessa naiset itse antavat seksiä vain panomiehille..
Miksi parisuhteen perässä olevat miehet ei kelpaa? Ei tarpeeksi hyvä ulkonäkö ja supliikki?"
No minä olen kyllä tehnyt jo oman osani. Ensin annoin 25-vuotiaalle tavis neitsytmiehelle heti ensitapaamisella ja menin vielä sen kanssa myöhemmin naimisiin. Oletko nyt tyytyväinen? (mies ainakin oli)
"Olenko ainut jota kypsyttää nämä jatkuvat "miehet haluaa vain seksiä" valitukset kun todellisuudessa naiset itse antavat seksiä vain panomiehille..
Miksi parisuhteen perässä olevat miehet ei kelpaa? Ei tarpeeksi hyvä ulkonäkö ja supliikki?"
No minä olen kyllä tehnyt jo oman osani. Ensin annoin 25-vuotiaalle kokemattomalle tavis miehelle heti ensitapaamisella ja menin vielä sen kanssa myöhemmin naimisiin. Oletko nyt tyytyväinen? (mies ainakin oli)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen nainen, joka tykkää seksistä todella paljon ja haluan parisuhteen, jossa sitä on usein. En kuitenkaan pysty harrastamaan seksiä ihmisen kanssa, johon en ole ihastunut/rakastunut, eli tämä sulkee kohdallani pois suhteen aloittamisen seksillä. Sääli sinänsä, kun nyt sinkkunakin ollessa panetus on päivittäistä, mutta oman käden onneen on suhteen puuttuessa tyydyttävä.
Me kaksi emme siis sopisi toisillemme, koska vaikka molemmat pidämme seksiä arvossa, sinä et pidä arvossa sellaisia naisia, jotka eivät anna heti ekoilla tai toisilla treffeillä.
Torille tekemään testi. Työnnä muna vastaan tulevan naisen suuhun ja tee muistiinpanot kuinka moni oikeasti nautti tilanteesta.