Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten miesvalinnat..

Vierailija
18.06.2021 |

Olenko ainut jota kypsyttää nämä jatkuvat "miehet haluaa vain seksiä" valitukset kun todellisuudessa naiset itse antavat seksiä vain panomiehille..
Jos antaisivat seksiä omantasoisille tavismiehille niin mies sitoutuisi.
Miksi parisuhteen perässä olevat miehet ei kelpaa? Ei tarpeeksi hyvä ulkonäkö ja supliikki?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, reilut 20000 ihmistä menee naimisiin vuosittain ja parisuhteen perässä olevat miehet ei kelpaa.

Koska juuri Hän ei kelpaa, se tarkoittaa etteivät parisuhteen perässä olevat miehet (jep, monikossa) kelpaa.

Vierailija
102/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oppinut miehenä naisista sen, että nämä pihtaajat eivät halua harrastaa seksiä suhteessa ollessaan, vaan jossain kohtaa vaan viheltävät homman seis. Välttelisin näitä jos seksi on vähänkin tärkeä asia parisuhteessa. Nyt olen ollut monta vuotta naisen kanssa joka teki alusta asti selväksi, että suhteessa pitää olla seksiä, ja homma toimii.

Minä taas olen oppinut miehistä sen, että jos mies haluaa heti seksiä ilman tutustumista, hän tulee myös pettämään suhteessa ja usein muutenkin epävakaan impulsiivinen toiminnassaan. Kyllähän ihmisellä joku kontrolli täytyy olla käytöksensä suhteen.

Niin, kyllä tuohon tyyliin etenevästä ihmisestä tulee vaikutelma, että hänelle on aika helppoa hypätä kenen tahansa kanssa sänkyyn. Jos kerran lähes tuntematonkin ihminen kelpaa, tietämättä vielä yhtään hänen taustastaan, arvoistaan jne. Ei ole niin sanotusti rima kovin korkealla.

Joskus seksi on ihan vain seksiä. Ei ne toisen ihmisen arvot siellä sukupuolielimissä vaikuta yhtään mihinkään. Rima kulkee seksin suhteen vain siinä, toimiiko se seksi hyvin yhteen toisen kanssa. Ei aina tarvitse olla avioon menossa sitä varten.

Meitä on niin erilaisia ja parastahan on, jos löytää toisen jolla on sama ajatusmaailma. Silloin tulee ongelmia jos ajatusmaailmat eivät kohtaa. Minä en pysty pitämään seksiä erillään tunteista, ja kokeilemattakin tiedän etten saisi mitään irti hommailusta jonkun satunnaisen ihmisen kanssa. Avioon ei tarvi olla menossa mutta vähintään ihastunut pitää olla.

En myöskään haluaisi itselleni kumppania, jolle seksi on vain seksiä ja käytännössä kuka tahansa kelpaa. En pystyisi arvostamaan sellaista ihmistä enkä luottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä kuvapari naisten miesvalinnoista:

1. onpa söpö nallekarhumainen mies, vähän hulttio se on mutta kyllä siitä kouliintuu varmaan hyvä mies:

2. mies saa koulimisesta tarpeekseen:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän