Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta kestää maailman pahuutta.

Vierailija
18.06.2021 |

Oon vahva ihminen, selviytyjä eikä maailman meno mua hetkauta.
Paitsi joskus tuntuu että romahdan henkisesti kun tajuan miten paljon pahaa maailmassa lapset kohtaavat. Aina joskus, esim. nyt tuon p.nosivuston syyteuutisen kohdalla, herää todellisuuteen. En vaan kestä sitä että yksikään lapsi joutuu kokea mitään pahaa, antaisin elämäni jos saisin pelastettua kaikki maailman lapset.

En edes tiedä miksi tän avauksen teen, mutta pakko vaan purkaa johonkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nimenomaan tuo lapsiin kohdistuva pahuus, jossa on aika paljon nielemistä.

Itse kohtaan perheissä tapahtuvaa väkivaltaa, alistamista ja huolenpidon puutetta. Ei se minun säälini lapsia auta, mutta noiden asioiden tajuaminen riipaisee.

Vierailija
2/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun ei se sääli ja ahdistus heidän puolestaan mitään auta, on tuskallista kun ei voi tehdä mitään.

Ainoa mitä voi, on yrittää pitää omat lapset turvassa ja jollain tavalla puuttua jos näkee jotain mihin voi puuttua. Sitten on vaan pakko sulkea nuo asiat pois mielestä ettei sekoo.

Arvostan todella paljon kaikkia jotka tekevät työtä lastensuojelun parissa, kiitos että jaksatte sitä tehdä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu että murskautuu kun tietää että tälläkin hetkellä varsinkin jossain tuolla kolmannessa maailmassa lapsille ja eläimille tehdään pahoja asioita.

Eikä sille voi mitään.

Toi oli oikeasti paha tuo mytv-palvelun No-go Zones.

Siinä vaan näytettiin sitä jengien varastelua, huumeiden myymistä ja prostituutiota. Muksut pyöri siinä jaloissa. Ei toivon pilkahdustakaan. Poliisi on korruptoitunut.

Jopa menneet vääryydet ahdistaa vaikka ei ollu syntynytkään.

Vierailija
4/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä itsessään on raakaa peliä. Siinä harmittaa vielä enemmän se, että jotkut pelkän huvin vuoksi kiduttavat heikompia, kuten eläimiä ja lapsia.

Vierailija
5/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaatko nyt Mannerheimintien tapahtumiin?

Vierailija
6/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan todella paljon kaikkia jotka tekevät työtä lastensuojelun parissa, kiitos että jaksatte sitä tehdä!

Lastensuojelun paska täällä taas itseään kehumassa.

Vierailija
7/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se kun ei se sääli ja ahdistus heidän puolestaan mitään auta, on tuskallista kun ei voi tehdä mitään.

Ainoa mitä voi, on yrittää pitää omat lapset turvassa ja jollain tavalla puuttua jos näkee jotain mihin voi puuttua. Sitten on vaan pakko sulkea nuo asiat pois mielestä ettei sekoo.

Tuki- ja sijaisperheistä on pulaa, jos haluat jotain tehdä hädässä olevien lasten auttamiseksi.

Vierailija
8/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät tiellämakaajat on uhka nro.1. He haluavat orjuuttaa mustat ja itse maata tiellä

Vierailija
9/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuki- ja sijaisperheistä on pulaa, jos haluat jotain tehdä hädässä olevien lasten auttamiseksi.

Tätä oon joskus miettinyt, mutta on vielä omia niin pieniä lapsia ettei mulla olisi aikaa ja jaksamista panostaa siihen täysin. Enkä sitä paitsi tiedä pystyisinkö siihen. Jos näkisin että lapsella on huono olla kotonaan en haluaisi päästää sinne takaisin. En pystyisi olla tasapainoinen turvallinen aikuinen heille koska ahdistuisin heidän tilanteestaan niin paljon.

Siksi arvostankin niin paljon noita ihmisiä heillä on sydäntä ja samalla vahvuutta kestää sitä tietoa miten paha lapsilla on olla.

Vierailija
10/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälikää eläimiä. Ne ovat viattomia, mutta yksikään ihminen ei voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme