Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten miesvalinnat..

Vierailija
18.06.2021 |

Olenko ainut jota kypsyttää nämä jatkuvat "miehet haluaa vain seksiä" valitukset kun todellisuudessa naiset itse antavat seksiä vain panomiehille..
Jos antaisivat seksiä omantasoisille tavismiehille niin mies sitoutuisi.
Miksi parisuhteen perässä olevat miehet ei kelpaa? Ei tarpeeksi hyvä ulkonäkö ja supliikki?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noin päässyt käymään.

Mulle on ihan sama mitä mies halusi.

En halua seksiä, joten en sitä harrasta.

Elän oikein tyytyväisesti, eikä vahingossakaan kukaan ole ”päässyt käyttämään minua hyväkseen”.

Vierailija
62/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomiehiin olen törmännyt ja haistattunut niille heti.

Minulla on kunnollinen, kiltti ja ihana aseksuaali mies!

Olin pitkään yksin, kunnes täysnappi osui kohdalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan anna seksiä vaan harrastan sitä miehen kanssa, joka sytyttää ja jolla on riittävä varustus.

Vierailija
64/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan anna seksiä vaan harrastan sitä miehen kanssa, joka sytyttää ja jolla on riittävä varustus.

Kysytkö mitat etukäteen vai miten selvität koon?

Vierailija
65/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä vinkujat miehiä jotka eivät vain osaa tutustua naiseen? Salaa vilkuillaan sinnepäin mutta kun tilanne olis sopiva, istutaan tuppisuuna. Odottavat että nainen tulis ja veis. Passiivisuus ja arkuus eivät ole järin miehekkäitä ominaisuuksia, ei niillä naista houkuteta.

Naisen vika, tietysti.

Vierailija
66/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyy sitä näitä miehiäkin, joille kelpaa vaan omaa tasoa paremmat naiset, ja sitten inistään naisten hirveydestä ja pinnallisuudesta.

Vierailija
67/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä vinkujat miehiä jotka eivät vain osaa tutustua naiseen? Salaa vilkuillaan sinnepäin mutta kun tilanne olis sopiva, istutaan tuppisuuna. Odottavat että nainen tulis ja veis. Passiivisuus ja arkuus eivät ole järin miehekkäitä ominaisuuksia, ei niillä naista houkuteta.

Naisen vika, tietysti.

Kyllä, nää on juuri niitä. Onneksi näitä luotaantyöntävän katkeria miehiä ei tosielämässä vastaan tule. Katkeraksi jäävätkin, jos eivät koskaan oivalla sitä syytä miksi ovat saaneet naisilta vain pakkeja.

Vierailija
68/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö mitat etukäteen vai miten selvität koon?

Kyllä sen etukäteen saa selville, jos haluaa.

Vierailija
69/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, ettei 2020-luvulla enää tarvitsisi törmätä sanoihin "antaa seksiä".

Mutta kun noin se menee.

"vain 26 prosentille naisista jäi hyvä fiilis irtoseksistä"

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001930464.html

Vierailija
70/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin miehen muiden asioiden kuin s e k s i n perusteella. Nyt vuosien jälkeen en jaksa enää uskotella itselleni, että ne muut asiat on tärkeämpiä. Kyllä olisi pitänyt yhtä lailla valita makuuhuonemieltymyksissä samanlaista seuraa. Elämä on muuten ihan ok, mutta yksi osa elämää jää minulla tämän miehen kanssa elämättä. En aio erota, koska en halua rikkoa lapsen perhettä. Ei ole riitoja tms. Minä vain näivetyn ja uneksin muusta.

Vierailija
71/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsin miehen muiden asioiden kuin s e k s i n perusteella. Nyt vuosien jälkeen en jaksa enää uskotella itselleni, että ne muut asiat on tärkeämpiä. Kyllä olisi pitänyt yhtä lailla valita makuuhuonemieltymyksissä samanlaista seuraa. Elämä on muuten ihan ok, mutta yksi osa elämää jää minulla tämän miehen kanssa elämättä. En aio erota, koska en halua rikkoa lapsen perhettä. Ei ole riitoja tms. Minä vain näivetyn ja uneksin muusta.

Näinhän se on. Seksi on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista. Jos mies ei miellytä sängyssä, niin mitä virkaa koko suhteella on.

Vierailija
72/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Seksi on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista. Jos mies ei miellytä sängyssä, niin mitä virkaa koko suhteella on.

Ei pitäisi yleistää.

Ei se kaikille ole se tärkein tai edes tärkeä asia.

Vierailija
73/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vika, tietysti.

Ei. Osaan tutustua naiseen ja keskustella, mutta en ilmeisesti osaa luoda seksuaalista kemiaa.

Vierailija
74/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi yleistää.

Ei se kaikille ole se tärkein tai edes tärkeä asia.

Tietenkin jos kaksi ihmistä, joille seksi ei ole tärkeää, löytää toisensa, niin hyvä niin, eihän siinä ole kellään nokan koputtamista. Kuitenkin jos seksi on itselle tärkeää niin ei kannata tyytyä suhteeseen, jossa se on huonoa. Esim keskustelu- ja harrastussseuraa saa mm kavereista. Miehen kanssa naid**n

Vierailija
75/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen vika, tietysti.

Ei. Osaan tutustua naiseen ja keskustella, mutta en ilmeisesti osaa luoda seksuaalista kemiaa.

Ei sitä seksuaalista kemiaa tarvitse luoda, se syntyy molemminpuoleisesta vetovoimasta. Sinä omaksi epäonneksesi työnnät naisia haluamattasi poispäin.

Et kai ole niitä, jotka höpisee "puitteista"? Useimmat pariutuvat nuorina, kun kummallakaan osapuolella ei ole varaa niihin.

Vierailija
76/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen vika, tietysti.

Ei sitä seksuaalista kemiaa tarvitse luoda, se syntyy molemminpuoleisesta vetovoimasta. Sinä omaksi epäonneksesi työnnät naisia haluamattasi poispäin.

Et kai ole niitä, jotka höpisee "puitteista"? Useimmat pariutuvat nuorina, kun kummallakaan osapuolella ei ole varaa niihin.

No miten luon vetovoiman, jotta syntyy seksuaalinen kemia?

Vierailija
77/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen vika, tietysti.

No miten luon vetovoiman, jotta syntyy seksuaalinen kemia?

Sitä vetovoimaa joko on tai ei ole. Sun pitää vaan jatkaa etsimistä, ehkä joskus löytyy se ihminen jonka kanssa sitä on.

Vierailija
78/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oppinut miehenä naisista sen, että nämä pihtaajat eivät halua harrastaa seksiä suhteessa ollessaan, vaan jossain kohtaa vaan viheltävät homman seis. Välttelisin näitä jos seksi on vähänkin tärkeä asia parisuhteessa. Nyt olen ollut monta vuotta naisen kanssa joka teki alusta asti selväksi, että suhteessa pitää olla seksiä, ja homma toimii.

Minä taas olen oppinut miehistä sen, että jos mies haluaa heti seksiä ilman tutustumista, hän tulee myös pettämään suhteessa ja usein muutenkin epävakaan impulsiivinen toiminnassaan. Kyllähän ihmisellä joku kontrolli täytyy olla käytöksensä suhteen.

Niin, kyllä tuohon tyyliin etenevästä ihmisestä tulee vaikutelma, että hänelle on aika helppoa hypätä kenen tahansa kanssa sänkyyn. Jos kerran lähes tuntematonkin ihminen kelpaa, tietämättä vielä yhtään hänen taustastaan, arvoistaan jne. Ei ole niin sanotusti rima kovin korkealla.

Näinhän se on. Eikä siinäkään ole mitään väärää, mutta minä olen väärä kohde sellaiselle miehelle, hänen pitää löytää samanlainen nainen joka hyppää sänkyyn miesten kanssa helposti. Kyllä minä tarvitsen vähän tutustumista ensin. En voisi hypätä sänkyyn miehen kanssa josta en tiedä vielä oikein mitään. En harrasta irtoseksiä, minulla seksi liittyy parisuhteeseen.

Vierailija
79/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kypsyttää nämä jatkuvat valitukset naisten miesvalinnoista. Elä ja anna muiden elää ja valita ihan mitä haluavat ja lopeta se ininä!

95 tykkäystä ja itse olen täysin samaa mieltä!

Lopettavathan naiset samalla kaikki "mies" tai "mieheni" valitusketjut koska tilanne on tasan heidän omaa syytään.

Vierailija
80/103 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kypsyttää nämä jatkuvat valitukset naisten miesvalinnoista. Elä ja anna muiden elää ja valita ihan mitä haluavat ja lopeta se ininä!

95 tykkäystä ja itse olen täysin samaa mieltä!

Lopettavathan naiset samalla kaikki "mies" tai "mieheni" valitusketjut koska tilanne on tasan heidän omaa syytään.

Miksi ihmeessä nämä ketjut pitäisi lopettaa? Esimerkiksi moni yksinäinen äiti-ihminen voi saada näistä ketjuista perspektiiviä, vertaistukea ja ihan oikeasti viisaitakin neuvoja omaan haastavaan elämäntilanteeseensa.

Etkö osaa suunnata huomiotasi mihinkään muuhun kuin mitä vauvalla miehistä kirjoitetaan? Sekin on naisten syytä vissiin 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi