Oletteko laittaneet uudet silmälasit päähän heti jo noudettaessa liikkeestä?
Vai vasta kotona? Jos siis ei ole ollut laseja koskaan ennestään.
Kommentit (17)
En. Ostin 7 vuotta sitten lasit ja ovat edelleen käyttämättömänä kotelossa.
Vierailija kirjoitti:
Syynä?
Yleensä laitan heti että rupeisin tottumaan. Kotona sitten teen päätöksen että jätänkö käyttöön vai laitanko koteloon pikaisia lisäsäätöjä varten.
En. Koska haluan pestä lasit. Ja voi olla että niillä näkee erilailla.
Kovaa ajoa vaan! Toki jos vahvuus paljon muuttunut ja vaikka autolla matkassa niin kannattaa vasta kotona totutella.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse ensimmäiset lasit hankittuani laitoin suoraan liikkeessä päähän ja pidin ne päässä. Tosin vahvuuttakin oli päässyt kertymään ihan mukavasti niin se oli melkoinen maailman kirkastuminen.
Maankamara nousi "yläviistoon" minulla tämmöisissä tapauksissa lapsena kun miinusta pukkasi joka käynnillä rutkasti lisää.
Vierailija kirjoitti:
En. Koska haluan pestä lasit. Ja voi olla että niillä näkee erilailla.
Miksi? Ne putsataan jo liikkeessä.
Ei lähilaseja oikein kannata laittaa päähän ulkona liikkuessa.
En, koska mulle tulee aina toimistomonitehot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse ensimmäiset lasit hankittuani laitoin suoraan liikkeessä päähän ja pidin ne päässä. Tosin vahvuuttakin oli päässyt kertymään ihan mukavasti niin se oli melkoinen maailman kirkastuminen.
Maankamara nousi "yläviistoon" minulla tämmöisissä tapauksissa lapsena kun miinusta pukkasi joka käynnillä rutkasti lisää.
Sama. Maa keinuu, vahvat lasit. Pitää kotona totutella.
Totta kai. Miksi haluaisi pitkittää huonosti näkemistä?
Laitan aina heti. Jos tuntuu haastavalta, kaivan kassista vanhat lasit.
Vierailija kirjoitti:
Juu, eihän niitä raaski käyttää, kuluu kun niistä läpi katsoo.
Joo, oli jännä totutella monitehoihin, maailma kupruili ja vääntyili hassusti, tuntui että olen melkein 3 metriä pitkä, tai no ainakin reilut 2. Hoipertelin vähän niin kuin olisin ollut pikku hiprakassa seuraavat pari viikkoa.