Naisten miesvalinnat..
Olenko ainut jota kypsyttää nämä jatkuvat "miehet haluaa vain seksiä" valitukset kun todellisuudessa naiset itse antavat seksiä vain panomiehille..
Jos antaisivat seksiä omantasoisille tavismiehille niin mies sitoutuisi.
Miksi parisuhteen perässä olevat miehet ei kelpaa? Ei tarpeeksi hyvä ulkonäkö ja supliikki?
Kommentit (103)
Ei miesten naisvalinnat ole sen parempia tai syvällisempiä :D Jos upean näköinen hoikka nainen pyytäisi sinua treffeille ja sänkyyn niin taatusti menisit vaikka kyseessä olisi luonteeltaan kuinka epäsopiva ihminen tahansa. Ei voi olla ylläri että hyvännäköiset, karismaattiset ihmiset haluttuja, sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten naisvalinnat ole sen parempia tai syvällisempiä :D Jos upean näköinen hoikka nainen pyytäisi sinua treffeille ja sänkyyn niin taatusti menisit vaikka kyseessä olisi luonteeltaan kuinka epäsopiva ihminen tahansa. Ei voi olla ylläri että hyvännäköiset, karismaattiset ihmiset haluttuja, sukupuoleen katsomatta.
Siis tätähän nämä just odottavat. Tuo olisi heille se "omantasoinen" nainen.
Missä se musta tussun levittäjä on? Olisko niin että uulimies jankkaa nyt vaihteeksi miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin sitoutuminen, sitten vasta seksi. Tämä on periaatteena minulla ja monella muullakin naisella.
Miksi kukaan haluaisi sitoutua ihmiseen ennen kuin tietää toimiiko suhde myös seksin osalta?
Ei nyt naimisiin asti tarvitse mennä, mutta sitten, kun seurustelu on jo vakavaa.
Minä olen ihan kunnollinen koulutettu ja komeakin mies, mutta jos nainen ei tahdo harrastaa seksiä kanssani, niin oletan ettei hän pidä seksiä arvossaan. En harkitse suhdetta tämänkaltaisen naisen kanssa. Valitettavasti tuo seksuaalinen innokkuus korreloi myös seksin määrään parisuhteessa. Jos en ole naisen silmissä haluttava seksuaalisesti, niin löydän kyllä sellaisen kumppanin jonka silmissä olen. Jos olen haluttava, mutta nainen ei silti harrasta seksiä, en haadkaa aikaani sellaiseenkaan, koska se ennakoi kaikenlaisia ongelmia sitten suhteessa. Aikuinen ihminen tekee niin kuin tahtoo, ja siitä teen päätelmäni minkälainen hän on, joten koittakaa käyttäytyä sen mukaisesti mitä olette.
Minä en halua harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa, johon minulla ei ole syviä tunteita. Olisin kuitenkin koko ajan varautunut eikä siitä seuraisi minulle hyvää seksiä, siihen täytyy olla täysin rento ja estoton. Voi olla, että minulle ei jää mitään muuta kuin muisto huonosta seksistä ja mieliharmi. Sen lisäksi nämä ihan kenen tahansa sänkyyn hyppäävät eivät oikein jaksa olla uskollisia parisuhteessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on muuten mahdollista että parisuhdetta etsivänä miehenä saan aina pakit? Ehkä kymmeniä pakkeja vuodessa. Miksi minä en kelpaa vaan pitää saada se seksin perässä oleva mies?
Olen huomannut, että naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka haluavat vain seksiä. Parisuhdetta etsivät miehet eivät kiinnosta.
Mistä tämä ilmiö mielestäsi johtuu? Itse olen aika varma että se johtuu tasoteoriasta eli naiset yrittävät sitouttaa vain itseään parempitasoisempia miehiä ja siten päätyvät vain panoiksi.
Omantasoisille suhteen perässä oleville sanotaan että "vaikutat tosi mukavalta mutta enemmän kaverilta.." "en vain tuntenut itsessäni sitä jotain.. kipinää.."
No jos hän vaikuttaa vain kaverilta, niin minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin sitoutuminen, sitten vasta seksi. Tämä on periaatteena minulla ja monella muullakin naisella.
Miksi kukaan haluaisi sitoutua ihmiseen ennen kuin tietää toimiiko suhde myös seksin osalta?
Ei nyt naimisiin asti tarvitse mennä, mutta sitten, kun seurustelu on jo vakavaa.
Minä olen ihan kunnollinen koulutettu ja komeakin mies, mutta jos nainen ei tahdo harrastaa seksiä kanssani, niin oletan ettei hän pidä seksiä arvossaan. En harkitse suhdetta tämänkaltaisen naisen kanssa. Valitettavasti tuo seksuaalinen innokkuus korreloi myös seksin määrään parisuhteessa. Jos en ole naisen silmissä haluttava seksuaalisesti, niin löydän kyllä sellaisen kumppanin jonka silmissä olen. Jos olen haluttava, mutta nainen ei silti harrasta seksiä, en haadkaa aikaani sellaiseenkaan, koska se ennakoi kaikenlaisia ongelmia sitten suhteessa. Aikuinen ihminen tekee niin kuin tahtoo, ja siitä teen päätelmäni minkälainen hän on, joten koittakaa käyttäytyä sen mukaisesti mitä olette.
Olen eri kuin tuo, jolle vastasit, mutta tarkennan vähän - kuinka nopeasti teet sen johtopäätöksen, että naista ei kiinnosta seksi? Oletatko siis, että seksuaalisesti halukas nainen menee sänkyyn ekoilla treffeillä tai tekee suoraan seksitreffit, vai onko sulla joku vähän pitempi aikaikkuna, jonka puitteissa teet tulkintasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa, johon minulla ei ole syviä tunteita. Olisin kuitenkin koko ajan varautunut eikä siitä seuraisi minulle hyvää seksiä, siihen täytyy olla täysin rento ja estoton. Voi olla, että minulle ei jää mitään muuta kuin muisto huonosta seksistä ja mieliharmi. Sen lisäksi nämä ihan kenen tahansa sänkyyn hyppäävät eivät oikein jaksa olla uskollisia parisuhteessakaan.
Ei kannata arvottaa moraalisesti asioita sillä ajatuksella että se oma käytös on jotenkin parempaa kuin muiden tai johtaa parempaan johtopäätökseen.
Itse ainakin erotan jyrkästi sen että sinkkuna voi harrastaa seksiä kenen kanssa haluan mutta parisuhteessa olen ehdottoman uskollinen. Ne ovat kaksi ihan eri tilannetta joten myös se mitä haluan ovat ihan erilaisia.
Ei mun mielestä seksi ole sellainen asia joka selviää vain kokeilemalla. Jos on selvästi kemiaa parin välillä, silloin seksi on automaattisesti hyvää, koska jo pelkästään toisen hipaisu tuntuu upealta.
Seksi muodostuu yhdessä, se ei ole mikään valmis paketti. Molemmat oppii mistä toinen tykkää ja mistä ei, mutta ei se itse akti mikään erikoinen saati yllättävä suoritus ole.
Moni, ainakin naisista tarvitsee aikaa alussa koska haluaa mennä seksiin vasta selvästi ihastuneena, muuten se ei tunnu kunnolla hyvältä vaikka mies mikä expertti olisi ja osaisi kaikki temput.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä seksi ole sellainen asia joka selviää vain kokeilemalla. Jos on selvästi kemiaa parin välillä, silloin seksi on automaattisesti hyvää, koska jo pelkästään toisen hipaisu tuntuu upealta.
Seksi muodostuu yhdessä, se ei ole mikään valmis paketti. Molemmat oppii mistä toinen tykkää ja mistä ei, mutta ei se itse akti mikään erikoinen saati yllättävä suoritus ole.
Moni, ainakin naisista tarvitsee aikaa alussa koska haluaa mennä seksiin vasta selvästi ihastuneena, muuten se ei tunnu kunnolla hyvältä vaikka mies mikä expertti olisi ja osaisi kaikki temput.
Tai sitten kun pystyy täysin luottamaan mieheen ja kokee hänet sataprosenttisen turvalliseksi. Ihastunut voi olla jo, mutta se ei välttämättä ihan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kuin tuo, jolle vastasit, mutta tarkennan vähän - kuinka nopeasti teet sen johtopäätöksen, että naista ei kiinnosta seksi? Oletatko siis, että seksuaalisesti halukas nainen menee sänkyyn ekoilla treffeillä tai tekee suoraan seksitreffit, vai onko sulla joku vähän pitempi aikaikkuna, jonka puitteissa teet tulkintasi?
En ole se jolta kysyit mutta olen samaa ieltä hänen kanssaan. Ja minulla ei ole mittää tarkkaa rajaa. Mutta ennemminkin se mee siinä että jos seksistä (tai siis sen puuteesta) tuntuu tulevan jokin erityinen "asia" suhteessa niin sitten se on liikaa. Eli seksin pitäisi tulla luontevasti ja sen kummemmin miettimättä osaksi suhdetta. Riippuu ihan ihmisestä että milloin se hetki on. Mutta en siis halua olla suhteessa jossa yhdeksi isoksi asiaksi nousee se että milloin sitä seksiä on ja että käsitykset tai tuntemuksen siitä poikkeavat liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oppinut miehenä naisista sen, että nämä pihtaajat eivät halua harrastaa seksiä suhteessa ollessaan, vaan jossain kohtaa vaan viheltävät homman seis. Välttelisin näitä jos seksi on vähänkin tärkeä asia parisuhteessa. Nyt olen ollut monta vuotta naisen kanssa joka teki alusta asti selväksi, että suhteessa pitää olla seksiä, ja homma toimii.
Minä taas olen oppinut miehistä sen, että jos mies haluaa heti seksiä ilman tutustumista, hän tulee myös pettämään suhteessa ja usein muutenkin epävakaan impulsiivinen toiminnassaan. Kyllähän ihmisellä joku kontrolli täytyy olla käytöksensä suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oppinut miehenä naisista sen, että nämä pihtaajat eivät halua harrastaa seksiä suhteessa ollessaan, vaan jossain kohtaa vaan viheltävät homman seis. Välttelisin näitä jos seksi on vähänkin tärkeä asia parisuhteessa. Nyt olen ollut monta vuotta naisen kanssa joka teki alusta asti selväksi, että suhteessa pitää olla seksiä, ja homma toimii.
Minä taas olen oppinut miehistä sen, että jos mies haluaa heti seksiä ilman tutustumista, hän tulee myös pettämään suhteessa ja usein muutenkin epävakaan impulsiivinen toiminnassaan. Kyllähän ihmisellä joku kontrolli täytyy olla käytöksensä suhteen.
Ihmeellisiä ajatuksia. Vai etkö itse mitenkään muuta mitään käytöstäsi silloin jos olet pitkässä parisuhteessa verrattuna siihen jos oleet vapaa sinkku?
Itse ainakin elän sinkkuna vain itselleni, parisuhteessa taas ajattelen aina sitä mikä on meillä pariskuntana hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta en silti ikinä toimisi näin. Siinä vaiheessa kun suhde on syventynyt jo vakavaksi on oletettavaa, että pelissä on suurempia tunteita kuin tapailun alkupuolella. Jos seksi ei sitten yhtään toimikkaan, vaihtoehtoina on jäädä suhteeseen jossa seksi ei toimi tai erota jostakusta johon on jo rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä tuohon tyyliin etenevästä ihmisestä tulee vaikutelma, että hänelle on aika helppoa hypätä kenen tahansa kanssa sänkyyn. Jos kerran lähes tuntematonkin ihminen kelpaa, tietämättä vielä yhtään hänen taustastaan, arvoistaan jne. Ei ole niin sanotusti rima kovin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa, itsekin olin täysin sokaistunut hyvännäköisen ihmisen kiinnostuksesta itseeni, vaikka tämä oli oikukas äkäilijä, eli häpeilemättä sossun tuilla ja kertoi jopa varastavansa ruokajonoista ruuat vaikka rahaa olisi ollut yllinkyllin. Eli henkisesti täysin moraaliton ihminen, mutta en vaan sitä jotenkin huomannut kuin vasta paljon myöhemmin.
Aivan sama mitä kukakin on mieltä mistäkin. Itselläni on ihana, upea, rakas ja tekevä mies. Molemmat haluamme seksiä ja se on hyvää ja ihanaa. Molemmat saa, joten emme valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se jolta kysyit mutta olen samaa ieltä hänen kanssaan. Ja minulla ei ole mittää tarkkaa rajaa. Mutta ennemminkin se mee siinä että jos seksistä (tai siis sen puuteesta) tuntuu tulevan jokin erityinen "asia" suhteessa niin sitten se on liikaa. Eli seksin pitäisi tulla luontevasti ja sen kummemmin miettimättä osaksi suhdetta. Riippuu ihan ihmisestä että milloin se hetki on. Mutta en siis halua olla suhteessa jossa yhdeksi isoksi asiaksi nousee se että milloin sitä seksiä on ja että käsitykset tai tuntemuksen siitä poikkeavat liikaa.
Olen tästä ihan samaa mieltä, enkä ole sen aiemmankaan kirjoittajan kanssa suoranaisesti eri linjoilla. Lähinnä minua kiinnostaa juuri se, mitä kysyin, että missä vaiheessa aletaan tehdä seksittömyyspäätelmiä. Mutta tosiaan, voisin allekirjoittaa tekstistäsi joka lauseen. Tosin joskus olen ollut suhteessa, jossa seksi kyllä tuli ihan luontevasti mukaan kuvioihin jo aika varhain, mutta silti kävi ilmi, että käsityksemme seksistä ja suhtautumisemme siihen olivat liian erilaiset, samoin kuin seksihalujen määrä. Ja suhdehan sitten osittain kaatui juuri siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa, itsekin olin täysin sokaistunut hyvännäköisen ihmisen kiinnostuksesta itseeni, vaikka tämä oli oikukas äkäilijä, eli häpeilemättä sossun tuilla ja kertoi jopa varastavansa ruokajonoista ruuat vaikka rahaa olisi ollut yllinkyllin. Eli henkisesti täysin moraaliton ihminen, mutta en vaan sitä jotenkin huomannut kuin vasta paljon myöhemmin.
Itselläni ei sossupummius olisi este suhteelle, jos muuten kemiat osuisivat kohdalleen. En vaan ehkä kaikkia sossupummijuttuja jaksaisi kuunnella, mutta jos henkisesti ja seksuaalisesti natsaisi, voisin sietää sossupummeilua kyllä. Jos hän sossuntuilla eli, ei rahaa voinut olla yllinkyllin, joten en usko, että ruokajonossa käyminen niin hirvittävän suuri rikos oli. Lähinnähän se on itselle vaan ajanhukkaa seisoskella siellä, vaikkei olisi pakko.
Naisen pitäisi tämmöisten aloittajien mielestä olla neitsyitä ennen suhdetta, "antaa" seksiä eli sen verran, että mies saa ja nainen ei mitään ja sen lisäksi käydä töissä, hoitaa koti ja lapset, urheilla ja pysyä kauniina. Tietysti pitää olla myös isänmaallinen ja mielellään kristitty.
Naiselle tällainen osa kuulostaa pelkältä työltä. Tämä on orjan osa. Kukaan nainen ei ole arvoltaan näin halpa. Tässä on se syy qilttiksen yksinäisyyteen.
Nyt eletään ihan oikeasti vuotta 2021. Reilu 100 vuotta sitten lyhyet hiukset ja housujen käyttö normalisoitui naisilla, sittemmin taloudellinen ja juridinen riippumattomuus miehestä. Nykyään naisilla on samat velvollisuuudet kuin miehillä, mutta qilttiksien mielestä mitään oikeuksia ei saisi olla!
Ikävä kyllä tuolla asenteella jää yksin. Tai jos vaatii jotain niin pitää osata myös itse tarjota. Jos haluaa 24/7 kotipiian pitäisi olla pätäkkää, ei yhteiskunta voi sitä piikaa ja reikää kenellekään kustantaa.
Luepa ap:n teksti uudestaan....
Ap ei valittanut miesvalinnoista, vaan ap:ta ärsytti joidenkin naisten valittaminen miehistä.... Ja tämä taas johtui (ap:n näkemyksen mukaan) juurikin näiden valittavien naisten omista miesvalinnoista.
Eli kaikki saavat elää ja valita haluamansa miehen, mutta sitten pitäisi myös osata itse elää sen valinnan kanssa.