Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Täällä puhuu Porvoo Airlinesin toimitusjohtaja Timo P. A. Kukkonen.
Minulla on ilo kertoa teille, että tällä päivämäärällä on Espoo Airlines Oy ostanut koko Porvoo Airlinesin osakekannan. Jatkossa koneemme lentävät Espoo Airlinesin tunnuksilla varustettuna ja koko henkilökunta ulkoistetaan.
Oikein lennokasta joulua kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään tiedä onko kapteenilla laatikkoleuka
Onko K u k a a n nähnyt K a p t e e n i a ???
En voi kertoa kun kommenttini juuttui jonnekkin!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään tiedä onko kapteenilla laatikkoleuka
En voi kertoa. Pa. Vauvapistefii muuttui maksulliseksi
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ilo kertoa teille, että tällä päivämäärällä on Espoo Airlines Oy ostanut koko Porvoo Airlinesin osakekannan. Jatkossa koneemme lentävät Espoo Airlinesin tunnuksilla varustettuna ja koko henkilökunta ulkoistetaan.
Iiikķkk. Sain just potkut. Oliskos täällä lentotukiakuksella mulle töitä?
Lentoemo
Ps
En kyllä espoon virmassa oliskaan töissä, porvoo on mulle niiiiin rakas
Kuulin huhuja että meidät evakuoidaan Suomeen. Joku lento-aid firma tulee.... joku päivä. Pitäkää pakaasit pakattuna.
Alma, Helmi, Juuli Juristi, Latino35, Jari26, Teuvo&Sirpa-Sinikka&masuasukki, JalmariV, Helena, Blondie... ynnä kaikki muut rakkaat ystävät. Ehkä pääsemme kuin pääsemmekin Jouluksi Kotiin. Ilonkyyneliä kuivailen isävainaan puuvillaisella nelisnurkkaisella harmaavalkoruutuisella nenäliinalla.
(Se sinivalkoruudullinenhan jäi sinne näreen oksalle lentokoneen pudotuspaikalle)
Kuulkaas. Jos karjalanpaistia jouluksi meinaatten. Ni kattokaa tarjous/g per pakkaus. Erikaupoissa 500g/700g tarjouskilpailu...s on toki edullisempi...
Täällä vuotan Jalmariani... tuuthan meille, vaik suhteemme tuore...
T. REETTA
Hei kaikki. Ukko Nooa lämmittää joulusaunan, sahtia on. Laitattehan laukut naulaan.
Hangessa gieriskely ok
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki. Ukko Nooa lämmittää joulusaunan, sahtia on. Laitattehan laukut naulaan.
Hangessa gieriskely ok
Piereskely ei!
Reettta kirjoitti:
Kuulkaas. Jos karjalanpaistia jouluksi meinaatten. Ni kattokaa tarjous/g per pakkaus. Erikaupoissa 500g/700g tarjouskilpailu...s on toki edullisempi...
T. REETTA
MITÄÄ!!!!! Mikäs Reetta sinä olet? Ja mikä suhde sinulla on Jalmariin? Siis onko tämä Jalmari tämä Jalmari V? Teuvon isä?
Että osaa naurattaa oikein p...leesti...
Ei kannattaisi yrittää huumoria, jos ei osaa.
Helena naapuri kirjoitti:
Reettta kirjoitti:
T. REETTA
MITÄÄ!!!!! Mikäs Reetta sinä olet? Ja mikä suhde sinulla on Jalmariin? Siis onko tämä Jalmari tämä Jalmari V? Teuvon isä?
En ymmärrä että kysyt, mutta olemme JalmariV:n kanssa niin in laav. Toivomme et Teuvo ja Sirpa-Sinikka luoksemme joulunviettoon tulevat... Helena. Hyvää joulua vaan sinullekki.
Heh kirjoitti:
Että osaa naurattaa oikein p...leesti...
Ei kannattaisi yrittää huumoria, jos ei osaa.
Oskari Onninen älä tule tänne. Pysy niissä " Jälkiviisaissa" vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siirtyykö lentobonukset EA:lle? Saako niitä käyttää sitten kaikkiin matkoihin? Tarvitseeko kuittia sihteerille ja erillisen bonuskortin? Tulen Phileas Foggin teos mukana kysymään sieltä toimistolta teiltä.
-Tutta Yolo-Kiikari
Vierailija kirjoitti:
Hangessa gieriskely ok
Onko saunaolutta, glögiä ja lantrinkia glögiin tarpeeksi?
Minä tulen mielelläni joulusaunomaan. Poikani Teuvo ilmoitti että on tänä jouluna jossain muualla! Ennenkuulumatonta Teuvo lta!
Tv. Mervi
Juttelias utelias kirjoitti:
Kuulin huhuja että meidät evakuoidaan Suomeen. Joku lento-aid firma tulee.... joku päivä. Pitäkää pakaasit pakattuna.
Alma, Helmi, Juuli Juristi, Latino35, Jari26, Teuvo&Sirpa-Sinikka&masuasukki, JalmariV, Helena, Blondie... ynnä kaikki muut rakkaat ystävät. Ehkä pääsemme kuin pääsemmekin Jouluksi Kotiin. Ilonkyyneliä kuivailen isävainaan puuvillaisella nelisnurkkaisella harmaavalkoruutuisella
nenäliinalla.
(Se sinivalkoruudullinenhan jäi sinne näreen oksalle lentokoneen pudotuspaikalle)
Minäkin haluan Suomeen! Olen nyt odottanut ja odottanut täällä rahtilaivassa sitä komeaa lentotukialusupseeria hakemaan minut pois. Heiluttelen strassikirjailtua huiviani niin löydätte minut.
Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Alma, Helmi, Juuli Juristi, Latino35, Jari26, Teuvo&Sirpa-Sinikka&masuasukki, JalmariV, Helena, Blondie... ynnä kaikki muut rakkaat ystävät. Ehkä pääsemme kuin pääsemmekin Jouluksi Kotiin. Ilonkyyneliä kuivailen isävainaan puuvillaisella nelisnurkkaisella harmaavalkoruutuisella
nenäliinalla.
(Se sinivalkoruudullinenhan jäi sinne näreen oksalle lentokoneen pudotuspaikalle)Minäkin haluan Suomeen! Olen nyt odottanut ja odottanut täällä rahtilaivassa sitä komeaa lentotukialusupseeria hakemaan minut pois. Heiluttelen strassikirjailtua huiviani niin löydätte minut.
Hyvinhän sinulta suomenkieli vielä sujuu. Harmi(?) että siellä saattaa sulla vielä tovi jos toinenkin vierähtää. Sait niinkuin ikäänkuin opetuksen: porttikieltoisen ei kannata av-matkalle yrittää. Seuraukset k a u a s kantoiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siirtyykö lentobonukset EA:lle? Saako niitä käyttää sitten kaikkiin matkoihin? Tarvitseeko kuittia sihteerille ja erillisen bonuskortin? Tulen Phileas Foggin teos mukana kysymään sieltä toimistolta teiltä.
-Tutta Yolo-Kiikari[/quoteEi mitään kuitteja tarvi toimitella! Ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan pikkuserkku! Hyvää joulua t. Totti Ala-Kikkare
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan pikkuserkku! Hyvää joulua t. Totti Ala-Kikkare
Kivaa sukulaisiani täällä. Minä lähden tänään bonuskortillani lentelemään bisnes- luokassa tietty Dubaihin. Kirjat tietenkin tulevat mukaan.
Tv. Hotti Yli-Mieliskäinen.