Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se kun itsellä ei ole jotain ja vääntää veistä haavassa kun jollain muulla on

Vierailija
16.08.2023 |

Miten selviätte tämmöisistä tilanteista? Oli aihe sit mikä tahansa. Itsellä ei ole kauan toivottua vauvaa ja kuulet taas uuden iloisen raskausuutisen tai näet pienen suloisen vauvan äitinsä sylissä. Tai kun on taas niin yksinäinen, ja some hehkuttaa mitä upeaa muut on tehneet taas siinä parhaassa seurassa. Tai kun istut yksin taas kotona ja puolisosi on kavereittensa kanssa viihteellä. Kun on masentunut, ja muiden iloinen nauru saa tuntemaan itsesi entistä surkeammaksi olosi kanssa. Tai kun farkut ei mahdu jalkaan ja peiliin ei voi katsoa, ja työkaveri solakkana kertoo taas jaksaa aksaa-hikijumpastaan ja on niin energinen ja sporttinen. Tai jotain muuta. Miten selviätte tilanteista niin ettei se kierrä veistä haavassa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota. Tee mistä tykkäät. Pikku askelin. Tsemii!

Vierailija
2/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys. Kun kehotetaan menemään ihmisten ilmoille tutustumaan muihin,menet ja silti sua katsotaan oudosti etkä saa ystäviä etkä käyttäydy mitenkään poikkeavasti. Minulla ei ole edes mitään tukiverkkoa ympärillä,tälläin mennyt vuodesta toiseen,työpaikalla monet kertoo perheistään,ystävistään ja viikonloppumenoistaan ja jos multa satutaan kysymään mitäs teit viikonloppuna niin sanon aina että sitä samaa yksin,katsoin leffoja,nukuin,söin ja kävelyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys. Kun kehotetaan menemään ihmisten ilmoille tutustumaan muihin,menet ja silti sua katsotaan oudosti etkä saa ystäviä etkä käyttäydy mitenkään poikkeavasti. Minulla ei ole edes mitään tukiverkkoa ympärillä,tälläin mennyt vuodesta toiseen,työpaikalla monet kertoo perheistään,ystävistään ja viikonloppumenoistaan ja jos multa satutaan kysymään mitäs teit viikonloppuna niin sanon aina että sitä samaa yksin,katsoin leffoja,nukuin,söin ja kävelyllä.

Joo no et taida olla alunperinkään sosialisoitunut tyyppi nuo neuvot on toimii kyllä jos on tavallinen normaali tyyppi

Vierailija
4/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no et taida olla alunperinkään sosialisoitunut tyyppi nuo neuvot on toimii kyllä jos on tavallinen normaali tyyppi

Jep. Huomattavasti mieluummin tavallinen, normaali ihminen, töineen, harrastuksineen ja parisuhteella yms., kuin erikoinen oman polun kulkija. Ainakin siinä, mitä elämän helppouteen ja mielekkyyteen tulee.

Vierailija
5/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En kestä noita hetkiä.

Vierailija
6/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten voit olla selviämättä noista hetkistä?

Vierailija
7/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin minun kynästäni paitsi, että  olen tytön ja on minulla hieman tukiverkkoa (= vanha isäni ja muutaman sadan kilometrn päässä asuva veljeni perheineen). 

Vierailija
8/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eri asia kestää vaille-ja vähemmälle jäämistä herkellisesti, kuin viettää 90% ajasta tiedostaen, miten paljosta jää paitsi verrattuna samaan ikäluokkaan.

Vierailija
9/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä tehdään itse eli sitä voi tämän ainutkertaisen hetkensä maan päällä olla kuin ap, kateellinena niille, jotka toimivat. Tai sitten voi toimia itse.

Tähän pitää vastata, että ei kaikki voi, neliraajahalvaantunut kuurosokea ei pysty, mutta kyse ei ole nyt hänestä, kyse on ap:sta, joka ei suostu uskomaan, että itse tämä elämä on elettävä.

Vierailija
10/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On eri asia kestää vaille-ja vähemmälle jäämistä herkellisesti, kuin viettää 90% ajasta tiedostaen, miten paljosta jää paitsi verrattuna samaan ikäluokkaan.

Niinpä. Näin itselläkin. Mutta miten sen kanssa selviää? Selviääkö?

Vierailija
11/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta menee suora lento Gdanskiin. FET-hoito meinaa onnistuneista hoidoista ylijääneen alkion siirtämistä tikutetun ovulaation aikaan omaan kohtuun. Kalliimpi hinta tarkoittaa geenitestausta.

https://www.whatclinic.com/fertility/poland/gdansk/invicta-fertility-cl…

Tuoreita soluja. Euroopan halvimmilta klinikoilta.

https://www.whatclinic.com/fertility/bulgaria/egg-donor

100 000-200 000 euron pankkilainaa vastaan. Synnytys Suomessa. https://www.menhavingbabies.org/assistance/application1/

Vierailija
12/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Näin itselläkin. Mutta miten sen kanssa selviää? Selviääkö?

Selviää, jos vaille jäämisen kääntää inspiraatioksi ja muuttaa elämäänsä siihen suuntaan, ettei enää koe jäävänsä paitsi. Eli pyrkii suuntaamaan energiaansa elämän kohentamiseen, kadehtimisen ja suremisen sijaan. Hieman haastavampaa tosin, jos ympäröivät vastustavat tai yrittävät sanella puolestasi, mikä sinulle on heidän mielestään riittävästi ja sopivaa.

Vierailija
13/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren, mökötän itekseni. Usein tekisi mieli heittää puhelin seinään kun luen sieltä noita uutisia.

Usein äksyilen täällä. Vkl otan pari pientä sihijuomaa ja joskus itkeskelen.

Vierailija
14/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miten tollasta. Mietin just kun mies arvosteli kaverinsa vaimoa mitättömän näköiseksi ja itse tuolla tyypillä on varmaan jokin kompleksi lyhyydestään. Lapsia on enemmän kun tarpeeksi.

Rahasta olen kateellinen koska sillä saa paljon sellasia juttuja mitä ole vailla just nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän