Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1861/4004 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siellä ne lentopisteet? Jos on kassillisen kirjoja niin meneekö ne käsimatkatavaroissa jos on economy lento, vai otanko suoraan bisnesluokan? Kannan aina mukana 28 kpl minun taisteluni kirjaa.

T: Tatti Yli-Viivotin.

Tänne vaan Tatti. Kyllä voit tuoda käsimatkatavaroina. Minullakin on kassit täynnä halkoja. Ja minä ja sinä saadaan lentopisteet triplana.

Tv. SaRikas Aarikko.

Vierailija
1862/4004 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun vieressäni istuva naisoletettu on jo tunnin ajan esitellyt minulle erilaisia tamponinnarukorujaan? Yrittääkö myydä? Minulle?

Jalmari V 68v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/4004 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äsken Ukko Nooan. Varmasti oli hän. Laittoi laukkunsa naulaan.

Vierailija
1864/4004 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi täsä tere.

Veljeni sai vihdoin vaihdettua talvirenkaani. Siispä päätin yllättää teiät. Mis ootte Helena ja Alma? Onko kultapojuani Ari-Tapania näkyny?

Vierailija
1865/4004 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JalmariV kirjoitti:

Miksi minun vieressäni istuva naisoletettu on jo tunnin ajan esitellyt minulle erilaisia tamponinnarukorujaan? Yrittääkö myydä? Minulle?

Jalmari V 68v

Voi Jalmari tule tänne minun viereen istumaan.

Vierailija
1866/4004 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nyt epäselvää, onko Mervi selvänä reissussa? Siis Sirpa-Sinikan anoppi to be?

Vierailija
1867/4004 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on nyt epäselvää, onko Mervi selvänä reissussa? Siis Sirpa-Sinikan anoppi to be?

Teuvo&Sirpa-Sinikka&Masuasukki tässä moi! Voisitteko matkaseura laiset auttaa? Minun Mervi-äiti on taas umpikännissä. Meidän pitää piileskellä täällä pelikaaniturbiinin takana. Äiti ei tiedä että minulla on LOVE🥰🤩 Sirpa-Sinikka. Äiti ei hyväksy että minulla on naisseuraa. Ennen Jarin kanssa hoidettiin yhdessä kaikki ongelmat. En viitsi kysyä Jarilta apua kun se alkaisi kuitenkin jotain vä nyt tänään turhaa. Naapurin Seppo setäkin on jossain missä lie jonkun lesken kukkia katselemassa ( leskenlehtiä köhän)?. Jos ystävällisesti järjestäisitte Mervin pois täältä.

Vierailija
1868/4004 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teuvo&Sirpa-Sinikka&Masuasukki tässä moi! Voisitteko matkaseura laiset auttaa? Minun Mervi-äiti on taas umpikännissä. Meidän pitää piileskellä täällä pelikaaniturbiinin takana. Äiti ei tiedä että minulla on LOVE🥰🤩 Sirpa-Sinikka. Äiti ei hyväksy että minulla on naisseuraa. Ennen Jarin kanssa hoidettiin yhdessä kaikki ongelmat. En viitsi kysyä Jarilta apua kun se alkaisi kuitenkin jotain vä nyt tänään turhaa. Naapurin Seppo setäkin on jossain missä lie jonkun lesken kukkia katselemassa ( leskenlehtiä köhän)?. Jos ystävällisesti järjestäisitte Mervin pois täältä.

Siis Jari alkaisi jotain paukuttamaan päätänsä minulle ja vänkäämään jostain turhasta siis.

Teuvo

Vierailija
1869/4004 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ihan ensikertalaisena kysyn että onko lennolla mahdollisesti ohutta yläpilveä? Pienessä pilvessä on jotenkin mukavampi matkustaa. Tulee katseltua ympäristöä tarkemmin.

Pitäis päästä nyt vähän matkoille, joten kaikki neuvot on nyt tarpeen. Joulukin on kohta jo ovella tulossa ja pitää päästä kiireesti pakoon sitä joulupukkia. Äkkilähtö plussaa.

Vierailija
1870/4004 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääoloista ihmettelen: Aamulla herätessäni haaveilin Suomen puolen metrin hangista. Korvissani kaikuu: Alavilla mailla hallan vaara. Kerrossängyn yläpetillä on kuitenkin hikistä... onko matka ylibuukattu? Täällä rojottaa joku hujoppi...iiikkk

Miss ollaan?

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
1871/4004 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin lentäjän puhetavasta. Hän on kuuluisa palstatrolli. Mikähän saa hyväpalkkaisen lentäjän käyttäytymään tuolla tavalla?

Vierailija
1872/4004 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom kaikki masuasukit, äitiyspakkauksenne kokenut inflaation.

Etteks te ihmiset tajuu, ens vuonna kannattaa jäädä eläkkeelle, ei lisääntyä

Vierailija
1873/4004 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveintä mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?

Vierailija
1874/4004 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän terveisiä kaipaamalleni ihmiselle. (Vai lähetinkö jo?)

Vierailija
1875/4004 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäpaasto 24/7, kellään kokemusta?

Vierailija
1876/4004 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin lentäjän puhetavasta. Hän on kuuluisa palstatrolli. Mikähän saa hyväpalkkaisen lentäjän käyttäytymään tuolla tavalla?

Minä kans tunnistin! Tajusin että takavuosina levytti hitin Trap Where We Belong. Sai muikkelit kyllä satimeen, ilmojen Don Juan.

Vierailija
1877/4004 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Vieressäni on tavarapaljous :(

Vierailija
1878/4004 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me poijaat päätettihin notta meiräät saa tilata Pukkeilemahan! 🎅Ollahan kunnon pukkeja ny ko on jouluki kohta tulollansa. Nyt vaan kaikki doorikset, Almat, tytöt ym. Juulit ja naisimmeiset laittamahan tilauksia. Ko ei tierä millonahan täältä kotia päästähän. Että HOU HOU!

Vierailija
1879/4004 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondie kirjoitti:

Sääoloista ihmettelen: Aamulla herätessäni haaveilin Suomen puolen metrin hangista. Korvissani kaikuu: Alavilla mailla hallan vaara. Kerrossängyn yläpetillä on kuitenkin hikistä... onko matka ylibuukattu? Täällä rojottaa joku hujoppi...iiikkk

Miss ollaan?

Ei mulla muuta ollu

Jaa että kenet olet sinne vierees houkutellu? Latino se ei ole ainakaan kun ne on sellasia lyhyenläntiä miehiä kaikki.

Vierailija
1880/4004 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse Pukkien palveluja, kiitos vaan Pohojammaan pukit. Olen niiiiin kokenut reissunainen, ettei tämmöiset pienet mutkat matkassa mua haittaa.

Terveisin Doris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi