Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Heipat kaikille. Kun katson ahkerasti tuota Emmerdalea, niin mullehan just selvis. Tintti on valeasuinen tohtori. Jos vaan tarttette lääkärin palveluja, mitä todellakaan en toivo, niin Liam-Tintti auttaa. Ei tosin ehkä osaa suomea... kai teillä latina on hallussa. Mulla on, olenhan Puutarhuri
Ps onko Peikonlehteäni näkynyt, olen uneton ilman sitä. Onneksi Juttelias utelias ehti ottaa valokuvan siitä, kuva on ikkunassa. Kotoinen olo, vaikka kehykset puuttuu...
Hyvät vanhemmat, muistattehan mennä mukaan lastenne työhaastatteluihin?
Ovatko kaikki törkeät vapaat kassat reissussa? Nyin täällä porvoossa sokoksen lukittua ovea...
Heiluukohan tämä viikonloppuna kannen pelastusveneet? Minä kyllä heilun buffetissa mielummin, oon jotenki.... Tiiättekkö kun on nähnyt yhden upseerin, niin on sillee nähnyt jo kaikki.
Aika hiljasta, vaikka perjantai?
Olen varma että takarivillä istuu muutama kiltti poika. Aivan samoja jotka ei 30 v sitten tulleet diskoon ja vieläkin valittavat siitä. Kävin vessassa ja kuulin kun kuiskailivat toisilleen jotain diskosta.
Eturivillä on kyllä selviä modeemin buuttaajia. Näkee jo ilmeestä!
En vieläkään tiedä onko kapteenilla laatikkoleuka
Kohta häämöittää laspalmaksen muapala eeesäni. Vappauen patsastelu iliman rihmänkiertämää tiiossa. Kukkaa ei miua siellä makkaroineni ihimettele. Syyään, juuan, n.... n, ai nii unohdin viakrat. Riitta! Tuoha virvoketta!
Miten voin hevosena osallistua lennolle?
Voitteko tehä hätälaskun Espanjaan vaikka tohon Valenciaan, hyppään kyytiin. Tökkii nämä kalliot jo..
Mitä? Onko täällä jollain PÖYTÄKONE, Oumaigaad?
Vierailija kirjoitti:
Kasaan täällä Bilnäs-kirjahyllyäni ja sitten järjestän kirjani siihen. Sain ottaa ne Lentokoneeseen mukaani koska olen Annikan ja Tytin kaveri.
Koukataanko kuitenkin Argentiinan kautta? Siellä olisi jalkapallojuhlintaa tarjolla 🏆💪🏼💥🎶🏆
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
M35 ja latino kirjoitti:
Koukataanko kuitenkin Argentiinan kautta? Siellä olisi jalkapallojuhlintaa tarjolla 🏆💪🏼💥🎶🏆
Vaude Latino. Nyt kun v i h d o i n potkupallo ohi, kerkiitkö tangoilemaan?
Minä kun olen täällä kaipaillut perinteisiä av-reissaajia, osa hukassa on. Vai onko muka kukaan nähny esim Kätevää Emäntää??? No paistoin kaikille pippareita🖤🖤🖤. Unohtu uuniin. Huh mikä🔥käry. Että semmottisia sit tällä erää
Iiikkk. Mä tahtosin tähen mallisia pippareita, enkä palaneita. Aina on ollu ihan lapsesta asti. En halua palaneita🖤. Miks tääkin meni ihan mieleen? Siis pieleen...
Täh: lentoemot tarjoilee 200 g makaronilaatikkoa, raikkaan voileivän ja jälkiruuaksi vanukkaan - , jonka vieressä istuva mies syö kun käyn pyjamassani vessassa
Elovena"tyttö". Miksi letität hiuksesi? Eikö ole harhaanjohtavaa? Eikö ole joku yläikäraja leteille? 20v? Pidätkö myös ponkkaa ja saparoita?saparia, sapareita???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasaan täällä Bilnäs-kirjahyllyäni ja sitten järjestän kirjani siihen. Sain ottaa ne Lentokoneeseen mukaani koska olen Annikan ja Tytin kaveri.
Voisinko lainata Hiljaiset sillat iltalukemiseksi? Unohdin omani kotiin. Koska alkaa joulu-aiheinen karaoke? Näyttääpi siltä, ettei jouluksi kotiin-lento onnistu. Koti-ikävä alkaa kyl hikkupiljaa lisiä...
Houkutellut? Äijä näytti sitä sinistä kansainvälistä kelakorttia ja sanoi että sänkyni on hänen paikkansa. Ihmettelen kyllä miksi alakerran Alma (siis alapetissä) saa yksin nukkua...