Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1881/4004 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondie kirjoitti:

Sääoloista ihmettelen: Aamulla herätessäni haaveilin Suomen puolen metrin hangista. Korvissani kaikuu: Alavilla mailla hallan vaara. Kerrossängyn yläpetillä on kuitenkin hikistä... onko matka ylibuukattu? Täällä rojottaa joku hujoppi...iiikkk

Miss ollaan?

Ei mulla muuta ollu

Jaa että kenet olet sinne vierees houkutellu? Latino se ei ole ainakaan kun ne on sellasia lyhyenläntiä miehiä kaikki.

Houkutellut? Äijä näytti sitä sinistä kansainvälistä kelakorttia ja sanoi että sänkyni on hänen paikkansa. Ihmettelen kyllä miksi alakerran Alma (siis alapetissä) saa yksin nukkua...

Vierailija
1882/4004 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat kaikille. Kun katson ahkerasti tuota Emmerdalea, niin mullehan just selvis. Tintti on valeasuinen tohtori. Jos vaan tarttette lääkärin palveluja, mitä todellakaan en toivo, niin Liam-Tintti auttaa. Ei tosin ehkä osaa suomea... kai teillä latina on hallussa. Mulla on, olenhan Puutarhuri

Ps onko Peikonlehteäni näkynyt, olen uneton ilman sitä. Onneksi Juttelias utelias ehti ottaa valokuvan siitä, kuva on ikkunassa. Kotoinen olo, vaikka kehykset puuttuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/4004 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vanhemmat, muistattehan mennä mukaan lastenne työhaastatteluihin?

Vierailija
1884/4004 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki törkeät vapaat kassat reissussa? Nyin täällä porvoossa sokoksen lukittua ovea...

Vierailija
1885/4004 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluukohan tämä viikonloppuna kannen pelastusveneet? Minä kyllä heilun buffetissa mielummin, oon jotenki.... Tiiättekkö kun on nähnyt yhden upseerin, niin on sillee nähnyt jo kaikki.

Vierailija
1886/4004 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljasta, vaikka perjantai?

Vierailija
1887/4004 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että takarivillä istuu muutama kiltti poika. Aivan samoja jotka ei 30 v sitten tulleet diskoon ja vieläkin valittavat siitä. Kävin vessassa ja kuulin kun kuiskailivat toisilleen jotain diskosta.

Vierailija
1888/4004 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturivillä on kyllä selviä modeemin buuttaajia. Näkee jo ilmeestä!

Vierailija
1889/4004 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään tiedä onko kapteenilla laatikkoleuka

Vierailija
1890/4004 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta häämöittää laspalmaksen muapala eeesäni. Vappauen patsastelu iliman rihmänkiertämää tiiossa. Kukkaa ei miua siellä makkaroineni ihimettele. Syyään, juuan, n.... n, ai nii unohdin viakrat. Riitta! Tuoha virvoketta!

Vierailija
1891/4004 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin hevosena osallistua lennolle?

Vierailija
1892/4004 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko tehä hätälaskun Espanjaan vaikka tohon Valenciaan, hyppään kyytiin. Tökkii nämä kalliot jo..

Vierailija
1893/4004 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Onko täällä jollain PÖYTÄKONE, Oumaigaad?

Vierailija
1894/4004 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasaan täällä Bilnäs-kirjahyllyäni ja sitten järjestän kirjani siihen. Sain ottaa ne Lentokoneeseen mukaani koska olen Annikan ja Tytin kaveri.

1895/4004 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukataanko kuitenkin Argentiinan kautta? Siellä olisi jalkapallojuhlintaa tarjolla 🏆💪🏼💥🎶🏆

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
1896/4004 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 ja latino kirjoitti:

Koukataanko kuitenkin Argentiinan kautta? Siellä olisi jalkapallojuhlintaa tarjolla 🏆💪🏼💥🎶🏆

Vaude Latino. Nyt kun v i h d o i n potkupallo ohi, kerkiitkö tangoilemaan?

Minä kun olen täällä kaipaillut perinteisiä av-reissaajia, osa hukassa on. Vai onko muka kukaan nähny esim Kätevää Emäntää??? No paistoin kaikille pippareita🖤🖤🖤. Unohtu uuniin. Huh mikä🔥käry. Että semmottisia sit tällä erää

Vierailija
1897/4004 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiikkk. Mä tahtosin tähen mallisia pippareita, enkä palaneita. Aina on ollu ihan lapsesta asti. En halua palaneita🖤. Miks tääkin meni ihan mieleen? Siis pieleen...

Vierailija
1898/4004 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh: lentoemot tarjoilee 200 g makaronilaatikkoa, raikkaan voileivän ja jälkiruuaksi vanukkaan - , jonka vieressä istuva mies syö kun käyn pyjamassani vessassa

Vierailija
1899/4004 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elovena"tyttö". Miksi letität hiuksesi? Eikö ole harhaanjohtavaa? Eikö ole joku yläikäraja leteille? 20v? Pidätkö myös ponkkaa ja saparoita?saparia, sapareita???

Vierailija
1900/4004 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasaan täällä Bilnäs-kirjahyllyäni ja sitten järjestän kirjani siihen. Sain ottaa ne Lentokoneeseen mukaani koska olen Annikan ja Tytin kaveri.

Voisinko lainata Hiljaiset sillat iltalukemiseksi? Unohdin omani kotiin. Koska alkaa joulu-aiheinen karaoke? Näyttääpi siltä, ettei jouluksi kotiin-lento onnistu. Koti-ikävä alkaa kyl hikkupiljaa lisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän