Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Puutarhuri kirjoitti:
Pitipäs sattua. Peikonlehteni jäi matkasta, pääsi siis vieraslaji maastoon leviämään... En saa unta ilman, kuka lukisi iltasadun ja laulaisi kehtolaulun?
Ai. Nythän onkin aamupäivä eikä ilta, on niin tasanen kaamos...
Luonnossa kasvava peikonlehti sitoo hiilidioksidipäästöjä eli kompensoi sinun tämän lennon eli nej problemos.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Apua tuli sellainenkin mieleen et mitä jos viereisellä penkillä istuva tyyppi kuolee. Näyttää jotenkin niin harmaalta.
Joudunko sitten loppumatkan istumaan ruumiin vieressä vai siirretäänkö hänet jonnekin sivuun.
😂😅
Tonttu jengin saa pudottaa Varsovan liepeillä. Laskeudutaan strippikerhon katolle.
Siis pelko vieruskaverin kuolemasta ei ole turha. Lolalle kävi niin. Voi kauhea. Nyt pelottaa kaikki se mitä ei edes osaa pelätä. Lentopelko ei ole mitään sen rinnalla...
Kunpa päästäis kotiin
Kuka ihme täällä jyskyttää ja paskoo pitkin seiniä ja lattioita?
Ai. Se olikin paiskoo...
Clint Eastwood olis ihana vieruskaveri💕
Ei himpura! Joku yrittää narrata turskaa kannelta pitkällä tamponilla. 🎣 Saahan se kalamies ajan kulumaan. Koruja ei pilkkivehkeessä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei himpura! Joku yrittää narrata turskaa kannelta pitkällä tamponilla. 🎣 Saahan se kalamies ajan kulumaan. Koruja ei pilkkivehkeessä näkynyt.
Sitäkö sitten meillä tarjolla illallisella...
Kai tällä paatilla ruokaa saa?🥕🍅🧀🍗🍕
Ja juomaa?🥃🥂🍻🍺🍹🍷🍾
Ja jälkkäriä?🎂🍰🍫🍬🍭🍨🍧🍩🍦🍡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari 👍👍👍
Jari-stuertti on kans mun lemppari! Ei ole sellainen nipo kuin se toinen.
Jari 26v, ootko oikeasti stuertti???
Kyl Sirpa-Sinikka nyt katuu et mopo-Teuskin valitsi...
Tä? Mitä tarkoittaa tuertti?
Jari 26v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari 👍👍👍
Jari-stuertti on kans mun lemppari! Ei ole sellainen nipo kuin se toinen.
Jari 26v, ootko oikeasti stuertti???
Kyl Sirpa-Sinikka nyt katuu et mopo-Teuskin valitsi...Tä? Mitä tarkoittaa tuertti?
Tuo Uusi Ertyinen Riesling, Tarjoileva TIletantti
Teuvo ja Sirpa-Sinikka, missä ootte? Onko Ari-Tapani ja B-rapun Tintti siellä?
Nää reissut on niin käteviä, kun hetkessä pääsee porvoo-munsala-norja-risteily-av-itsenäisyysjuhlat, pikkujoulut - akselilla kulkemaan.
Juttelias utelias. Sinä minulle tyrkytit tuota takapenkin Elovena " tytteliä". Miksi? Minä haluan nuoren naisen.
Jari 26v. kirjoitti:
Juttelias utelias. Sinä minulle tyrkytit tuota takapenkin Elovena " tytteliä". Miksi? Minä haluan nuoren naisen.
Sori Jari 26, mulla jäi rillit kotiin. En toki tahallani sua huijannu. En kyl oo ennen nähny et 5 kymppisellä olis letit???
Mutta Jari 26, sait tästä tärkeän opetuksen, seuraavalle tyttelille rohkenet sanoa jo enemmänkin kuin pelkän 'moin'.
Lykkyä pyttyyn!
Vierailija kirjoitti:
Nää reissut on niin käteviä, kun hetkessä pääsee porvoo-munsala-norja-risteily-av-itsenäisyysjuhlat, pikkujoulut - akselilla kulkemaan.
Teuvo tässä moi. Olen Sirpa-Sinikan kanssa savusaunomassa tässä nais luolassa. Ollaan LOVE 😍🥰😘. Mentiin kihloihin 🍾. Halutaan juhannushäät. (Sirpa-Sinikalla on masuasukki). Mutta miten uskallan kertoa minun Mervi äidille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo tässä moi. Olen Sirpa-Sinikan kanssa savusaunomassa tässä nais luolassa. Ollaan LOVE 😍🥰😘. Mentiin kihloihin 🍾. Halutaan juhannushäät. (Sirpa-Sinikalla on masuasukki). Mutta miten uskallan kertoa minun Mervi äidille?
O ou, teillä on ollut vauhdikasta. Tuleeko Jari 26 kummiksi? Teuvo! Kai olet välis Jari 26 kanssa selvittänny?
Hyvää itsenäisyyspäivää teille kaikille, missä ikinä olettekin! Kuulostaa hyvin tapahtumarikkaalta nämä lennon viimeiset käänteet. Onnea kihlautuneille ja jouluiset terveiset Venezuelasta.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Hys hiljaa kun paraati menee just ohi ja komentaja puhuu! Univormut...ooh.
Tasokkaat suolapalat tarjoillaan kun lähetys linnan juhlista alkaa. Riittääkö 200 g per matkustaja?
Apuapuaua... mistä ihmeestä sinä tämmösen keksit? Nyt alko minuaki pelottaa... kaikkien muiden pelkojen lisäks. Äsken pelkäsin et jos umpisuoleni puhkeaa, tulen raskaaks tai oksennan edessä istuvan päähän... nyt viel tämä...voieivoieieivoi...