Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaat suolapalat tarjoillaan kun lähetys linnan juhlista alkaa. Riittääkö 200 g per matkustaja?
Toivottavasti on pesty.
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo ja Sirpa-Sinikka, missä ootte? Onko Ari-Tapani ja B-rapun Tintti siellä?
Nää reissut on niin käteviä, kun hetkessä pääsee porvoo-munsala-norja-risteily-av-itsenäisyysjuhlat, pikkujoulut - akselilla kulkemaan.
Teuvo tässä moi. Olen Sirpa-Sinikan kanssa savusaunomassa tässä nais luolassa. Ollaan LOVE 😍🥰😘. Mentiin kihloihin 🍾. Halutaan juhannushäät. (Sirpa-Sinikalla on masuasukki). Mutta miten uskallan kertoa minun Mervi äidille?
O ou, teillä on ollut vauhdikasta. Tuleeko Jari 26 kummiksi? Teuvo! Kai olet välis Jari 26 kanssa selvittänny?
Teuvo tässä moi.
Minulla on nyt vain Sirpa-Sinikka😍
En välitä Jarista. Sirpa-Sinikka riittää. En tiedä missä Jari on ja menee ei kiinnosta.
Jari 26, ohhoh. Teuvo on sinut hyljännyt. Mervi äitinsä varmaan sinun kaverisi vielä on. Ehkä voit mennä joulunviettoon...
Petollisia nuo miehet
Latino,
Odotan illan juhlissa🍸🍸🍸
No mutta Latino35
Vihdoin ilmineerasit ittes. Sua on niin kaivattu. Tuuthan tankoilemaan meidän kans?
Illalla on baarissa juhlat👗👔👠💄👒
Karaokea🎵🎶🎼🎵🎶🎼
Ja juomapuolta🍾🥃🥂🍻🍺🍹🍷
Joko Ukko Nooa on saunan lämmittänyt?
Nestori Miikkulainen vaan tossa kyseli.
Vierailija kirjoitti:
Nestori Miikkulainen vaan tossa kyseli.[/quote
Mervi tässä moi. Minä lähden Ukko Nooan saunalle nyt. Kuulin että se olis kuumana. Sahtiakin on kuulemma siellä tarjolla. Minä näin Itsenäisyyspäivän kunniaksi voisin pari ryyppyä ottaa. Yksin kun olisin muuten. En yhtään tiedä missä poikani Teuvo menee. Varmaan kaverinsa Jarin kanssa ovat mopoilemassa jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nestori Miikkulainen vaan tossa kyseli.[/quote
Mervi tässä moi. Minä lähden Ukko Nooan saunalle nyt. Kuulin että se olis kuumana. Sahtiakin on kuulemma siellä tarjolla. Minä näin Itsenäisyyspäivän kunniaksi voisin pari ryyppyä ottaa. Yksin kun olisin muuten. En yhtään tiedä missä poikani Teuvo menee. Varmaan kaverinsa Jarin kanssa ovat mopoilemassa jossain.
Vai oli Ukko Nooa kuumana???
Otan yhden 🍸 Itenäisyyspäivän kunniaksi
Olisin mennyt Teuvon Mervi- äidin luo kylään. Mutta oli harja nokallaan ovea vasten. Mihin lie Mervi lähtenyt? Seppo-setä siitä naapurista tuli siihen juttelemaan minun kanssa. Puheli Teuvosta ja Sirpa-Sinikasta. Seppo kertoi että Sirpa-Sinikka on pieniin päin! Mitäää!!!??? Seppo setä kyseli että ovatko kauankin seurustelleet Teuvo ja Sirpa-Sinikka minun selän takana? Kerroin että Kilttimiesten laivaretkellä tavattiin Sirpa-Sinikka ekan kerran nyt syksyllä. Seppo kertoi että taitaa synnytys tapahtua aika pian.
Jari 26v. kirjoitti:
Olisin mennyt Teuvon Mervi- äidin luo kylään. Mutta oli harja nokallaan ovea vasten. Mihin lie Mervi lähtenyt? Seppo-setä siitä naapurista tuli siihen juttelemaan minun kanssa. Puheli Teuvosta ja Sirpa-Sinikasta. Seppo kertoi että Sirpa-Sinikka on pieniin päin! Mitäää!!!??? Seppo setä kyseli että ovatko kauankin seurustelleet Teuvo ja Sirpa-Sinikka minun selän takana? Kerroin että Kilttimiesten laivaretkellä tavattiin Sirpa-Sinikka ekan kerran nyt syksyllä. Seppo kertoi että taitaa synnytys tapahtua aika pian.
Ai kilttisristeilyllä raskaaks ja kohta synnyttää??? Maailman nopein raskaus/rakkaus... tais olla pulla jo uunissa... epäilisin Teukan isyyttä kyllä.
Eikö teitä muita ihmetytä???
Vierailija kirjoitti:
Jari 26v. kirjoitti:
Ai kilttisristeilyllä raskaaks ja kohta synnyttää??? Maailman nopein raskaus/rakkaus... tais olla pulla jo uunissa... epäilisin Teukan isyyttä kyllä.
Eikö teitä muita ihmetytä???
Porvoossa voi tapahtua mitä vaan!
Mikä nimeksi Sirpa-Sinikan ja Teuvon(?) lapsell€??.
Vierailija kirjoitti:
Sitä voisi miettiä. Kumpihan tulee? Ajatella että Teuvo pääsee isäksi! Jää mopoilut pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Flip.
Vierailija kirjoitti:
Tirpa, jos poika
Tinikka, jos tyttö
Nämä nimiasiat kyllä kuuluvat NIMET-osioon
*** kuiskaa: Kuulkaas kaikki. Kun juo Jari 26 on niin allapäin rakkausmurheessaan, niin mitä jos keksittäis pojalle jotain kivaa perjantain piristykseksi? Jospa tämä ruuhi muuttuisi Loveboatiksi? Ideoita? 🎶🎵🎼🍻🍺🍷
Jalmari tässä, kuulin kummia meidän Tepi-pojustamme, mopoharrastus vaihtunut masuasukkiin... aikataulutus minun Ojalan laskuoppini mukaan ei täsmää. Mutta nää nuoremmat opiskelikin joukko-oppia ja jakautuvat sitten eri mallin mukaan...
Asian varmistamiseksi otin Juuli Juristiin yhteyttä. Perämettää on. Onko vaavi meidän Teuvon? No, Dna ja Elisa selvittää, sylettää ja hiuksista kans tutkittaa... minun mettiäni ei kuka tahasa peri. Ensin tieto varmistettava.
Kyllä jämpti on näin.
JalmariV kirjoitti:
Jalmari tässä, kuulin kummia meidän Tepi-pojustamme, mopoharrastus vaihtunut masuasukkiin... aikataulutus minun Ojalan laskuoppini mukaan ei täsmää. Mutta nää nuoremmat opiskelikin joukko-oppia ja jakautuvat sitten eri mallin mukaan...
Asian varmistamiseksi otin Juuli Juristiin yhteyttä. Perämettää on. Onko vaavi meidän Teuvon? No, Dna ja Elisa selvittää, sylettää ja hiuksista kans tutkittaa... minun mettiäni ei kuka tahasa peri. Ensin tieto varmistettava.
Kyllä jämpti on näin.
En muuten esiinny itsenäni täällä. ExMervi ja Teuvo ei saa tunnistaa...🎩🕶👞😷
Voi kunpa lento ei taas olisi myöhässä. Tänään tulee Portugalin matsi ja sitä ennen Espanjan. Ryntään kyllä ekana ulos koneesta. Toivottavasti laukut tulee ajoissa. Sitten juoksen Ronaldon nopeudella taksijonoon. Toivottavasti en kaadu matkalla😉