Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1821/4004 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

*** kuiskaa: Kuulkaas kaikki. Kun juo Jari 26 on niin allapäin rakkausmurheessaan, niin mitä jos keksittäis pojalle jotain kivaa perjantain piristykseksi? Jospa tämä ruuhi muuttuisi Loveboatiksi? Ideoita? 🎶🎵🎼🍻🍺🍷

Voi kivaa muutetaan vaan. Love-boat 🥰🍸🍷🍹🥃🍷. Onhan juotavaa tarjolla ja karaoke? Minä olen 🎤Titanik , rautakuori Titanik! 🎼🎤.

Vierailija
1822/4004 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta Latino35

Vihdoin ilmineerasit ittes. Sua on niin kaivattu. Tuuthan tankoilemaan meidän kans?

Illalla on baarissa juhlat👗👔👠💄👒

Karaokea🎵🎶🎼🎵🎶🎼

Ja juomapuolta🍾🥃🥂🍻🍺🍹🍷

Taitaa Latino unohtua kun komeat lentotukialuksen upseerit tulee pokkaamaan tangoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/4004 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natopojat ihmeissään kun Frederik saa kaikki naisten pikkarit. Mutta vau mikä show! Lauloin äänen käheäksi!

Vierailija
1824/4004 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari-Tapanin ja B-rapun Tintin seurustelu on todella vauhdikasta. Täynnä draamaa ja jännittäviä tilanteita. Huh huh! On käynyt piipaa- autoa B-rapussa ym. Tänään kun kastelin ikkunallani olevia uusia joulukukkiani : Joulutähti 3 kpl, hyasintit 2 kpl ja Joulukaktus niin huomasin kun Ari-Tapani ja Tintti hoipertelivat kotiin. Ari-Tapanilla oli käsivarsi lastoitettu ja Tintti kantoi molemmissa käsissä painavia kasseja. Sieltä pilkotti viinipulloja.

1825/4004 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta Latino35

Vihdoin ilmineerasit ittes. Sua on niin kaivattu. Tuuthan tankoilemaan meidän kans?

Karaokea🎵🎶🎼🎵🎶🎼

Ja juomapuolta🍾🥃🥂🍻🍺🍹🍷

Taitaa Latino unohtua kun komeat lentotukialuksen upseerit tulee pokkaamaan tangoon.

Mutta tämähän on hyvä, jos jokaiselle halukkaalle löytyy komeita tanssittajia, eikä kenenkään tarvitse odottaa koko yötä omaa vuoroaan. Tämä ilta, tai oikeastaan iltapäivä tällä aikavyöhykkeellä on omistettu jalkapallolle. Vamos mi Argentina!

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
1826/4004 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta Latino35

Karaokea🎵🎶🎼🎵🎶🎼

Ja juomapuolta🍾🥃🥂🍻🍺🍹🍷

Mutta tämähän on hyvä, jos jokaiselle halukkaalle löytyy komeita tanssittajia, eikä kenenkään tarvitse odottaa koko yötä omaa vuoroaan. Tämä ilta, tai oikeastaan iltapäivä tällä aikavyöhykkeellä on omistettu jalkapallolle. Vamos mi Argentina!

Ai että jalkapallo vie voiton tangoilusta??? No huh huh boring💤

1827/4004 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta Latino35

Karaokea🎵🎶🎼🎵🎶🎼

Ja juomapuolta🍾🥃🥂🍻🍺🍹🍷

Tangoilla voi vaikka joka ilta, mutta kun isänmaa pelaa maailmanmestaruudesta niin se menee ehdottomasti ohi. Tänään olen juhlatuulella 🎶💥

Vierailija
1828/4004 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta Latino35

Karaokea🎵🎶🎼🎵🎶🎼

Ja juomapuolta🍾🥃🥂🍻🍺🍹🍷

Tangoilla voi vaikka joka ilta, mutta kun isänmaa pelaa maailmanmestaruudesta niin se menee ehdottomasti ohi. Tänään olen juhlatuulella 🎶💥

Zemppiä sulle...

Toivottavasti kohta on aika tangoilun.

Odotan 🍸

1829/4004 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta Latino35

Karaokea🎵🎶🎼🎵🎶🎼

Ja juomapuolta🍾🥃🥂🍻🍺🍹🍷

Zemppiä sulle...

Odotan 🍸

Saanko luvan? Näen jo sinut punaisessa pitsimekossa ja koko naisluola on kerääntynyt katsomaan

Vierailija
1830/4004 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskovan lennolla edes Putin ei kykene kieltämään vodkatarjoilua.

Vierailija
1831/4004 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta Latino35

Karaokea🎵🎶🎼🎵🎶🎼

Ja juomapuolta🍾🥃🥂🍻🍺🍹🍷

Zemppiä sulle...

Odotan 🍸

Saanko luvan? Näen jo sinut punaisessa pitsimekossa ja koko naisluola on kerääntynyt katsomaan

Toki, komistus🍸👠

Vierailija
1832/4004 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on tax free-kauppa?

Vierailija
1833/4004 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalmari-isukki!

Näinkö oikein... Teuvon näöstä arvasin kuka oot. Ootko nähny Tepi-pojua ja morsiantaan Sirpa-Sinikkaa?

Vierailija
1834/4004 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalmari V. Siis olet Teuvon isä ja Mervi on sinun ex-vaimo. Mitähän tapahtui kun sinulle ja Merville ero tuli? Miten Onko sinulla paljonkin metsää? Minkähän arvoista? Muuten minä olen leski.

Vierailija
1835/4004 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena naapuri kirjoitti:

Jalmari V. Siis olet Teuvon isä ja Mervi on sinun ex-vaimo. Mitähän tapahtui kun sinulle ja Merville ero tuli? Miten Onko sinulla paljonkin metsää? Minkähän arvoista? Muuten minä olen leski.

Kuule (utelias) Helena. Laske sinä vaan kukkiasi kastellen, ketä pihalla kulkee. Mervihän on (vähän) viinaan menevä, kyllä Jalmari V ihan oikein teki eron ottaessaan. On ihan tolkun mies. Minäkin sitä kattelin, muttei tuo mun päälle kattonu. Niin sitten tyydyin 'sukulaispoikani' kanssa kuleksimaan.

Jätä Jalmari V:n perämetät rauhaan

Alma

Misähä muuten Helmi on, ootko sattuna näkemään. Ari-Tapanin tavat tunnut tarkkaan seuraavan...

Vierailija
1836/4004 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän juorumammat taas äänessä, hohhoijaa.

Vierailija
1837/4004 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei näättekö muutkin nyt delfiineitä vedessä? Ja eihän pohjoisen rannoilla kasva palmuja? Ollaanko me Karibialla? 🏝 Missä me ollaan? Tulin just brunssilta, nyt vasta tajusin delfiinit.

Vierailija
1838/4004 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei näättekö muutkin nyt delfiineitä vedessä? Ja eihän pohjoisen rannoilla kasva palmuja? Ollaanko me Karibialla? 🏝 Missä me ollaan? Tulin just brunssilta, nyt vasta tajusin delfiinit.

Voi mihin ollaan tultu? Hawaijiinko? No nyt ei kyllä ehditä jouluksi koti Suomeen. Mutta minä nyt nautin tästä. Otankin muutaman kookoscocktailin. 🍸🍹🍹🍹

Vierailija
1839/4004 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tosiaankin. Maksetuilla delfiiniretkillä ei todellakaan delfiiniä näe. Mutta nyt! Hei... ootas🔭🔦🐬 onkos toi mursu???

Vierailija
1840/4004 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😣😢😦😔😧nyt kyllä mulle tuli koti-ikävä... byäääähhhhv

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi