Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1741/4004 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Fazerin vihreiden kuulien puolittaja-alennusta matkalla? Jos ei, odotan että näen lennon televisiosta. 

Vierailija
1742/4004 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät uudet matkustajat! Muistutan, että yleisön pyynnöstä matkasta tehdään elokuva, joka on katsottavissa pöytätietokoneelta. Valitan kun ei saatu televisioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/4004 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autismin kirjolla oleva sairaanhoitaja ja minulle käy vaan läppäri. Saan lyödä kannen kiinni kun uuvun. Näkyyhän elokuva myös läppäriltä?

Vierailija
1744/4004 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lentotukialuksella baari? Joku kiva coctaili vaikka Sininen enkeli tekis nyt terää. Muutamia niitä voisin nyt siemaista. On ollut rankka tämä matka tähän asti ainakin. Milloinhan päästään kotiin?

Vierailija
1745/4004 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt ollaan tällä lentotukialuksella niin maksetaanko se lentotuki täällä rahana vai meneekö tilille? Koska näkyy tilillä? Voiko saada pimeänä ettei menis ulosotot?

Vierailija
1746/4004 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä verhon takana jo valmistellaan sinivalkoisia enkeleitä tarjoiluun kaikille halukkaille! Baari aukeaa vasta kymmeneltä.

Vierailija
1747/4004 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko merimiehillä akuankkapuvut vai niinku Gere Upseerissa ja Herrasmiehessä? Onko kapteenilla millainen leuka av yv?

Vierailija
1748/4004 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako tukialukselle lähteä? Lentoemo alkoi jo tyrkyttämään miehelleni kahvia. Jos hepsankeikkojalaivallakin niin kyllä annan pahaa silmää. LORTOT! Ettekö näe että varattu. 

Vierailija
1749/4004 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt ollaan tällä lentotukialuksella niin maksetaanko se lentotuki täällä rahana vai meneekö tilille? Koska näkyy tilillä? Voiko saada pimeänä ettei menis ulosotot?

Mun tietääkseni lentotuen saamiseksi pitää lähettää parin viime lennon paikkatiedot. Bisnes-ja ykkösluokkaiset eivät ole oikeutettuja yleensä lentotukeen. Tuki riippuu myös seuralaistesi paikkatietoista, eli jos heillä on paremmat paikat kuin sinulla, voi tuki laskea.

Vierailija
1750/4004 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen etten kuulu joukkoon. Voisiko joku Dooris tai Juuli lohduttaa minua?

Täällä on niin paljon komeaa miehistöä.

Vierailija
1751/4004 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

Huhuu AV- ystäväni! Olen täällä jossain. Tulkaa hakemaan minut! Nopeasti sellainen helikopteri 🚁 minut noukkisi täältä rahtilaivasta jostain intia-puola-pakistanista. Oiih! Komea lentotukialuksen mies laskeutuisi helikopterista vaijerilla ja hellästi kantaisi minut turvaan.

Huoh. Hohhoijaaa. Voih. Oi voieivoieiei. Jos sulla (kerrankin) ontallessa, voit siellä jossain liukkareilla tehdä piilmannit ja spirituaalit ihan keskenäs.

Diivaa tänne nyt viimettes kaivataan (minun lisäx) huhhhuijaa ja heipat sulle

Vierailija
1752/4004 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tietääkseni lentotuen saamiseksi pitää lähettää parin viime lennon paikkatiedot. Bisnes-ja ykkösluokkaiset eivät ole oikeutettuja yleensä lentotukeen. Tuki riippuu myös seuralaistesi paikkatietoista, eli jos heillä on paremmat paikat kuin sinulla, voi tuki laskea.

Haluan kerrankin lentopisteet itselleni. Tsori tytti. Seuralaiseni ei ole seurassani vaan kotona leipoo joulua.

Siis pliis

Säästäkää minut ällöttävimmiltä vonkausreploilta!

Terveisin Doris

Vierailija
1753/4004 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari 26v. kirjoitti:

[=Juttelias utelias]Iiikkk. Unohdin isävainaan sinivalkoruudullisen nenäliinan näreen oksaan kuivumaan...

Nytten ei lohdutuksen kyynelten kuivausta luvassa. Pärjätkää omillanne.

Skuul sille🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

Nyyh nyyh! Miten nyt kuivataan minun surun kyyneleeni?

Pää pystyyn Jari 26.

Takapenkin lettipäinen Elovena-tytteli sinulle silmää nikkaa, etkä edes huomaa. Vai onkohan sillä elopellosta tullut hiiri???

Täällä on myös noin 86 vapaata kassaa, törkeää lomailla näin joulukaupan ollessa kjukkuroillaan. Niistä valkkaat kaina loisen...

Onkin yllättävän vapauttavaa reissata ilman isävainaan puuvillaista vastasilitettyä sinivalkoruudullista neliskanttista nenäliinaa... tältä varmaan loma maistuu

Skuul🥂🥂🥂

Vierailija
1754/4004 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaanko tällä lennolla matkustajat esim ylhäiset ja alhaiset  ? 

Vierailija
1755/4004 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipäs sattua. Peikonlehteni jäi matkasta, pääsi siis vieraslaji maastoon leviämään... En saa unta ilman, kuka lukisi iltasadun ja laulaisi kehtolaulun?

Ai. Nythän onkin aamupäivä eikä ilta, on niin tasanen kaamos...

Vierailija
1756/4004 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisiä enkeleitä vautsi. Olen joskus nuorena juonut niitä. En vaan muista paikan nimeä. 

Vierailija
1757/4004 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinisiä enkeleitä vautsi. Olen joskus nuorena juonut niitä. En vaan muista paikan nimeä. 

Sitä se juominen teettää😉

Oli muuten ihanan makuista ja kauniin väristä🥛

Vierailija
1758/4004 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset enkelit taisi olla Kampissa .... sitten oli myös pikku parlamentti. Voi sitä nuoruutta.

Vierailija
1759/4004 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa googletta Wasawing yhtiön tarina, niin voi miettiä tosiaioita ensi kerralla kun nousee koneeseen.

Vierailija
1760/4004 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doriis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan kerrankin lentopisteet itselleni. Tsori tytti. Seuralaiseni ei ole seurassani vaan kotona leipoo joulua.

Siis pliis

Säästäkää minut ällöttävimmiltä vonkausreploilta!

Terveisin Doris

Mutku ne omat olemassa olevat lentopisteet ja puolison lentopisteet vähentävät lentotukea. Ihme kyykytysmalli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi