Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Hyvät uudet matkustajat! Muistutan, että yleisön pyynnöstä matkasta tehdään elokuva, joka on katsottavissa pöytätietokoneelta. Valitan kun ei saatu televisioon.
Tuleeko VHS-kasetille?
Siis ollaanko me Itsenäisyyspäivä tällä aluksella? Kai sentään Suomen liput nostetaan salkoon? Ja haluan aivan välttämättä nähdä Linnan juhlat TV. stä! Ja boolia tarjolle ja paljon. Pitääkin sanoa tuolle upseerille onneksi osaan vähän englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät uudet matkustajat! Muistutan, että yleisön pyynnöstä matkasta tehdään elokuva, joka on katsottavissa pöytätietokoneelta. Valitan kun ei saatu televisioon.
Tuleeko VHS-kasetille?
Tuleeko C-kasetille? Mulle riittää pelkkä kuuleminen, jo omat puheenvuoroni voin kuunnella aina uudestaan. Vaude. Useimmat puheet kelaan pikana...📼
Vierailija kirjoitti:
Puutarhuri kirjoitti:
Pitipäs sattua. Peikonlehteni jäi matkasta, pääsi siis vieraslaji maastoon leviämään... En saa unta ilman, kuka lukisi iltasadun ja laulaisi kehtolaulun?
Ai. Nythän onkin aamupäivä eikä ilta, on niin tasanen kaamos...
Luonnossa kasvava peikonlehti sitoo hiilidioksidipäästöjä eli kompensoi sinun tämän lennon eli nej problemos.
Jak takkar o pokkar. Qrazie
Blondie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko VHS-kasetille?
Tuleeko C-kasetille? Mulle riittää pelkkä kuuleminen, jo omat puheenvuoroni voin kuunnella aina uudestaan. Vaude. Useimmat puheet kelaan pikana...📼
Minä pidän myös puheen. Mainitsen puheessani myös nämä meidän voimaantuneet AV- naiset. Ja tämän minun yksinäisyyden tällä reissulla.
Minulla on mukana Lupiinini. Voisiko Peikonlehden omistaja tulla juttelemaan meille?
Hui! Sanoin takapenkin tytölle Moi! Ja hän hymyili minulle! Hän on vaalea Elovena-hiuksinen tyttö. Tuleekohan tästä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Jari 👍👍👍
Jari-stuertti on kans mun lemppari! Ei ole sellainen nipo kuin se toinen.
Huomio kaikki! Tästä tehdään myös kuunnelma C-kasetille. Mutta innokkaammat voi kyllä vaihtaa knallit silti tykkimyssyyn ja sateenvarjot vaikka zzkrhzz piip piip tzk.
Hämmentävä miesvalikoima tällä aluksella: joko liian laatikkoleukia upseereita tai sitten liian nuoria merimiehiä. Olen myös melko varma, että näin juuri Steven Seagalin. Olenko kranttu?
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävä miesvalikoima tällä aluksella: joko liian laatikkoleukia upseereita tai sitten liian nuoria merimiehiä. Olen myös melko varma, että näin juuri Steven Seagalin. Olenko kranttu?
Onko Richard Gereä näkynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari 👍👍👍
Jari-stuertti on kans mun lemppari! Ei ole sellainen nipo kuin se toinen.
Jari 26v, ootko oikeasti stuertti???
Kyl Sirpa-Sinikka nyt katuu et mopo-Teuskin valitsi...
Mulla on tylsää, söin liikaa niitä jauhipottuja. Kaapataan Steven Seagal niin kuluu kaloreita.
Cruise nähty!!! Oikein niin komea vieläkin!
Jari 26v. kirjoitti:
Hui! Sanoin takapenkin tytölle Moi! Ja hän hymyili minulle! Hän on vaalea Elovena-hiuksinen tyttö. Tuleekohan tästä jotain?
Ai, se on se ikinuori 50 vee Hanneli. Voihan siitä tullakin.
Vierailija kirjoitti:
Jari 26v. kirjoitti:
Ai, se on se ikinuori 50 vee Hanneli. Voihan siitä tullakin.
Mitäää! Onko totta? Että 50v.? No en minä kyllä sitten sano sille mitään. Ujosti kun vain sitä nopeasti vilkaisin ja sanoin sille: Moi.
Apua tuli sellainenkin mieleen et mitä jos viereisellä penkillä istuva tyyppi kuolee. Näyttää jotenkin niin harmaalta.
Joudunko sitten loppumatkan istumaan ruumiin vieressä vai siirretäänkö hänet jonnekin sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisiä enkeleitä vautsi. Olen joskus nuorena juonut niitä. En vaan muista paikan nimeä.
Sitä se juominen teettää😉
Oli muuten ihanan makuista ja kauniin väristä🥛
http://korkeatammi.fi/perinteisia-juomia/perinteiset-juomat-sininen-enk…
Luonnossa kasvava peikonlehti sitoo hiilidioksidipäästöjä eli kompensoi sinun tämän lennon eli nej problemos.