Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Tässä sitä lennetään, keskipaikalla , vaikka olen akateemisesti koulutettu erittäin hyvä palkkainen erikoisen erikoinen asiantuntija. Ikkunapaikalla on kehopositiivinen ja käytäväpaikalla äityli taaperon kanssa joka yrittää kurkkia ikkunaa, eikä kehopositiiven suostu vaihtamaan paikkaa. En kuulu tähän seuraan ollenkaan, sillä minustahan näkee kauas että olen ylempää yhteiskuntaa. Ja missä helkkarissa se lentohenkilökunnan on, ollaan jo menty Kerkkoon yli eikä viinaan tippaa olla tarjottu. Olis pitänyt tuoda oma pullo. Hei emäntä , nyt tarvis votkaa ja puolukkaa. Per.e. Edessä istuva läväytti istuimen makuu asentoon. Takana potkii yläkerran 6 vuotias penkkiäni, milloin ei mesoa käytävällä. Tää on viimeinen kerta kun matkustan Porvoon lennolla. Paitsi että matka oli tosi halpa, ja minä olen nuuka.
Voithan aina ehdottaa edessä makaavalle päähierontaa.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt niiden A-luokan halkijen olla ja keksikää ennemmin tälle juuri täällä lentoemäntien verhon takana syntyvälle Lilipet Cate Wictorian siskolle nimi! Ja vaikka toinenkin. Matkassa mukana olevat miehet vois muistella mikä sukunimeksi laitetaan..
Lulumis Oona Alexandra
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt niiden A-luokan halkijen olla ja keksikää ennemmin tälle juuri täällä lentoemäntien verhon takana syntyvälle Lilipet Cate Wictorian siskolle nimi! Ja vaikka toinenkin. Matkassa mukana olevat miehet vois muistella mikä sukunimeksi laitetaan..
Onkos teillä A-luokan olutta? Tonne peräpäähän tuli vaan keppanaa, viimeisille riveillä pilsneriä. Voinko vaihtaa A-luokkaan?
Miks salkkareissa saa a-luokan olutta? Tai en minä tiedä kun en oo kattonu, mutta meille kans!
Polttomoottoriautot autot kielletään. Missä vaiheessa tästä lennosta tehdään vihreä siirtymä polkulentokoneeseen?
Kampaajaa ja pappia paikalla? Ensitreffit alttarilla tai siis ohjaamossa tulossa.
Joko miehet tiedättekö kenellä teistä on Lulumis Oona Alexandran kanssa sama sukunimi??
Kapteenilla on lupa vihkiä. Oi kuinka romanttista. Vähän kuin lemmenlaiva!
Vierailija kirjoitti:
Mina Ahmed tulla lennolle mukan. Lennolla olla paljo naisia ja minä tarvitse vaimo. Kuinka monta kameli?
Tarkoitta varman kamelinvarvas?
Vierailija kirjoitti:
Nyt hiljentykää! Meidän isä synnyttää!
Vierailija kirjoitti:
Kampaajaa ja pappia paikalla? Ensitreffit alttarilla tai siis ohjaamossa tulossa.
Siirrettävä naisluola on mukana, sieltä saa papit ja permanentit. Siellä on myös mm savusauna, viinikellari ja baarikomero.
Niinpä. Tiedän kyllä että tämän lennätinyhtyeen Logan on: Ehtoolla kotiin ( vai olikos se tämän ridgen 5.vaimo? )
Mutta kun haluaisin vähän tarkempaa tietoa, ei viikonpäivää tai kuukautta, mutt mikä on arvioitu vuosi kun palaamme? Ollaan oltu jo reilut 1,5v reissussa.
Minun pitäisi hakea Ovea vuodelle 2025, sähköiset verkostot tukossa ja kumminkaan ei postiposti ehdi, kun leikkaavat nurmikoita postinjaon sijaan. Jos sähkökatkot pitenevät, voi osittaisen eläkkeen haku viivästyä vuosia, ja hups. Sittenhän onkin aika oikean eläkkeen...
Niin että milloin siis palaamme kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Olen Elovena-tytteli, vieläks Pohojammaalla on emännän paikkoja vapahalla? Saattasin notta olla kiinnostunu. Mutta jotta oottako kaikki painijoota sielä lakeuksilla? Vai onko kunnon miähiä kans?
Notta mitä? Kunnon miehiä me kaikki ollahan. Komiat on hartiat meirään miehillä. Ja rehtiä ollahan notta. Paaniijoita meidän kyläs on usiampi. Tule vaan Elovena- tyttö kyytiin. Minä sulle helavyöt näytän.
Porvoo on niin porvoossa ettei sinne pääse edes linja-autolla.
Vierailija kirjoitti:
Hei, me lennetään!
Hei, me lennetään taas!
fhjyukl kirjoitti:
Porvoo on niin porvoossa ettei sinne pääse edes linja-autolla.
Marjabussilla Porvooseen. Sellainen laulu on kyllä tehty.
https://www.viikonloppu.com/vapaan-kasvatuksen-hedelmia-3-vuotias-lapsi…
Tämähän on rauhallinen suomalaisiin kullannuppuihin verrattuna. Ei edes kirkumista.
Täällä aina hoetaan kuinka suomalaiset muka ovat lapsikielteisiä, mutta videota on katsottu yli seitsemän miljoonaa kertaa ja kauhisteltu lapsen käytöstä. Suomalaismamma vain selittäisi ettei halua rajoittaa lasta.
Tä tuossa videossa ei kyllä näkynyt eikä kuulunut kunnolla mitään.
No niin, järjestäydytääs taas. Tulossa tarjoiluvaunussa karjalanpiirakoita munavoilla. Samalla voi tilata kaalepiirakkaa aamiaiseksi. Raakkenit näkyvissä puolen tunnin päästä, joten piirakkatervehdys omille ja natopojille paapuurin ikkunoihin, kiitos.