Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
No niin, järjestäydytääs taas. Tulossa tarjoiluvaunussa karjalanpiirakoita munavoilla. Samalla voi tilata kaalepiirakkaa aamiaiseksi. Raakkenit näkyvissä puolen tunnin päästä, joten piirakkatervehdys omille ja natopojille paapuurin ikkunoihin, kiitos.
Siellä on myös Kouvolan lennoston Fouka Maakisteri -taitolentoryhmä eli Blizzard Harakkas.
🍷🥃🍻🍺🍹🍸🍾🥃🍷🍸🍹Oon lentäjän poika.. 🎼🎤
Mä meen tänään siirrettävän naisluolan savusaunaan. Onko selänpesijöitä tarjolla?
n61 100kg 160cm
Laatikkoleukakapteeni hakee eduskuntaan! Aikoo jakaa kaikille kuumille kissoille pahvilaatikoita vaaliteltallaan. Misut kato tykkää päästä laatikon sisään. Aiotko äänestää meidän capitanoa?
Vierailija kirjoitti:
Onko lentoemoilla lennoilla kakkavelvoite?
Meillä lentoemoilla ja stuerteilla on jaloissamme vaipat koko lennon aikana.
Vaadin että tällä reissulla kierretään kaikki museot - kaukaa🙄
No on nyt... Kapteenin vaalimainoskortti jaettu matkustajille, mitä mieltä olette?
"Taivaallinen työläinen ja laatikon ulkopuolelle suuntautuva..." 😂
Miksi stuertti poistaa kaikki hyvät aloitukset? Eikö tällä rivillä saa puhua mistään? Kauhea kälätys taas kuuluu takariviltä jostain officiaalista, jatkunut monta viikkoa. Niillä on vielä jotku tulenlieska- ja kruunuhatut päässä, kälättäjillä 🔥👑
Kyllä tässä kohtaa pitäis nyt jo jakaa ne vihreät kuulat puolitettaviksi ja edelleen yhdistettäväksi, että ehditään saada valmista ennen joulua!
Eihän nyt vielä, kun on nämä oliivitkin vielä täyttämättä!
Voi hyvänen aika teitä noitten näperrystenne kanssa. Täältä tulee pian vegaanista karjalanpiirakoita joten voisitteko nyt tehdä ensin sen munavoin!
Onko tämä savuton lento vai haittaako jos laitan parfyymiä?
Niin narsistien keskustelutyyliä että!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä kohtaa pitäis nyt jo jakaa ne vihreät kuulat puolitettaviksi ja edelleen yhdistettäväksi, että ehditään saada valmista ennen joulua!
Ollaan täällä viitosrivillä nyt sekoittamassa sitä vihreää hyyhdemassaa muotteihin. Siirtyy linjastossa kohta sinne taakse tämä vihreä siirtymä halkaistavaksi.
Mitä teen kun lentokoneen penkit haisevat perseelle? Hätätilanne!
Vierailija kirjoitti:
Miksi stuertti poistaa kaikki hyvät aloitukset? Eikö tällä rivillä saa puhua mistään? Kauhea kälätys taas kuuluu takariviltä jostain officiaalista, jatkunut monta viikkoa. Niillä on vielä jotku tulenlieska- ja kruunuhatut päässä, kälättäjillä 🔥👑
Ai stuertit? Tästä lähin seison meidän kotitalon rappukäytävässä mieltäni osoittamassa tyhjä paperiarkki kädessäni. Sananvapauden puolesta. Rapussa näet asuu stuertti.
Minäkin haluan kruunun ja tulenlieskat... juhannuskokko valmis.
Onk teil yöpuvut viel päällä? Eilen kun olin vaihtanut yöpuvun, en muistanut olinko juuri herännyt vai menossa nukkumaan. Vakoilin sit mitä vieruskaveri tekee.
Vanhuus ei tule yksin...
Vierailija kirjoitti:
Mä meen tänään siirrettävän naisluolan savusaunaan. Onko selänpesijöitä tarjolla?
n61 100kg 160cm
Minä voisin tulla jos olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
n61 100kg 160cm
Me poijaat voitahas tulla. Sinoot sen verran riskissä kunnossa notta pääset meirään painiseurahan isompien tyttöjen rinkihin.
Monelta perjantaikaraoke alkaa?🎵🎶🎼🎙🎙🎤🎼🎵🎶
Terveisin Doris
Ps
Minun takapuoleni ei ole leveä, varsinkaan pohojammaan painimammoihin verrattuna