Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
(Kamala, nääksä, miten tuo akateemislössi mulkoilee meitä siivoojia ja roskakuskeja tuolta korkeuksistaan?)
(Juu ja pitkin nenänvarttaan vieläpä...pyh, luulevat itsestään liikoja...antaapa olla, ei olla näkevinäänkään niitä!!)
Kyllä me poijjaat ollaan tuota Dooristaki ja Juttelias uteliastakin silmäilty. Ko notta vaimo pitäs talohon saara. Tuo Dooris olis kyllä näppärä emäntä minun talohon. Peräki sillon niin leviä että riski on naisimmeinen ja jaksais teherä maatilan töitä. Tuo Juuli Juristi taas olis hyvä kyllä ammattinsa puolesta. Mutta on niin koppavan olonen ja laiharimpula niin ettei heinänseipään takaa sitä erottas.
Katotahan ny.
Pohojanmaan painija poijaat ry kirjoitti:
Kyllä me poijjaat ollaan tuota Dooristaki ja Juttelias uteliastakin silmäilty. Ko notta vaimo pitäs talohon saara. Tuo Dooris olis kyllä näppärä emäntä minun talohon. Peräki sillon niin leviä että riski on naisimmeinen ja jaksais teherä maatilan töitä. Tuo Juuli Juristi taas olis hyvä kyllä ammattinsa puolesta. Mutta on niin koppavan olonen ja laiharimpula niin ettei heinänseipään takaa sitä erottas.
Katotahan ny.
Täällä ei sallita seksuaalista häirintää. Että tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Pohojanmaan painija poijaat ry kirjoitti:
Katotahan ny.Täällä ei sallita seksuaalista häirintää. Että tiedoksi.
Kiitos.
Yt Juuli Juristi
Edustan myös Dorista ja Jutteliasta Uteliasta
Tahtosin niii iin Karhulan lasitehtaalle. Kävin just (-70 luvulla) siellä luokkaretkellä.
Voisitteko varttua sen hetken, en viivy kauaa
Kenes kakkapusseja nää on? T. Lentoemäntä.
Minä niin pelkään, että kaikki tupakoivat sitten kun on sähkökatkos eikä savuhälytinpoistoilmasto toimi🙁
Olen Elovena-tytteli, vieläks Pohojammaalla on emännän paikkoja vapahalla? Saattasin notta olla kiinnostunu. Mutta jotta oottako kaikki painijoota sielä lakeuksilla? Vai onko kunnon miähiä kans?
Avasin ylälokeron ja sieltä tuki halkoja silmille. Onko nämä niitä aitemsseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lentoemoilla lennoilla kakkavelvoite?
Onhan jokaisella oma muovipussi mukana?
Jokaisen istuimen alta löytyy pusseja, lentoemänniltä voi kysyä täydennystä.
Vierailija kirjoitti:
Helevetti, mun viemiset sukujuhliin! Menit pudottaan mun vaivalla leivotut jouluhalot, senkin nulikka.
Saako emänniltä torttua entäs kapteenilta tai perämieheltä pamppua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lentoemoilla lennoilla kakkavelvoite?
Onhan jokaisella oma muovipussi mukana?
Jokaisen istuimen alta löytyy pusseja, lentoemänniltä voi kysyä täydennystä.
TARKKANA NYT HEI! Penkin alta löytyy myös Munsalan tykkimyssy hätätilanteisiin. Tykkimyssyihin kakkiminen KIELLETTY.
Kapteeni täällä: koitetaas nyt olla asiallisesti. Harry ja Meghan tulossa koneeseen.
Stuertti, toisitteko ilmanraikastinta! Tämä penkki haisee ..tulta.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et ne olis niitä detaljeja, mitä voi tilata henkan ja helloksen vaatteisiin ja asusteisiin...
Tässä sitä lennetään, keskipaikalla , vaikka olen akateemisesti koulutettu erittäin hyvä palkkainen erikoisen erikoinen asiantuntija. Ikkunapaikalla on kehopositiivinen ja käytäväpaikalla äityli taaperon kanssa joka yrittää kurkkia ikkunaa, eikä kehopositiiven suostu vaihtamaan paikkaa. En kuulu tähän seuraan ollenkaan, sillä minustahan näkee kauas että olen ylempää yhteiskuntaa. Ja missä helkkarissa se lentohenkilökunnan on, ollaan jo menty Kerkkoon yli eikä viinaan tippaa olla tarjottu. Olis pitänyt tuoda oma pullo. Hei emäntä , nyt tarvis votkaa ja puolukkaa. Per.e. Edessä istuva läväytti istuimen makuu asentoon. Takana potkii yläkerran 6 vuotias penkkiäni, milloin ei mesoa käytävällä. Tää on viimeinen kerta kun matkustan Porvoon lennolla. Paitsi että matka oli tosi halpa, ja minä olen nuuka.
(Kamala, nääksä, miten tuo akateemislössi mulkoilee meitä siivoojia ja roskakuskeja tuolta korkeuksistaan?)