Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1601/4004 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kuuluttaa että Keeshondini karkasi putkikassistani! Aivan kiltisti siellä matkusti ja minä leikkelin oikein punnitusta juustostani viipaleita joita yhdessä napostelimme.

Vierailija
1602/4004 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kone joku McDonalds Doughlasin malli? Kun täällä pyörii näitä liikunnallisia naismatkustajia. Miehetki yksi rantaleijonien maajoukkue...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/4004 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maijalla on dildokynttilä hameen alla

Hyvään aikaan olet liikkeellä, vuodenvaihteessa upskirting on jo rikos.

Vierailija
1604/4004 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan muistettu ottaa itsenäisyyspäivän kynttilät, kaksi joka ikkunalle!

Minulla on mukana lipputanko ja Suomen lippu. Lippu pitää kyllä silittää.

Vierailija
1605/4004 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit silittää lipun lattialla, kun me ei periaatteessa olla maassa.

Vierailija
1606/4004 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alma tässä moni! Minä tulen sinne Provo-Air-AV-line lennolle myös. Haluan Espanjaan, käyn hakemassa sen minun "Sukulaispoikani" takaisin luokseni. Älkää päästäkö Merviä sitä Teuvon äitiä koneeseen. Mervin takia kone joutuu tekemään välilaskun. Mervi osaa olla hankala kun sillä on putki päällä.

Mutta moi Alma, näkeehän sinuakin. Oot ollu vähä hiljaksee sen jälkeen, kun "sukulaispoika" yllättäen katos. Höh. Eihä suvusta voi erota! Onks Helenaki tääl? Tintti??? Teuvo ja Jari on riiois, ku riias samaa Sinikkaa, vai miten se ny oli.

Helmi täs

Vierailija
1607/4004 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alma tässä moni! Minä tulen sinne Provo-Air-AV-line lennolle myös. Haluan Espanjaan, käyn hakemassa sen minun "Sukulaispoikani" takaisin luokseni. Älkää päästäkö Merviä sitä Teuvon äitiä koneeseen. Mervin takia kone joutuu tekemään välilaskun. Mervi osaa olla hankala kun sillä on putki päällä.

Mutta moi Alma, näkeehän sinuakin. Oot ollu vähä hiljaksee sen jälkeen, kun "sukulaispoika" yllättäen katos. Höh. Eihä suvusta voi erota! Onks Helenaki tääl? Tintti??? Teuvo ja Jari on riiois, ku riias samaa Sinikkaa, vai miten se ny oli.

Helmi täs

No nytten tuli niin pitkä enkku request että huhhhuuuh. Asiavirheet sen piikkiin, sensuuri iski ollessamme vejänän yllä Helmi täs vielä

Vierailija
1608/4004 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Nyt tuli sähkökatkos. Onko kellään taskulamppua mukana? 

Apua! Vaadin rahani takaisin, jos adventtina sähkökatkoksia, kynttiläni on sähkökäyttöinen koska joku tökerö turvatarkastushenkilö ei antanut aitoa tuoda tulitikkuineen vedoten johonkin (muka)turvamääräyksiin.

Ja sit se joku Ann... sai tuoda H a l k o j a

Mäenkestä

Eimullamuutaollu

Vierailija
1609/4004 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit silittää lipun lattialla, kun me ei periaatteessa olla maassa.

Voi vautsivau. Tämähän on Loistava Bisnisidea -> eikun slussiin ens v.

Vierailija
1610/4004 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris reissunainen osallistuu matkaan ja keskusteluun. Tahtosin oikeastaan, et koko matkan olis sähkökaktus... äääh siis katkos. Tai sit se silittäjäleidi silittäis jossain muussa kohtaa käytävää sitä iänikuista tunikaansa. Mä oon kolmesti kompuroinu sen johtoon, just kerrankii ku se yks ihana katto mun päälle. Ni siinä sit punastelin ja toikkaroin kietoutuneena silitysraudan johtoon... joo. Se ihana hymyili sit vähän huvittuneesti enään silmäillen jo tota siveää Elovenatytteliä. Että kysyn vaan: Saako koneessa selittää? Siis silittää, siis vaatteita ja Onko kolme jatko johtoa luvallista???

Eikö sähkö katkos olis sata kertaa kivempi kuin silittäjä leidi... pitääkö silittää? Kaupastahan saa uusia???

*** kuiskaa: Se on varmaan köyhäkin

Terveisin Doris

Ps laitoin täsä kieli oppi poliisille vähän konmentoitavaa

Vierailija
1611/4004 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan virallisesti täten ilmoittaa, että ihastelen tälläkin lennolla Damiano Davidia ketjussa.

Vierailija
1612/4004 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nykäsen Pia paikalla ja onko flunssa, vai muuten kurjaa ja ikävää?

Vierailija
1613/4004 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittää ajatus tällä yhteisellä, ihanalla joulunalusmatkallamme, että kohta pääsemme kaikki maistelemaan anoppiemme jouluherkkuja! En jaksa odottaa! 🎄😋

Vierailija
1614/4004 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmittää ajatus tällä yhteisellä, ihanalla joulunalusmatkallamme, että kohta pääsemme kaikki maistelemaan anoppiemme jouluherkkuja! En jaksa odottaa! 🎄😋

Ajatteles tätä. Reseptit 1920-luvun pula-ajan punaisesta keittokirjasta, säästettiin voita ja sokeria, riisi oli kallista. Ohje alkoi: voi pestään ja vaahdotetaan... maksalaatikko omasta naudasta teurastettu. Kinkussa 3cm laardi.

Niin. Riisi tosiaan kallista, maito omista lehmistä. Riisipuuro oli pikemminkin velliä. Kaneli hienonnettiin tangoista, toissa vuotisista...

Vierailija
1615/4004 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestättekö myös vaimonhakumatkoja Thaimaaseeeeen?

ThaiMAAHAN pölvästi!

Vierailija
1616/4004 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteles tätä. Reseptit 1920-luvun pula-ajan punaisesta keittokirjasta, säästettiin voita ja sokeria, riisi oli kallista. Ohje alkoi: voi pestään ja vaahdotetaan... maksalaatikko omasta naudasta teurastettu. Kinkussa 3cm laardi.

Niin. Riisi tosiaan kallista, maito omista lehmistä. Riisipuuro oli pikemminkin velliä. Kaneli hienonnettiin tangoista, toissa vuotisista...

Juuri sellainen ihana vanha maalaismummola se meidän anoppila onkin... Syltyt ja voi tehdään itse, kirnukin satoja vuosia palvellut, mutta hyvin pelittää.... Kauhistuttais sellainen kaupunkianoppila... (ihan puistattaa jo pelkkä ajatuskin!!) Meidän teinit sitäpaitsi innolla odottavat mummon itse kehräämistä (omista lampaista tietenkin) langoista kutomia villasukkia.

Vierailija
1617/4004 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestättekö myös vaimonhakumatkoja Thaimaaseeeeen?

ThaiMAAHAN pölvästi!

Niinpä. Hyvä, että pääsit paikalle. Mutenhan täälä ei osattas ollenkaan kirjottaa.

Vierailija
1618/4004 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laitetahan painit pystyhyn. Tässä konehen lattialla notta. Kuka tuloo ensimmääsenä koittamahan? Minnoon tuota blondieta sillää silimällä kattonna notta. Siinä olis mulle emäntä talohon. Tule blondie rohkiasti vaan nytten tänne laattialle!

Vierailija
1619/4004 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lentoemoilla lennoilla kakkavelvoite?

Vierailija
1620/4004 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lentoemoilla lennoilla kakkavelvoite?

Onhan jokaisella oma muovipussi mukana?