Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
861/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ajattelemattomat ja itsekkäät ääliöt ostivat tarjoilukärryn tyhjäksi ja meille loppupäähän jäi vain sulanut suklaapatukka ja hikoillut pähkinäpussi. Eikö voisi ajatella kanssa matkaajiakin?

Vierailija
862/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiillotin seuraavien jonottajien iloksi vessan hanat pimpulillani! Olen nopea ja kätevä emäntä täällä ilmoissakin. Hieman ahdasta kyllä oli.

Ei! Senkin.. Tajuatko miten monta olen yrittänyt päästä samalle tasolle sun kaltaisten emäntien takia? Sydämeeni sattuu 😭

*monta vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan nähnyt mun lemmikkikäärmettä?

Herranjestas! Ja minä kun luulin, että tuo aviomies on virkistynyt tuolla  torkkupeiton alla :D

Vierailija
864/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan nähnyt mun lemmikkikäärmettä?

Herranjestas! Ja minä kun luulin, että tuo aviomies on virkistynyt tuolla  torkkupeiton alla :D

Ja minä just katoin vierestä kateellisena. Apua!

Vierailija
865/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju saa minut muistamaan miksi siirryin sille ylimmälle laudalle jo viisi vuotta sitten.

Vierailija
866/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei ole vessoja kehopositiivisille?!?

Tämä on todella negatiivista sillä juutuin vessaan erittäin positiivisten lantiomuotojeni takia.

Teen tästä valituksen...jos saan itseni irti näistä seinistä...

Vierailija
867/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju saa minut muistamaan miksi siirryin sille ylimmälle laudalle jo viisi vuotta sitten.

Kuitenkin sinäkin olet jo varannut paikkasi Mammamatkojen Dubai reissulle.

Note: matkalla on tiedossa halpaa viinaa ja naisia.

Varaa pian!

Vierailija
868/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivari kirjoitti:

Miksi täällä ei ole vessoja kehopositiivisille?!?

Tämä on todella negatiivista sillä juutuin vessaan erittäin positiivisten lantiomuotojeni takia.

Teen tästä valituksen...jos saan itseni irti näistä seinistä...

Jannica meni kehopositiivisena tonne ahtaaseen vessaan. Oli pakko laittaa mekko siihen kuntoon et näky tärkeimmät paikat. J ei osaa kunnolla englantia. Aikoo puhua muodoillaan.

869/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio, huomio, täällä puhuu lentoemäntänne neiti Sievinen. Hyvät miesoletetut matkustajat, voisitteko pitää näppinne irti pepustani! Yritän parhaani mukaan palvella teitä kantamalla selkä vääränä juomia loputtomaan janoonne. Jos jatkatte samaan malliin, on yhtiömme pakotettu lopettamaan alkoholitarjoilu tällä lennolla. Näpelöiminen on sallittu vain eräälle ministerille.

Kiitos!

Vierailija
870/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihiyden huippu lennolla. Kerro esimerkki!

Juhla Mokka oltiin menty vaihtamaan Saludoon.

No on ongelmat siellä etuosassa... Meillä takana on vain jäjellä Nescafeeta, blogisponsoroitua tietenkin 🤢

Vierailija
871/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👨‍✈️🔊Hyvät matkustajat, besta bailaseurue:

Perämies aikuisiän ADHD:lla tiedottaa -

Koneen oikealla puolella näkyy auringossa nyt korona.

Vierailija
872/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät matkustajat , huomio ! Nyt Y-S-T-Ä-V-Ä-T keskustellaan K-U-K-A-S-T-A !!!!

Kapteeni heitti tuon hipin niskaperseotteella pihalle. Koko kone hurraa ja taputtaa.

Vierailija
873/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ottaa laatikkoleukaisen kirurgiliikennelentäjäkapteenimme, vaikka koneessa on automaattivaihteet?

Vierailija
874/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin lähetettyä täältä koneesta terveiseni kaipaamalleni henkilölle?

Vierailija
875/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sikaosastolla. Pitäisi saada näyttämään kuvissa siltä, että olen first class matkustaja. Vinkkejä?

Vierailija
876/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niissä lasisissa puppelipuhelimissa ole niitä vilttereitä?

Vierailija
877/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut tuotua 2021 vuosikerran puutarhaliljojani käsimatkatavaroissa, vaan ne takavarikoitiin turvatarkastuksessa ja laitettiin ruumaan! Eivät ole kukkineet vielä, nuppuja on, voivatkohan selvitä hengissä ruumasta? Minkä verran pitäisi kastella lennon aikana? Kastelukannua eivät sentään ottaneet pois. Mistä sinne ruumaan pääsee?

Vierailija
878/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentolipussani luki Mrs Plötjönen vaikka olen eronnut! Lentoni on pilalla, mihin voin valittaa?!

Vierailija
879/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ajattelemattomat ja itsekkäät ääliöt ostivat tarjoilukärryn tyhjäksi ja meille loppupäähän jäi vain sulanut suklaapatukka ja hikoillut pähkinäpussi. Eikö voisi ajatella kanssa matkaajiakin?

Minäkin istun täällä takana. Tilasin Lidlin ruokasovelluksella paketin niitä liukuhihnarasvan makuisia esanssivohveleita ja sitä vaaleanpunaiseksi värjättyä nitraattimakkaraa josta ei voi sanoa onko se leikkelettä vai meetwurstia. Odotan että tilaukseni toimitetaan istuinpaikalleni Kouvolan välilaskun aikana.

Kuulin muuten kun lentoemännät Sievinen ja Leinon keskustelivat pitäisikö lounaan huomioi päiväys-kanankoivet tarjota kypsänä vai mediumina.

Vierailija
880/4004 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Leinonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä