Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4002)

Vierailija
841/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ollaan perillä?

Millainen lääkäri on Munsalassa? Jannica jätti jälkeensä murskaantuneen lantion.

Vierailija
842/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio matkustajat and medborgåre! Lennon perämies aikuisiän ADHD:lla kysyy: kenen mänkkipyyhe on vasemman aileroonin päällä? Jorma, tulisitko koneen etuosaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiyden huippu lennolla. Kerro esimerkki!

Vierailija
844/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhla Mokka oltiin menty vaihtamaan Saludoon.

Vierailija
845/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko kenellekään tällä lennolla ruokamyrkytyksiä tuoreista voileivistä?

Vierailija
846/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en saanut kahvia ollenkaan, myös raikkaat voileivät loppuivat kesken! Todellakin aion valittaa!!!

Vierailija
847/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kone jo lähtenyt? Juna oli myöhässä. Miten pääsee lentokentälle?

Sinä tyhmä , junalla tietenkin pääsee lentokentälle.

Missä täällä on oikea lähtöselvitys? Jäikö oikella juna-asemalla pois? Helsinki-Vantaa

Menit väärälle puolen. Kysyit siltä buffetissa viihtyneeltä junalippujen myyjältä etkä missiltä. Etkö muista ettei Porvoo airlines käytä muita kuin 10 tason henkilökuntaa?

Minä oletin myös matkustajien olevan kymppitasoa, mutta ei täällä ole kuin korkeintaan vitosen naisia :(

t. kilttimies

Vierailija
848/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kone jo lähtenyt? Juna oli myöhässä. Miten pääsee lentokentälle?

Sinä tyhmä , junalla tietenkin pääsee lentokentälle.

Missä täällä on oikea lähtöselvitys? Jäikö oikella juna-asemalla pois? Helsinki-Vantaa

Menit väärälle puolen. Kysyit siltä buffetissa viihtyneeltä junalippujen myyjältä etkä missiltä. Etkö muista ettei Porvoo airlines käytä muita kuin 10 tason henkilökuntaa?

Minä oletin myös matkustajien olevan kymppitasoa, mutta ei täällä ole kuin korkeintaan vitosen naisia :(

t. kilttimies

Käy kysymässä voisitko palata takaisin Ukrainaan rahdin mukana. Tuskin veloittavat mitään.

Vierailija
849/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en saanut kahvia ollenkaan, myös raikkaat voileivät loppuivat kesken! Todellakin aion valittaa!!!

Me too! Ja muistin 28,2 vuotta sitten tapahtuneen vanhemman miehen yrittäneen kätellä minua  ilman minun lupaa ja oli speedoissa vielä. Sain välähdysenomaisen posttraumaattistyyppisen stressireaktion ja aion lukkiutua koneen vessaan loppumatkan ajaksi. Heti kun koneeni on edessäni kirjoitan tarkemmat tuntomerkit ja kaikki yksityiskohdat mitään salaamatta. Vapise sika!

Vierailija
850/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11-vuotias kastelee edelleen! Vinkkejä miten eroon yökastelusta!

Ei hätää, tämä on päivälento. Tervetuloa lennolle!

T. Lentoyhtiön edustaja

Vierailija
851/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lennosta sais hyvän leffan!

Trolls on a plane?

Vierailija
852/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lähteä, kun on niin vaikea saada 18 vuotiaalle pojalleni hoitajaa.

Vierailija
853/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitini mukana matkalla? Jos äitini on mukana matkalla minä en ole. Kaksivuotiaasta asti olen kuunnellut äitini mollausta ja niinkuin minä olen häntä rakastanut ja tukenut ja tässä on kiitos. EI , minua ei voi pakottaa matkalle jos äitini on mukana koska äitini on vihannut minua ennenkuin olin syntynytkään. Eli minä en ole mukana matkalla jos äitini on mukana matkalla koska me emme äidistäni johtuen mahdu samaan koneeseen. Eli olenko minä nyt mukana matkalla vai onko minua vihaava äitini mukana matkalla vai missä hel.tissä me ollaan. Vai ollaanko missään , miksi äitini ei ymmärrä minua vaan vihaa minua vaikka en edes ole matkalla.

Vierailija
854/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät matkustajat , huomio ! Nyt Y-S-T-Ä-V-Ä-T keskustellaan K-U-K-A-S-T-A !!!!

Vierailija
855/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiillotin seuraavien jonottajien iloksi vessan hanat pimpulillani! Olen nopea ja kätevä emäntä täällä ilmoissakin. Hieman ahdasta kyllä oli.

Ei! Senkin.. Tajuatko miten monta olen yrittänyt päästä samalle tasolle sun kaltaisten emäntien takia? Sydämeeni sattuu 😭

Vierailija
856/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"älä puhu pskaa, se on hyvää", sanoo sulle harmaatukkainen lentoemäntä.

Vierailija
857/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämän oven saa auki? Haluaisin jaloitella siivellä.

Riko ikkuna sillä vasaralla.

Vierailija
858/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö me kuitenkin Dubaihin? Sofia, Stefu ja Maisa on tuolla bisnesluokassa huulet törröllään.

Vierailija
859/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänkö me kuitenkin Dubaihin? Sofia, Stefu ja Maisa on tuolla bisnesluokassa huulet törröllään.

Seuraavalla kerralla voidaan mennä. Porvoon sisaryhtiö Mammamatkat järjestää bussikuljetuksen Dubaihin. Matkasta tulee pitkä, mutta ikimuistoinen.

Vierailija
860/4002 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla voidaan mennä. Porvoon sisaryhtiö Mammamatkat järjestää bussikuljetuksen Dubaihin. Matkasta tulee pitkä, mutta ikimuistoinen.

Otetaan Mungis Dubain asiantuntijana matkanjohtajaksi. Tietenkin hän saa sponsoroidun ilmaismatkan (ja monet mammat herneen nenään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi