Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
901/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lentoamme ei mainita iltapäivälehdissä? Sentään vuoden odotetuin tapaaminen. 

Vierailija
902/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Munsalasta kukaan lähtenyt lennolle? Olisin vain kysynyt että voisinko ostaa mitään matkamuistoja. Kävisikö maksuksi kahvipaketti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on yksi paikka vapaana varakkaan näköisen herrasmiehen vieressä. Taidan siirtyä lokkeilemaan sinne.

Vierailija
904/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko osallistua yhteislauluun. Mäntsälä mielessäin olisi sopiva, mutta laitetaan Munsala sen Mäntsälän tilalle. Kohottaisi mukavasti tunnelmaa ja yhteishenkeä. ??

Vierailija
905/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden jos anoppikin lähtee.

Voidaan vihdoinkin sanoa suorat sanat todistajien läsnäollessa.

Vierailija
906/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko osallistua yhteislauluun. Mäntsälä mielessäin olisi sopiva, mutta laitetaan Munsala sen Mäntsälän tilalle. Kohottaisi mukavasti tunnelmaa ja yhteishenkeä. ??

Hieno idea! Lauletaan myös Juuankoski, Here I come, mutta vaihdetaan Munsalaan.

Munsala here I come, ou jeee, jee jee, AV jee jee..

Vierailija
907/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on nainut Munsalalaisen miehen, niin olenko sitten oikeutettu pitämään munsalan pukua? Olen kyllä viikko sitten jättänyt sen munsalan sian, mutta avieroa ei vielä ole vireillä. Lastakin odotan tuolle munsalan sonnille. Mutta puku on kaunis ja koen itseni yhdeksi teistä. Vaikka olenkin työtön ja työttömänä aion pysyä. Missä olisi Munsalan halvimpia vuokra-asuntoja, ja saanko jäädä Munsalaan jos en aktiivisesti hae töitä. T. Rva Munsalasta

Vierailija
908/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hoppis kapteenin. Miksi täällä kuitenkin soi taustalla kasarilta tutun Loveboat sarjan tunnusmusiikki?

Vierailija
909/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän tuilla ja onnistuin saamaan tuet myös tähän lentoon koska onnistuin vakuuttamaan sossulle että tämä on minulle tarpeellinen koska tarvitsen voimaantua ja virkistyä niin että jaksan jatkossakin mennä tukia anomaan.

Vierailija
910/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain 5 euroa jäljellä ja pitäisi selvitä lennon loppuun asti. Vinkkejä!

Vierailija
911/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten karsia turha matkatavara? Vinkkejä!

Vierailija
912/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain 5 euroa jäljellä ja pitäisi selvitä lennon loppuun asti. Vinkkejä!

Pokaa hopeakettu. Sehän on lentäjäkapteeni

Vierailija
913/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten karsia turha matkatavara? Vinkkejä!

Järjestä kirppis

Vierailija
914/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielikuvitusta jollain kirjoitti:

Olipahan tarina.Kirjoittaja vastaillut itselle kaikki kommentit. On se hyvä että on tälläinen palsta mielenterveyspotilaille. Hianoa.

Hienoa, että löydät täältä helpotusta oireisiisi!

Kannattaa siis osallistua reissuun ensi vuonnakin :)

Vierailija
915/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Margitin sisko mukana lennolla?

Vierailija
916/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän tuilla ja onnistuin saamaan tuet myös tähän lentoon koska onnistuin vakuuttamaan sossulle että tämä on minulle tarpeellinen koska tarvitsen voimaantua ja virkistyä niin että jaksan jatkossakin mennä tukia anomaan.

Naisen voimaantumisessa on tärkeintä kulkea yläkroppa paljaana ja kuunnella Kaija Koota.

Vierailija
917/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllistän siis sossun virkailijoita. Jos minun kaltaisia ei olisi niin moni virkailija jäisi työttömäksi.

Voidaan siis sanoa että minä olen tavallaan työmatkalla. Minun olisi pitänyt saada lippu Business luokkaan! Olisin ollut täysin oikeutettu siihen.

Vierailija
918/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä laitan neljäntuulen lakin päähäni, Munsalan kansallispuvun ja mustaa kenkäplankkia vyölaukkuuni. Lennolla solmeilen erivärisistä sulista päähineen.

Vierailija
919/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on spämmännyt elokuvan tilalle Bornoa?

Vierailija
920/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baltic livecamerassa näkyy Porvoon torialue. Olemme kuuluisia! YouTubesta löytyy varmaan sama. Porvoo kartalle (!!)