Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Tästä lennosta sais hyvän leffan!
Hetki sitten kuulutettiin Margitin sisarta. Ei voitu kuuluttaa nimellä, koska siitä ei ole päästy yksimielisyyteen.
Olen vaihtanut istumapaikkaa jo kolme kertaa eikä minulla ole vieläkään hyvä. Voidaanko minut siirtää täällä ilmassa jollekin toiselle lennolle?
Huoh, miksi meidän piti laskeutua Kiovaan. Nyt täällä on Karalahden perhekin noussu kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Missä on laskuvarjot?
ne meni jo, kun kapteeni ja lentoemot hyppäsi kyydistä
Koukattaisko Himalajan kautta, että saatais pelastettua Lotta Hintsakin kyytiin?
Tuo yks elokapina istuu keskellä koneen käytävää. Oisko pippurisumutetta, että pääsen vessaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuo yks elokapina istuu keskellä koneen käytävää. Oisko pippurisumutetta, että pääsen vessaan?
Onko tää niitä sähköllä käyviä uudenaikaisia lentokoneita?
Onko Intia-ihminen mukana? Haluaisin kuulla hänen ihmeellisistä seikkailuistaan viisivuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Huoh, miksi meidän piti laskeutua Kiovaan. Nyt täällä on Karalahden perhekin noussu kyytiin.
Ukot tarvii vosuja ja akat kävi hakemassa runsaan kokoiset hääpuvut. Jäävät Roomaan odottamaan sulhasia.
Lentokenttävirkailija: Hei, voinko saada boarding passinne?
Henkilö: EI VxxxU!
VIrkailija: Siistikää suutanne voisink
Henkilö: EI VxxxU (leväyttää esille pahvista leikkaamiaan nauruemojeita)
Virkailija: Koneeseen ei voi tuoda roskia. Piskäkää ne käsimatkatavaroihinne tai tuonne roskakoriin.
Henkilö: EI VxxxU, huutonaurua!
Virkailija: Aivan. (Puhuu radiopuhelimeen:) "Saanko vartijan portille P 1?"
Henkilö: EI VxxxU!
Kertoohan lentoemäntä varmasti sitten mitä tapahtui Salkkareissa osa 7005432? Saiko se Ismo sen kirvelevän ihottuman pois jonka sai Sallalta joka sai sen Taalasmaan Ullallta?
Kysyy kotiäiti 47-vuotta
Kapteeni! Miksi mua lähentelee lihavat yyhoot?
Olisin tullut mukaan, mutta lentokapteeni ei tunnistanut minua lehdessä olevasta kuvasta.
11-vuotias kastelee edelleen! Vinkkejä miten eroon yökastelusta!
Kiillotin seuraavien jonottajien iloksi vessan hanat pimpulillani! Olen nopea ja kätevä emäntä täällä ilmoissakin. Hieman ahdasta kyllä oli.
Ei se mun mies siellä oo. Nukahti tuohon viereen. Se on kait viereisen rivin mamman mies. Kertoi että oli tuonut kotoa miehelle suklaat evääksi ettei tarvii mennä Djuutiin ollenkaan, mutta oli vasta koneessa huomannut että ne sattuikin olemaan koiransuklaata. Mies ei ollut huomannut mitään, oli syönyt ja nyt sillä on yökkötilanne siellä vessassa. Jestas, tällä lennolla sattuu ja tapahtuu! .