Tuon Nina Mikkosen rehellisyys sai mut itkemään. Onpa ihana ihminen! Kaikkea hyvää hänelle! Timo olisi ylpeä!
Kommentit (27)
Onko jälleen haukuttu yh-äitejä? Vai työssäkäyviä äitejä?
Minä olen aina pitänyt Ninasta ja hän näyttää myös tosi nuorekkaalta.
Juu, ihana ihminen. Haukkui persaukisia ja sitten kerjäsi sääliä, kun oli itse pa omaishoitaja. Ei paljon myötätuntoa herätä tuo eukko.
Mä muistan kuinka hän haukkui julkisesti työssäkäyviä äitejä. Ja taisi ruveta suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa.
Hänhän on se toinen nainen, viekoitteli naimisissa olevan miehen ja alkoi super-äidiksi.
Mitäs timo ees taan edelliselle vaimolle kuulluu?
Oli joku ohjelma missä laittoivat ruokaa jonkun kokin kanssa. Koko ajan puhui Timon sairauksista ja kuolemasta, äitinsä kuolemasta ja kuinka vaikeaa oli ollut. Kyllä alkoi kanaviillokki ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs timo ees taan edelliselle vaimolle kuulluu?
Hyvää vissiin kuuluu. Hommasi oman kaksion Helsingin keskustassa. Se Timon iso pappilahan jäi aikoinaan Tuirelle ja Tuire myi sen.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on se toinen nainen, viekoitteli naimisissa olevan miehen ja alkoi super-äidiksi.
Ja lopunhan me jo tiedämmekin. Karman laki.
Vuosia omaishoitajana oleminen oli varmasti raskasta etenkin kun Timo oli suurimman osan siitä terveyskeskuksen vuodeosastolla tai keskussairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Moikka Nina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka Nina!
Ninahan se aloituksenkin teki
Nina asuu mellunmäessä vuokralla ja Tuirella on oma kämppä. Kyllä naurattaa.
Niin sehän vei aikoinaan varatun miehen. Niin ne asiat unohtuu.
Pilvilinna myytiin ja romahti.
kun kuuntelen Ninan Mussoliinia ja Himleriä, häpeän
Nina on ihana ja rohkea.