Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3827)

Vierailija
3701/3827 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin yöllä asioita, kun en unta saanut: onkohan muissa kielissä samantyyppisiä sanoja, kuten uppo-outo, upouusi, apposenauki, täpötäysi, typötyhjä, putipuhdas, jonninjoutava, ypöyksin, vihoviimeinen

Tässä kohtaa nukahdin, keksittekö lisää?

Juttelias Utelias

Vierailija
3702/3827 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan huomista kun100 litraa sahtia on pihissyt. Sitten alkaa pöhinät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/3827 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko tähän koneeseen myös hiljaisen osaston? Väsyyhän tähän tohinaan pitemmän päälle.                        Vaikka toisen puolen neljä viimeistä penkkiriviä meille lepoa kaipaaville. Kirjasto voisi myös olla siinä lähettyvillä. 

T. Munsalan mietiskelijä

Menkää koneen siivelle lepäilemään. Ei näihin ohjelmiin ole pakko osallistua. 

Vierailija
3704/3827 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin yöllä asioita, kun en unta saanut: onkohan muissa kielissä samantyyppisiä sanoja, kuten uppo-outo, upouusi, apposenauki, täpötäysi, typötyhjä, putipuhdas, jonninjoutava, ypöyksin, vihoviimeinen

Juttelias Utelias

Kurkkuni on rutikuiva, joten kaadatko sahtia lasiini aivan piripintaan. Et kai luule minua rapajuopoksi?

Vierailija
3705/3827 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä täällä koneessa Ultima Thule-laseja? Pitäkää varanne, rikkaat himoitsevat niitä!

Vierailija
3706/3827 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelias Utelias

Kurkkuni on rutikuiva, joten kaadatko sahtia lasiini aivan piripintaan. Et kai luule minua rapajuopoksi?

Kalsarikännit kaksin käsin otettava. 

Vierailija
3707/3827 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä laulajia, runoilijoita, painijoita ym. keppihevoskinkkaamisia. Mahtuisko matkaohjelmaan orkesteri? Minulla on harppu mukana. Voisin soittaa teille. 

Tv. Väinö

Vierailija
3708/3827 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natille näyttää tulleen ikäkriisissä niin kova kiire, että piti Hellun lapsetkin viedä. Sai kerralla kolmoset. Ja vauhdilla naimisiin moneen kertaan. Ja tuhat kuvaa häistä Instaan. Vain tosi epävarma nainen toimii noin. 

Vierailija
3709/3827 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteks te valmiita!? Nyt alkaa minun konsertti! 

Tv. Väinö

Vierailija
3710/3827 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olis sahtia tarjolla lauantaina.Voi että minun pitää olla töissä .Voitteko toimittaa Elimäelle 2L juon sitten kun pääsen töistä.

Vierailija
3711/3827 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv. Väinö

Valmiina ollaan! Miten sait harpun tuotua koneeseen käsimatkatavaroissa?

Saako Huuliharppukostaja tulla säestämään?

Vierailija
3712/3827 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelias Utelias

Aniharvoin. Heräsinkin tänään aniaikaisin näitä miettimään. Muuten tuo rapajuoppo kuuluu mielestäni toiseen listaan: tyttöraiska, ukkokulta, patalaiska...

Mitä mieltä muut?

J. U.

Vierailija
3713/3827 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Väinö

Onko oma 'harppu' vai otitko naapurin eukon?

Vierailija
3714/3827 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelias Utelias

Aniharvoin. Heräsinkin tänään aniaikaisin näitä miettimään. Muuten tuo rapajuoppo kuuluu mielestäni toiseen listaan: tyttöraiska, ukkokulta, patalaiska...

Mitä mieltä muut?

J. U.

Ypöyksin minä täällä peräkammarinpoikana Pirkkaa kittaan.

Vierailija
3715/3827 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Väinö

MInä voisin tulla orkesteriin soittamaan kammalla, jos löytyy silkkipaperia. Ellei, voin soittaa pimpparautaa. Pitäisi vähän tuntea soitettavat kappaleet, että tietäisi, missä kohdassa pimpautetaan.

Mikä ohjelmisto harpunsoittaja Väinöllä on?

Vierailija
3716/3827 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Väinö

MInä voisin tulla orkesteriin soittamaan kammalla, jos löytyy silkkipaperia. Ellei, voin soittaa pimpparautaa. Pitäisi vähän tuntea soitettavat kappaleet, että tietäisi, missä kohdassa pimpautetaan.

Minä voin soittaa rytmimunaa.

Hra 47

Vierailija
3717/3827 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on täällä laulajia, runoilijoita, painijoita ym. keppihevoskinkkaamisia. Mahtuisko matkaohjelmaan orkesteri? Minulla on harppu mukana. Voisin soittaa teille. 

Tv. Väinö

Kunhan soitat paremmin kuin Trubadurix

Vierailija
3718/3827 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko tähän koneeseen myös hiljaisen osaston? Väsyyhän tähän tohinaan pitemmän päälle.                        Vaikka toisen puolen neljä viimeistä penkkiriviä meille lepoa kaipaaville. Kirjasto voisi myös olla siinä lähettyvillä. 

T. Munsalan mietiskelijä

Menkää koneen siivelle lepäilemään. Ei näihin ohjelmiin ole pakko osallistua. 

Edellytän että nuo koneen ulkopuolelta asti meluavat moottorit sammutetaan että saan nukkua!

Terveisin Karen keskirivn penkiltä!

Vierailija
3719/3827 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Väinö

Konevitsan kirkonkellot ajattelin esittää harpulla. Se on aika vaikea kappale, mutta siinä ei niin haittaa, jos pimpparauta menee vähän hutipaikkaan. Huuliharppukostaja voisi soittaa ne soolo-osat keskellä. Rytmimunalla soitetaan hitaasti varistaen siinä lopussa.

Miten on, soitetaanko suoraan vai harjoitellaanko kerran? Yleisö on aika lailla sahdeissa jo, joten pikku virheet eivät varmaan haittaa.

Vierailija
3720/3827 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen soitetaan ainakin. 

Tv. Väinö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi