Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4002)

Vierailija
3361/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ehtii järjestää lennon komein mies -äänestyksen? Älkää pliis äänestäkö lentäjää vaan minua stuerttia. Uhkeaa koko nokan ja ohjaamon täyttävää leukaa ei ole mutta ei kai pari finniä haittaa, kun olen muuten komeaksi haukuttu (kehuttu) ja mukava mies, niin töissä kuin vapaalla. Äänestäkää siis minua. Finninaamainen stuertti numerolla 2

Finnit viittaa puberteetti-ikäiseen, ei jatkoon.

Vierailija
3362/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ehtii järjestää lennon komein mies -äänestyksen? Älkää pliis äänestäkö lentäjää vaan minua stuerttia. Uhkeaa koko nokan ja ohjaamon täyttävää leukaa ei ole mutta ei kai pari finniä haittaa, kun olen muuten komeaksi haukuttu (kehuttu) ja mukava mies, niin töissä kuin vapaalla. Äänestäkää siis minua. Finninaamainen stuertti numerolla 2

Kyllä finninaama saa jatkaa,finneistähän voi puristaa mömmöt pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3363/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kummaa porukkaa, kun eivät saa yhtä ikkunaa kiinni.Nyt niitä oikeita miehiä paikalle!

Vierailija
3364/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohojammaan komiat nyt esiin!

Vierailija
3365/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako vielä lähettää terveisiä?

Lähettäisin lämpimät terveiset aidolle ex-kalsonkimallille v.95 KomeaMiäsX:lle. Näin mainoksesi vanhassa Hopeapeili-lehdessä. Ihana!

KomeaMiäsX, sinua odottaa tässä keskikäytävällä Tunikaleidi ( olen entinen Panu-tyttö vuodelta 1993)

Taidat olla vale-Panutyttö. En usko!

Vierailija
3366/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako vielä lähettää terveisiä?

Lähettäisin lämpimät terveiset aidolle ex-kalsonkimallille v.95 KomeaMiäsX:lle. Näin mainoksesi vanhassa Hopeapeili-lehdessä. Ihana!

KomeaMiäsX, sinua odottaa tässä keskikäytävällä Tunikaleidi ( olen entinen Panu-tyttö vuodelta 1993)

Taidat olla vale-Panutyttö. En usko!

No jos nyt ihan tarkkoja ollaan, pääsin loppukarsintaan kuitenkin. Hävisin rinnanmitalla.

Vierailija
3367/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko komein mies kisaan kansallispukukierros myös?

Kysyy Munsalanpukumummo

Vierailija
3368/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyy Munsalanpukumummo

Ei tule, tulee uimapukukierros tietenkin, hyvä mummi.

Vierailija
3369/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin huonosti ennen lentoa ja ikää vain 32v., eli olen laatikkoleukaista lentäjää vireämpi ja nuorempi. Stuertti numerolla 2

Vierailija
3370/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi vois mennä nukkumaan jo nyt, ettei yöunet mene, on nääs nii komeita uroksia esitteillä.

Vierailija
3371/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan kakkosta

Vierailija
3372/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanitan kakkosta

Mitä muita numeroita on? Onko 69?

Vierailija
3373/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy Munsalanpukumummo

Ei tule, tulee uimapukukierros tietenkin, hyvä mummi.

Jos kerran saa totta puhua, niin olen odottanut jo pitkään että saan vilauttaa Munsalan puvun alla olevia Speedoja. Finninaamainen stuertti numerolla 2

Vierailija
3374/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummi vois mennä nukkumaan jo nyt, ettei yöunet mene, on nääs nii komeita uroksia esitteillä.

Anna nyt mummon avautua.

Vierailija
3375/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulaa se sokeri mumminkin suussa! Äänestän Jalmaria. Sopivan tukeva, ettei heti tuulenpuuskassa kaadu.

Vierailija
3376/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanitan kakkosta

Kiitos. Haluatko nimmarin? Finninaamainen stuertti numerolla 2

Vierailija
3377/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Heimo Huima ole ilmoittautunut komeamieskisaan? Vieläkin punastuttaa, kun juututtiin hänen kanssaan taukojumpassa hulahulahulavanteen sisään. Taisi olla muuten semmonen Av-officinal reissu, kun matkanjärjestäjät oli koko ajan bailabailabaila, olikos kuka mukana? En muista missä

Juttelias Utelias

Vierailija
3378/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Heimo Huima ole ilmoittautunut komeamieskisaan? Vieläkin punastuttaa, kun juututtiin hänen kanssaan taukojumpassa an Heimon sisään. Taisi olla muuten semmonen Av-officinal reissu, kun matkanjärjestäjät oli koko ajan bailabailabaila, olikos kuka mukana? En muista missä

Juttelias Utelias

En ollu mukana, mut muistan hyvin Huiman Heimon muista yhteyksistä, en nyt viitsi tarkemmin kertoa.

Vierailija
3379/4002 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan aamiaiseksi raikasta salaattia ja erilaisia leikkeleitä, niin kuin kotonakin aina. Mieheni on muuten kirurgi, ups missä hän on, yritti just sulkea ikkunaa.

Jos miehelläsi on laatikkoleuka, hän on parhaillaan ohjaamossa. Onhan hän kuitenkin kirurgi - lentäjä? Leuasta sen saa selville.

Vierailija
3380/4002 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohojammaan komiat nyt esiin!

Ne on homoja kaikki.