Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4002)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki ikkunapaikat tyhjiksi. Minä tulin lennolle mukaan kukkieni kanssa.
Tv. Helena naapuri
Ihanaa Helena, saanko pistokkaan tuosta heleän oranssista pelakuusta? Tiedän kyllä, että oksat pitäis varastaa onnistuakseen, mutta olen niin rehellinen ja kohtelias perusluonteeltani. Haen multaa tuolta viljelylaatikosta, ruukkujahan mulla on aina mukana, kun olen tämmöinen viherpeukalo.
Juttelias Utelias
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisiä henkilölle, joka on täällä koneessa. Kaikki terveiset luetaan, lähettäjä saa halutessaan käyttää salanimeä.
Voinko lähettää terveisiä myös Puhelinlangat laulaa-lähetykseen?
Muutoin lähetän terveisiä Jari 26:lle
Elovena
luetaanko tämäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisiä henkilölle, joka on täällä koneessa. Kaikki terveiset luetaan, lähettäjä saa halutessaan käyttää salanimeä.
Elovena
luetaanko tämäkin?
Kaikki käy täällä meidän lentoyhtiössä. Luetaan, luetaan. Ja mikä oli toivemusiikkisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi heität roskan maahan, etkä vie sitä roskikseen?
Oliko nämä terveiset ja kenelle?
Naapurin Helenalle täältäkin terveisiä ja myöhästyneet nimipäiväonnittelut!
T. Jalmari
Toivelaulu: Lennä mun lempeni laulu pienoisen ikkunan taa...
Vabandage, kas see lend peatub Tallinnas?
-Tallinna kanahakkliha-mees 😌🐔🥩
Vierailija kirjoitti:
Lähetän ikävöivät terveiset miehelle joka jätti minut. Voin laulan itse: Uuuih uuuihhh... Voi voi...... Ikävääääni itken ainaaaa vaaaaan! Tämäää suruuu ei looopuuuu.
Voisko lentoyhtiö vaikka vuokrata Tupolevin, että minäkin pääsisin mukaan perseineni?
T. palstamamma
Vierailija kirjoitti:
Vabandage, kas see lend peatub Tallinnas?
-Tallinna kanahakkliha-mees 😌🐔🥩
Mtä lentokapteeni päättää? Koukataanko Tallinnaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän ikävöivät terveiset miehelle joka jätti minut. Voin laulan itse: Uuuih uuuihhh... Voi voi...... Ikävääääni itken ainaaaa vaaaaan! Tämäää suruuu ei looopuuuu.
EI kai se petturi ollut tuo tallinnalainen? Nyt tullut katumapäälle?
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin lopettaa tuhlailun?
Ehkä mummot voisivat antaa säästäväisyysneuvoja vai onko täällä henkilöä Laihialta? Laihialainen ikäihminen olisi täysosuma. Mihin tuhlaat, voitko kertoa?
Prismassa huomasin Porvoon Lakritsin valikoiman lakuja, tietenkin muistui tämä juttuketju mieleen ja meinasin purskahtaa nauramaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitä äijää muistele, onneks pääsit siitä eroon. Toivottavasti se ei ole tossa just mun viereisellä penkillä, saa kyllä muta kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI kai se petturi ollut tuo tallinnalainen? Nyt tullut katumapäälle?
See polnud mina! 😌🐔🥩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elovena
luetaanko tämäkin?
Kaikki käy täällä meidän lentoyhtiössä. Luetaan, luetaan. Ja mikä oli toivemusiikkisi?
Ei kerrottu, että saa toivoa musiikkia :(... jos viel kerkii, ni: Uralin pihlaja, Jari saanko luvan, laitetaan valssiksi
E.
Vierailija kirjoitti:
Sepä hyvä!
Mikä???
Helle sekoittanut pääni. En ymmärrä näin selkeää ja lyhyttä viestiä enää
Ai äm sou sori
J. U.