Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4002)
Miksiköhän minä en saa yhtään terveisiä?
Doris
En tosin ehtisi vastaanottamaankaan, olen näet reissunainen, vielä hyvännäköinen
Lähetän terveiset J.Karjalaiselle, Mariskalle ja Matti Eskolle
Ai eivät ole koneessa??? No voivoi
Saako lennolla haista pahalle ja käyttäytyä huonosti?
T. Haisuli
Voinko laittaa terveisiä Puhelinlangat laulaa-lähetykseen, vaik mull ei oo lankoja, kun siis kännykkä? Meneeks perille? Ei välttis, en taija
Blondie
Mut Jari 26v ois saanu terkut, jos siis oisin lähettäny... (pus)
Mieheni on toimitusjohtaja
Ups tais tulla väärään ketjuun, no hyvä se on teidänkin tietää!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Terveisin palstailija, joka jahtaa varattuja miehiä. Onkohan muuten lentäjä -kirurgi varattu mies?
Missä täällä oli se miesten telakoitumisasema? Vaimo nukahtanut, niin nyt on kunnolla aikaa telakoitua.
Onko liian myöhäistä soittaa työkavereille, kun tuli yks työasia mieleen? Varmistaisin vaan, että kukaan ei ole kännissä. Tosin maanantaina ohjaan kaikki siihen kännitestiin, niin siinäpähän sitten selviää kuka on ollut selvinpäin ja kuka saa kenkää. Missä muuten palvelusväki, kun kokoajan joutuu kuivin suin olemaan? Onko se koko porukka nyt tuolla kapteenia häiritsemässä? On kyllä vaikuttava leuka kapteenilla, että varmasti päästään turvallisesti perille. Kapteeni on ammattimies.
T. Tiimiesimies
porvoon museossa työskentelevä yliviikari on myös joka lennolla mukana keräilee lento pisteitä porvoo luonnollisesti maksaa hänen lentonsa
Vierailija kirjoitti:
porvoon museossa työskentelevä yliviikari on myös joka lennolla mukana keräilee lento pisteitä porvoo luonnollisesti maksaa hänen lentonsa
Mukava kuulla, että lennolla on useampi alansa asiantuntija. Olen aina ihaillut yliviikaria, hänellä on juuri oikea asenne ja varmasti on ollut arvostettu esimies. Voisinkin etsiä hänet, saan varmasti hyviä vinkkejä omaa urakehitystä ajatellen.
Tiimiesimies
Hoi hoi
Kello on jo seitsemän! H e r ä t y s!!!
Tänään piti keskustella viikkosiivouksesta. Klo 5.00.
mulla on oma pölyhuiska mukana
J. U.
Saako vielä lähettää terveisiä?
Lähettäisin lämpimät terveiset aidolle ex-kalsonkimallille v.95 KomeaMiäsX:lle. Näin mainoksesi vanhassa Hopeapeili-lehdessä. Ihana!
KomeaMiäsX, sinua odottaa tässä keskikäytävällä Tunikaleidi ( olen entinen Panu-tyttö vuodelta 1993)
Vierailija kirjoitti:
Hoi hoi
Kello on jo seitsemän! H e r ä t y s!!!
Tänään piti keskustella viikkosiivouksesta. Klo 5.00.
mulla on oma pölyhuiska mukana
J. U.
Osallistun keskusteluun oikein kernaasti. Olen diplomisiivooja. Oikeat työvälineet ovat A ja O siivousmaailmassa, soodaa ja etikkaa unohtamatta.
Voin pyyhkiä pölyt, mutta joku toinen saa siivota vessat.
Diplomisiivooja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä hyvä!
Mikä???
Helle sekoittanut pääni. En ymmärrä näin selkeää ja lyhyttä viestiä enää
Ai äm sou sori
J. U.
No seon hyvä, ettei Tallinna kanahakkilihamees ollut se petturi sydäntensärkijä. Voitaisko ottaa hänet koneeseen? Toisko tuliaisina sitä kanahakkilihaa? Alkaa tuo jauhi jo vähän kyllästyttää.
Voitasko lennellä New Yorkissa sen kirjaston yllä joka hääti Haisulin pois? Buuataan niille vihaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielikuvitusnainen on toi... hmm... toi... mikäs se nyt olikaan... mitusjohtaja!
Vierailija kirjoitti:
Saako vielä lähettää terveisiä?
Lähettäisin lämpimät terveiset aidolle ex-kalsonkimallille v.95 KomeaMiäsX:lle. Näin mainoksesi vanhassa Hopeapeili-lehdessä. Ihana!
KomeaMiäsX, sinua odottaa tässä keskikäytävällä Tunikaleidi ( olen entinen Panu-tyttö vuodelta 1993)
No tästä minäkin innostun. Mukiinmenevän näköinen mies toivoo kahviseuraa koneen etuosassa, heti vessojen vieressä. Saisinko sinusta seuraa tälle matkalle ja toivottavasti koko loppuelämän matkalle? Tykkään kuutamouinneista, syvällisistä keskusteluista ja halittelusta. Etsimäni nainen olisi mukavaluonteinen, syvällisesti ajatteleva ja melko rintava. Ylipainoiset älköö vastatko. Terveisin runoprinssi
Haluan aamiaiseksi raikasta salaattia ja erilaisia leikkeleitä, niin kuin kotonakin aina. Mieheni on muuten kirurgi, ups missä hän on, yritti just sulkea ikkunaa.
Vieläkö ehtii järjestää lennon komein mies -äänestyksen? Älkää pliis äänestäkö lentäjää vaan minua stuerttia. Uhkeaa koko nokan ja ohjaamon täyttävää leukaa ei ole mutta ei kai pari finniä haittaa, kun olen muuten komeaksi haukuttu (kehuttu) ja mukava mies, niin töissä kuin vapaalla. Äänestäkää siis minua. Finninaamainen stuertti numerolla 2
En ole vielä kuullut Mattia ja Teppoa, "mä joka päivä töitä teen". Laittakaa ripiitille, että pääsen kunnolla fiiliksiin.
Terveisin tiimiesimies