Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Mummot ilmoittautuvat Kuippanan hoitajiksi sillä ehdolla, ettei sitten jälkeen päin valiteta letuista ja pullasta. Hampaat pestään aamuin illoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestättekö myös vaimonhakumatkoja Thaimaaseeeeen?
Järjestättekö miehenhakumatkoja Kongooseeseen?
Minä kävin Kongossa sen jälkeen kun minulla ja Jalmari lla tuli ero. En suosittele.
Tv. Mervi
Kumpaa et suosittele Kongoa vai Jalmaria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nyt huolellisesti valmistautunut matkaan. Kävin hammaslääkärissä ja intiimikauneudenhoidossa. Olen saanut posliinit yläkertaan ja alakertaan.
Terveisin mummo 74
Kuule mummo 74, ymmärräthän, mitä posliini alakerrassa merkkaa? Ei ole ehkä muodikasta ikäihmisillä, jos ymmärtät...
Silloin kun sinä vielä olit nuori kuusenkerkkä, minä kävin tanssilavojen takaseinän takana ja suoritin maallisia taikoja valtakunnan eturivin taiteilijoille. Mummo saattaa olla vanha käpy, mutta vielä minä muistan sen pihkan tuoksun. Hyvät porsliinit olen saanut ylös ja alas. Tykkään myös seurata aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nyt huolellisesti valmistautunut matkaan. Kävin hammaslääkärissä ja intiimikauneudenhoidossa. Olen saanut posliinit yläkertaan ja alakertaan.
Terveisin mummo 74
Kuule mummo 74, ymmärräthän, mitä posliini alakerrassa merkkaa? Ei ole ehkä muodikasta ikäihmisillä, jos ymmärtät...
Silloin kun sinä vielä olit nuori kuusenkerkkä, minä kävin tanssilavojen takaseinän takana ja suoritin maallisia taikoja valtakunnan eturivin taiteilijoille. Mummo saattaa olla vanha käpy, mutta vielä minä muistan sen pihkan tuoksun. Hyvät porsliinit olen saanut ylös ja alas. Tykkään myös seurata aikaani.
Ok. Vain varmistin :)
Tarjoan kaikille halukkaille käynnin kymppikerrokseen. Terveisin hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestättekö myös vaimonhakumatkoja Thaimaaseeeeen?
Järjestättekö miehenhakumatkoja Kongooseeseen?
Minä kävin Kongossa sen jälkeen kun minulla ja Jalmari lla tuli ero. En suosittele.
Tv. Mervi
Kumpaa et suosittele Kongoa vai Jalmaria?
Kongooa!! Vaikka eläväinen nainen olenkin niin jopa minulle kongoolaiset miehet oli liikaa.
Tv. Mervi
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan kaikille halukkaille käynnin kymppikerrokseen. Terveisin hopeakettu
Mulla ei kyllä riitä taso sinne. Mutta voin tuoda kahvipaketin, olisko ok?
Täällä kyllä nyt taas haisee niin pahalta. Mitä näissä raikkaissa voileivissä oli, kun haisivat ihan kalalle. Ei varmaan ketään haittaa, jos vähän raotan hätäuloskäynnin ovea ja vähän tuuletan?
Ei koska kalusto varattu Gambian miesten hakuhommiin :(
Vierailija kirjoitti:
Täällä kyllä nyt taas haisee niin pahalta. Mitä näissä raikkaissa voileivissä oli, kun haisivat ihan kalalle. Ei varmaan ketään haittaa, jos vähän raotan hätäuloskäynnin ovea ja vähän tuuletan?
Hyvä ajatus! Samalla voisi lähettää nämä lentopostina kulkevat joulukortit. Ehtivät sitten varmasti jouluksi perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajatus! Samalla voisi lähettää nämä lentopostina kulkevat joulukortit. Ehtivät sitten varmasti jouluksi perille.
Lennetään jokaisen paikan yli ja pudotetaan ne joulukortit. Osoitteet kun on tiedossa.
Täällä vilahti jokin kapinallisryhmä ja väitti että me pilaamme ilmaston. Porvoo Airlines on aivan päästötön lentoyhtiö, mitä nyt nuo pieruryhmäläiset vähän päästelevät. Mutta sitähän tekevät kaikki, jopa kapinalliset itse.
Taas ne tulivat! Eikö kapteeni jo pudottanut näitä laskuvarjoilla sinne Mannerheimintielle? Mitä tänne rauhalliseen koneeseen tulevat meuhkaamaan!
Mun vieressä istuu joku ilmastovela. Me ollaan maksettu jo osuus siitä, siksi hän siinä istuu. Ja jankuttaa.
Näkijäharjoittelija täällä hei!
Jotain merkittävää tulee tapahtumaan tänään tai huomenna. Tähtien asennot ovat sellaiset. En näe tarkemmin, mitä tapahtuu koska minulla on tämä Temusta ostettu muovinen, himmeä kristallipallo. Varmuuden vuoksi kannattaa välittömästi ostaa turvaksi oma onnenkivi Hipiltä.
Ette kai te ole kimpassa?
Kysyn vaan.
Minä olen kiukkunen, kun on niin kuuma. Tahon suffelituutin, tahon, tahon, tahon!!!
Elovena
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te ole kimpassa?
Kysyn vaan.
Nii, ketkä siis?
Miten lennolla voi väistää pyöräilijöitä, kun on vain kapea käytävä? Eivätkö nämä tunne liikennesääntöjä lainkaan, kun eivät osaa pysäyttää tai mennä käytävällä sivuun, jos vastaan tulee asiakas, joka on menossa wc:ssaan. Arghh!
No Jari 26v oli Teuvon kaveri, heilasteli Sirpa-Sinikkaa, liekö ollut nuoruuen iso rakkaus? Kaverisa Teuvo sit vikitteli tytsyn, liekö kerta laakista raskaus alkana. No kaveruksilta tais hetkeks mennä ystävyys katki, nykyään taitavat taas yhesä mopoja rassata.
Korjatkaa, jos joku kohta män pielee