Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaupasta on laillista ostaa 24 olutta kerralla?

Vierailija
17.02.2026 |

Kukaan ei tarvitse noin paljoa olutta yhdelle illalle tai viikonlopulle. Koko viikollekin tuo on korkean riskin raja.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, saa osta vaikka 48 tölkkiä olutta kerralla, ei ole mitään rajoituksia. Ei missään sanota, että ne oluet pitää ostaa vain omaan käyttöön, saa ostaa kaverille kans, kunhan kaveri on täysi-ikäinen.

Vierailija
2/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Kun ne ajattelee hallituksessa että eipä mitään. Kuhan kansa on tarpeeksi päissään. Ja kyllä sieltä voi ostaa kerralla sen sata packin.

Itse en jaksa 24 juoda 2 riittää. 8 tonttunen ja 5 pinttinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät syö tai juo koko ostoksiaan kerralla

Vierailija
4/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tuommoisen päkin ja siinä on minlla muutaman kuukauden sauna oluet. Se että ostaa paljon kerralla ei tarkoita että ne käytetään kerralla. 

Vierailija
5/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhdet ukkt osti jotain 500 tölkkiä

Vierailija
6/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin joskus Tallinnasta 21x24 tölkkiä yhdellä kerralla.Mitäs siihen sanot?

Vierailija
7/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta mitä se sinulle kuuluu tai litä se sinua liikuaatta mitä muut tekee? 

Vierailija
8/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Höpsis, sanon minä! 

Vierailija
9/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kesäisin saunaillan aina kavereille. Ostan sinne 4 laatikkoa Sandelsia. Minunko pitäisi sixpack kerrallaan käydä ne ostamassa kuukauden aikana sen takia, että sinulla on alkoholiongelma??

Vierailija
10/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et taida oikeasti olla kovinkaan älykäs. 

Vierailija
11/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa olla tuolla alakerrassa ehkä 5-6 laatikkoa siidereitä ja lonkkuja. Toin vajaa vuosi sitten ulkomailta kymmenkunta laatikkoa kerralla Suomen sekopäisen hintatason takia. Kukaan ei ole toistaiseksi pakottanut minua juomaan niitä kerralla. Ai niin ja en minä niitä kuluneita edes suinkaan yksin ole juonut vaan noista on kyllä tarjottukin vieraille.

Vierailija
12/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toin joskus Tallinnasta 21x24 tölkkiä yhdellä kerralla.Mitäs siihen sanot?

Mikset 2424 tölkkiä? Olisi ollut tyylikkäämpi luku!

Vierailija
13/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olut ole mitään tuoretuote jotka menee huonoksi muutamassa päivässä. Siitä laatikosta riittää saunaoluet moneksi lauantaiksi eikä sitten ole sitä ikävyyttä, että la-aamuna on ruokaostoksilla kasin aikaan ja kappas, illaksi ei voikaan samalla kertaa ostaa sitä paria saunakaljaa vaan ne pitäisi lähteä myöhemmin ostamaan erikseen.

Vierailija
14/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä ostaa vaikka säiliöautollisen kerralla.

Vierailija
15/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama juoda paljon alkoholia koska se on ainoa laillinen päihde. 

Vierailija
16/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vuorokaudessa on 24 tuntia. Tölkki jokaiselle tunnille.

Vierailija
17/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tissutellut 2 vuotta menemään. Kaikki arvot ok ihme kyllä, t. N 37v. 48kg ja 170cm.

Vierailija
18/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule. Kun ne ajattelee hallituksessa että eipä mitään. Kuhan kansa on tarpeeksi päissään. Ja kyllä sieltä voi ostaa kerralla sen sata packin.

Itse en jaksa 24 juoda 2 riittää. 8 tonttunen ja 5 pinttinen.

Mikäs kansa se tämä kuhan kansa on?

Vierailija
19/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan tulee ostettua enemmänkin, kun juhlia pitää. Syksyllä meni talkoisiin  6 lavaa, siiderii ja alkon tuotteet. Meillä vetetään hyviä bileitä

Vierailija
20/32 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä enää alkoholia niin en tiedä onko vielä miten tarjouksia kaljalaatikoissa, mutta tyhmähän se on ostaa jotain yksittäisiä irtohylsyjä jos siinä 24-packissa saa halvemmalla ja varsin näppärässä muodossakin noin kotiin kantamisen kuin säilyttämisen kannalta.

Ihan samalla tavalla limua/vissyäkin on helpompi (ja halvempi) ostaa tarjouksesta se 18/24-pack kuin niitä pikkupulloja irtona. Isossa pullossa voisi litrahinta tietysti olla edullisempi, mutta se 1,5 litraa on ihan liian iso kerta-annos ja vaikka sen kuinka vääntää tiukkaan niin kyllä se vaan väljähtyy jos siitä kuukauden ajan ottaa sen lasillisen kerrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan