Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
3061/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos saa vielä esittää biisitoiveita karaokeen, niin jotain Reetun aiempaa tuotantoa, jossa on kova bassonjytke ja hyvä kertsi. Tsingiskaan tai vastaava.

T. Lihaa syövä heteromies 

Ehdotan, että laulat: "Harva meistä on rautaa". Siinä on sekin hyvä kohta: "kai moni miettii  onko nyt mieltä misssään..."

Vierailija
3062/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi kaikille! Viitoset ovat syntyneet. Olikin neljä tyttöä ja yksi poika. Kuka haluaa kummiksi?

Olen nyt jonkin aikaa täällä Munsalan yliopistollisessa keskussairaalassa, joten se Heteromies voi lainata minun paikkaani koneen etuosassa. Ei kai haittaa, että meidän 5-vuotias Kuippana Lokintytär jäi siksi aikaa koneeseen, kun hän niin kovasti halusi. Ajattelin, että kyllä te vieruskaverit siellä katsotte vähän hänen peräänsä.

Viitoset ja minä voimme mahtavasti. Pian nähdään!

Lokki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3063/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuhannesti teille kahdelle ihanalle naisihmiselle, jotka pelastitte minut köysikaaoksesta! Useampi 'herrasmies' käveli ohi ja mutisi jostain huomion hakemisesta ja lellikkilapsesta! Mitähh? Onko täällä oikeasti joku teeskentelevä, pyörtyilevä daami, joka koneen käytävällä makaa odotellen 'pelastajaa'?

Mutta te ihanat naiset, eikö perusteta Rodeo-bändi ja lauleta Kesäpäät... vai oliks se nyt Kesähäät? Vai säät? No eniveis, voitas karaokessa meinaan se vetää, vaikka kolmesti, vaikka joka ilta?

Elovena

(Miehiin pettynyt, syvästi. Taian kääntyä naisiin päin... missä se ihku Jari 26v luuraa???)

Vierailija
3064/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos saa vielä esittää biisitoiveita karaokeen, niin jotain Reetun aiempaa tuotantoa, jossa on kova bassonjytke ja hyvä kertsi. Tsingiskaan tai vastaava.

T. Lihaa syövä heteromies 

Ehdotan, että laulat: "Harva meistä on rautaa". Siinä on sekin hyvä kohta: "kai moni miettii  onko nyt mieltä misssään..."

Mitä ihmettä? Olen aina kuullut sanat: vaimoni miettii... ja ihmetellyt, onko Reetu puolisona niin mahdoton, ettei mieltä missään.

Juttelias Utelias

ps oranssi sifonkihuivi edelleen kateissa, onneks on mulla muita: keltanen, violetti, ruskea ja vihreä. SIIS: jos joku yrittää esiintyä minuna oranssi sifonkihuivi päässään, varokaa! Kyllä. Näitä internaatio-... inbesilli-, informaatio-, intimiteetti-, äsh identiteettivarkauksia ON!

Vierailija
3065/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi kaikille! Viitoset ovat syntyneet. Olikin neljä tyttöä ja yksi poika. Kuka haluaa kummiksi?

Olen nyt jonkin aikaa täällä Munsalan yliopistollisessa keskussairaalassa, joten se Heteromies voi lainata minun paikkaani koneen etuosassa. Ei kai haittaa, että meidän 5-vuotias Kuippana Lokintytär jäi siksi aikaa koneeseen, kun hän niin kovasti halusi. Ajattelin, että kyllä te vieruskaverit siellä katsotte vähän hänen peräänsä.

Viitoset ja minä voimme mahtavasti. Pian nähdään!

Lokki

Onhan beibeillä passit? Meinaan jos meinaatte palata tänne internationaaliseen koneeseen?

Tuo Kuippana hakeutuu altaaseen koko ajan, meinasi hypätä kolmannelta laudalta, missä isä? Tiedätkö itsekään? Lentoemo köytti sen hyppynarullani penkkiin kiinni. Ihan hiljaa on, jotain oranssia pilkistää sen suusta (suukapulan takaa)

Elovena

Vierailija
3066/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuippanan isästä olen eronnut enkä tiedä hänen olinpaikkaansa. Olisko jossain pukuhuoneessa?

Viitosten isä on varmuudella siellä lentokoneessa. Katsokaa vain ympärillenne, kuka näyttää häkeltyneeltä tästä viisinkertaisesta onnesta, hän se on.

Passikuvia on yritetty jo ottaa, mutta vähän on vaikeuksia saada beibeistä kuva silmät auki ja suu kiinni. Aina on jompikumpi väärin tai molemmat.

Vierailija
3067/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestättekö myös vaimonhakumatkoja Thaimaaseeeeen?

Järjestättekö miehenhakumatkoja Kongooseeseen?

Vierailija
3068/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuippanan isästä olen eronnut enkä tiedä hänen olinpaikkaansa. Olisko jossain pukuhuoneessa?

Viitosten isä on varmuudella siellä lentokoneessa. Katsokaa vain ympärillenne, kuka näyttää häkeltyneeltä tästä viisinkertaisesta onnesta, hän se on.

Passikuvia on yritetty jo ottaa, mutta vähän on vaikeuksia saada beibeistä kuva silmät auki ja suu kiinni. Aina on jompikumpi väärin tai molemmat.

MInusta tuo hippi näyttää vähän "onnelliselta".

Lihaa syövä heteromies ( ei viitosten isä)

Vierailija
3069/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestättekö myös vaimonhakumatkoja Thaimaaseeeeen?

Järjestättekö miehenhakumatkoja Kongooseeseen?

Minä kävin Kongossa sen jälkeen kun minulla ja Jalmari lla tuli ero. En suosittele. 

Tv. Mervi

Vierailija
3070/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari 26v on nähty Stylisti-Timpan kanssa koneen baarissa. Enempää tietoja ei tihkunut.

Vierailija
3071/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎤👨🏻

🎶Näen sinut -

ruskean ihosi kimaltelevan auringossa.

Näen sinun kävelevän todella hitaasti ja hymyilevän kaikille.

Voin kertoa sinulle, että rakkauteni sinua kohtaan on edelleen vahvaa,

vaikka kesän pojat ovat lähteneet.🎶

Vierailija
3072/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin onnenamulettini koneen takaosan vessanpönttöön ja se meni sinne pöntön "toiselle puolelle". Onnistuuko amuletin saanti niin, että vedän vessan ja samanaikaisesti tungen käden pönttöön? Pääsen ehkä amulettiin käsiksi samalla, kun pöntön pohja aukeaa. Tuntuu niin turvattomalta jatkaa matkaa ilman amulettiani. 

T. Hippi

Vierailija
3073/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä minä en ole isä vaikka meillä olikin vähän kivaa. 

Tv. Jalmari Mervin ex. 

Vierailija
3074/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Jari 26v.n äiti? 

Vierailija
3075/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Jari 26v.n äiti? 

Taija Ala-Tihkula Gueule de Bois. Jarilla on ranskalainen isä.

Vierailija
3076/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari 26v on nähty Stylisti-Timpan kanssa koneen baarissa. Enempää tietoja ei tihkunut.

Jari 26v, hei, tulethan mun kans tangoon?

Elovena

Ts eihän tääl muitaka nuoria oo

Vierailija
3077/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Jari 26v.n äiti? 

Kuka on Jari? Joku nevahööd

Vierailija
3078/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt huolellisesti valmistautunut matkaan. Kävin hammaslääkärissä ja intiimikauneudenhoidossa. Olen saanut posliinit yläkertaan ja alakertaan.

Terveisin mummo 74 

Vierailija
3079/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muuten on Sirpa-Sinikka? Eikös Teuvo hoida toukkaa? ymmärsin, et Mervi ja Jalmari on lennolla? Toki eri seurueessa, arvelen

Vierailija
3080/4004 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt huolellisesti valmistautunut matkaan. Kävin hammaslääkärissä ja intiimikauneudenhoidossa. Olen saanut posliinit yläkertaan ja alakertaan.

Terveisin mummo 74 

Kuule mummo 74, ymmärräthän, mitä posliini alakerrassa merkkaa? Ei ole ehkä muodikasta ikäihmisillä, jos ymmärtät...