Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
2621/4004 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hui. Nyt pelkään tullia enemmän kuin koskaan. Ja sitä enemmän, mitä syyttömämpi olen :(  "

Oletko niin nuori että kerkesit olemaan mukana kun joskus sai jonkin maksun sekin muodossa ja piti mennä pankkiin muuttamaan se rahaksi? Kun itse olin tottumaton sekin käyttäjä olin aivan varma siitä että kädet tärisivät ja hapuilivat, henkilöllisyystodistukseni näytti väärennetyltä, silmäni pälyilivät, verenpaine oli korkealla, iho kylmässä hiessä ja otsaani oli kirjoitettu "HUIJARI".

Pelkäsitkö yhtä paljon kuin tuo 'uhri' videon pätkässä? Muistan sekit kyllä, iso sisko käytti. En tainnut koskaan sellaista käsissäni pitää...

Vierailija
2622/4004 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En NIIN paljon, ja pelkokin olisi väärä sana, mutta kylläkin siitä olisi voinut vastaavan, muttei nyt sentään noin "järkyttävän" videon rakentaa vahvasti liiotellen. Mr. Bean-versio osuisi ehkä paremmin :-)

Noissa järkkyvideoissa on erityisen ansiokasta sekä ideoinnin että toteutuksen puolesta miten lentoemon moodi vaihtuu riippuen siitä ketä hän puhuttelee: väliin karjuva demoni, väliin lepertelevä hoivaaja. Puistattaa! :-)

Onneksi meidän emomme täällä on tasaisempaa tyyppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/4004 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2624/4004 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2625/4004 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta alkaa Tapanintanssit?

Vierailija
2626/4004 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunatteko lentoja Istanbuliin tai Thaimaahan?

Vierailija
2627/4004 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

When u dont want to get off @qatarairways https://youtube.com/shorts/M5v3sGNTka4?si=sTe8Q6k3DRAtDPnx

Vierailija
2628/4004 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa. Sain just varattua paikan jonossa Suomen ensimmäiseen Spar/Tmannikauppaan. Jänskättää, millanen ämpäri on.

Tiesittehän, että Porvoo Airways lentää sinnekin? Enempää en voi paljastaa. Olen vaativissa asiantuntijatöissä, miehenihän on toimitusjohtaja

Vierailija
2629/4004 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, lähestyykö mielestänne tuo kopteri tuolla sivulla tätä konetta? 

Vierailija
2630/4004 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta alkaa Tapanintanssit?

Se muuten lausutaan taa panin.

Vierailija
2631/4004 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiiikkkkk.... ääni  v a i m e n e e

Vierailija
2632/4004 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm not in the mood 'cause my flight delayed

So I jumped on a private jet and I'm askin' the pilot the ETA

Lambo' parked on the landin' strip, everyone in my gang and my DJ paid

Vierailija
2633/4004 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iiiikkkkk.... ääni  v a i m e n e e

D.trumppi täällä, syytön olen minä. Minä ajattelen turvallisuutta, rauhaa (mitä nyt minä vähän suunnittelen Gotlannin haltuunottoa, mitä se pikkuruinen Tanskanmaa mullen mahtaa). Syyllisiä ovat nuo aiemmat tunarit Biden, Obama, Reagan, Nixon ja mitänäitänytoli...

Vierailija
2634/4004 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin tietää onko kapteeni kuinka vanha, kun menisi kyllä kolmevitosesta mutta joku väittää että ois 55??

Jos nätisti pyydät niin voin paljastaa olevani aikuinen mies jolla ikää 44 vuotta. P.s. Älä kerro muille...haluan pitää tämän salaisuutena, koska muuten en saa rauhaa innokkaista naisihailijoista. P.p.s. Olen muuten ehta aito ex-kalsonkimalli vuodelta -95 ja kuvia löytyy lehdestä KomeaMiäsX.

Vierailija
2635/4004 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin tietää onko kapteeni kuinka vanha, kun menisi kyllä kolmevitosesta mutta joku väittää että ois 55??

Jos nätisti pyydät niin voin paljastaa olevani aikuinen mies jolla ikää 44 vuotta. P.s. Älä kerro muille...haluan pitää tämän salaisuutena, koska muuten en saa rauhaa innokkaista naisihailijoista. P.p.s. Olen muuten ehta aito ex-kalsonkimalli vuodelta -95 ja kuvia löytyy lehdestä KomeaMiäsX.

En löytänyt mainitsemiasi kuvia, onhan sinulla laatikkoleuka, onhan? Ja vain yksi :)

Mikä koko on EX?

Vierailija
2636/4004 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä ilmaisia ämpäreitä vielä jäljellä joissa on mukana jauhenlihaa?

Vierailija
2637/4004 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä ilmaisia ämpäreitä vielä jäljellä joissa on mukana jauhenlihaa?

Sori. Juttelias Utelias tässä. Olin jonon hännillä ja sain viimeisen ämpärin. Pesty jauhenliha oli loppu, mutta sangossa oli: tsättädää Munsalan kansallispuku, vähänkös mä oon ilonen. Yks sai lasten vanukkaita, yks perseisen sohvan pesuaineita. Onneks en saanu tamponinnarukoruja, niitä on mulla jo kylliksi.

Olivat siis laskeneet jauhenlihan määrän väärin, kun ei mennyt tasan ämpärien kaa

Vierailija
2638/4004 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt mainitsemiasi kuvia, onhan sinulla laatikkoleuka, onhan? Ja vain yksi :)

Mikä koko on EX?

Exstrasmall-koko se on. Muistankin sinut lentokapteeni olit silloin 20v.

Vierailija
2639/4004 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koko on EX?

Exstrasmall-koko se on. Muistankin sinut lentokapteeni olit silloin 20v.

EX-koko taitaa olla vielä pienempi kuin Exstrasmall? 

Vierailija
2640/4004 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

When u try to watch a movie on the plane

https://youtube.com/shorts/81JIHwwynfw?si=IXOJYmrOc-wnKK6K

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme