Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
En NIIN paljon, ja pelkokin olisi väärä sana, mutta kylläkin siitä olisi voinut vastaavan, muttei nyt sentään noin "järkyttävän" videon rakentaa vahvasti liiotellen. Mr. Bean-versio osuisi ehkä paremmin :-)
Noissa järkkyvideoissa on erityisen ansiokasta sekä ideoinnin että toteutuksen puolesta miten lentoemon moodi vaihtuu riippuen siitä ketä hän puhuttelee: väliin karjuva demoni, väliin lepertelevä hoivaaja. Puistattaa! :-)
Onneksi meidän emomme täällä on tasaisempaa tyyppiä.
Standing up first when the plane lands https://youtube.com/shorts/DoiCVexXIXg?si=uQ_WfjXr2PKrm4bZ
When u fight over the armrest https://youtube.com/shorts/gZ10yMf5yKQ?si=d0M1TXWYuxAbeCU9
When someone reclines their seat https://youtube.com/shorts/4kVUwcF5IbI?si=wGAUv0kKH0wXs-dH
Monelta alkaa Tapanintanssit?
Duunatteko lentoja Istanbuliin tai Thaimaahan?
When u dont want to get off @qatarairways https://youtube.com/shorts/M5v3sGNTka4?si=sTe8Q6k3DRAtDPnx
Haa. Sain just varattua paikan jonossa Suomen ensimmäiseen Spar/Tmannikauppaan. Jänskättää, millanen ämpäri on.
Tiesittehän, että Porvoo Airways lentää sinnekin? Enempää en voi paljastaa. Olen vaativissa asiantuntijatöissä, miehenihän on toimitusjohtaja
Tuota, lähestyykö mielestänne tuo kopteri tuolla sivulla tätä konetta?
Vierailija kirjoitti:
Monelta alkaa Tapanintanssit?
Se muuten lausutaan taa panin.
Vierailija kirjoitti:
Iiiikkkkk.... ääni v a i m e n e e
I'm not in the mood 'cause my flight delayed
So I jumped on a private jet and I'm askin' the pilot the ETA
Lambo' parked on the landin' strip, everyone in my gang and my DJ paid
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiiikkkkk.... ääni v a i m e n e e
D.trumppi täällä, syytön olen minä. Minä ajattelen turvallisuutta, rauhaa (mitä nyt minä vähän suunnittelen Gotlannin haltuunottoa, mitä se pikkuruinen Tanskanmaa mullen mahtaa). Syyllisiä ovat nuo aiemmat tunarit Biden, Obama, Reagan, Nixon ja mitänäitänytoli...
Vierailija kirjoitti:
Vaadin tietää onko kapteeni kuinka vanha, kun menisi kyllä kolmevitosesta mutta joku väittää että ois 55??
Jos nätisti pyydät niin voin paljastaa olevani aikuinen mies jolla ikää 44 vuotta. P.s. Älä kerro muille...haluan pitää tämän salaisuutena, koska muuten en saa rauhaa innokkaista naisihailijoista. P.p.s. Olen muuten ehta aito ex-kalsonkimalli vuodelta -95 ja kuvia löytyy lehdestä KomeaMiäsX.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadin tietää onko kapteeni kuinka vanha, kun menisi kyllä kolmevitosesta mutta joku väittää että ois 55??
Jos nätisti pyydät niin voin paljastaa olevani aikuinen mies jolla ikää 44 vuotta. P.s. Älä kerro muille...haluan pitää tämän salaisuutena, koska muuten en saa rauhaa innokkaista naisihailijoista. P.p.s. Olen muuten ehta aito ex-kalsonkimalli vuodelta -95 ja kuvia löytyy lehdestä KomeaMiäsX.
En löytänyt mainitsemiasi kuvia, onhan sinulla laatikkoleuka, onhan? Ja vain yksi :)
Mikä koko on EX?
Onko niitä ilmaisia ämpäreitä vielä jäljellä joissa on mukana jauhenlihaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä ilmaisia ämpäreitä vielä jäljellä joissa on mukana jauhenlihaa?
Sori. Juttelias Utelias tässä. Olin jonon hännillä ja sain viimeisen ämpärin. Pesty jauhenliha oli loppu, mutta sangossa oli: tsättädää Munsalan kansallispuku, vähänkös mä oon ilonen. Yks sai lasten vanukkaita, yks perseisen sohvan pesuaineita. Onneks en saanu tamponinnarukoruja, niitä on mulla jo kylliksi.
Olivat siis laskeneet jauhenlihan määrän väärin, kun ei mennyt tasan ämpärien kaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt mainitsemiasi kuvia, onhan sinulla laatikkoleuka, onhan? Ja vain yksi :)
Mikä koko on EX?
Exstrasmall-koko se on. Muistankin sinut lentokapteeni olit silloin 20v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koko on EX?
Exstrasmall-koko se on. Muistankin sinut lentokapteeni olit silloin 20v.
EX-koko taitaa olla vielä pienempi kuin Exstrasmall?
When u try to watch a movie on the plane
Pelkäsitkö yhtä paljon kuin tuo 'uhri' videon pätkässä? Muistan sekit kyllä, iso sisko käytti. En tainnut koskaan sellaista käsissäni pitää...