Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Ventatkaa vähä miks just just johonki Savonrantsuu onks se joku nii nasta mesta? Ens mä luuli et siel on lentokenttä mut ku ei oo. Otettaisko me joku dösä Savon linnast tai joensuust ? Vois fiilis kohota dösäski vähä mageeks jos olis hyvät eväät. Onks tietoo voisko jommal kummal kentälle tilata kalakukko ja stydin keklun kun koneeseen ei jälimäistä saa tuoda? Jos on pirssidösä niin ne saffarit tietää mist saa brenkkuu. Nää voi olla niinku meikän panos nydäreihin.
Ks Av-reissu Savonrantaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästäänkö Savonrantaseeseen pikkujouluihin? Onko yhteysalus käytössä? Pitääkö olla kiva, pikku yllätyspaketti mukana? Tuleeko joulupukki? Onko joululauluja? Pukukoodi???
Minä meen Emmerdale-juhliin pikkujoulun viettoon, tulkaa teki
2.12 emmerdalen jälkeen: emmerdale juhlat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästäänkö Savonrantaseeseen pikkujouluihin? Onko yhteysalus käytössä? Pitääkö olla kiva, pikku yllätyspaketti mukana? Tuleeko joulupukki? Onko joululauluja? Pukukoodi???
2.12 emmerdalen jälkeen: emmerdale juhlat <= Onka nää emmentaalibileet tääl konees tai Savonrantases vai missä ? Ooksä ollut semmosis ennen vai onks tää ihan uniikki juitsu? Voisko siell olla jotai fondymeininkii mis dipataa tai raklettijuttu sellast mis rillataa juustoleipii? Kun ny on talvi tarttis varmaa olla punkkuu tai jotai hehkuviinii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2.12 emmerdalen jälkeen: emmerdale juhlat <= Onka nää emmentaalibileet tääl konees tai Savonrantases vai missä ? Ooksä ollut semmosis ennen vai onks tää ihan uniikki juitsu? Voisko siell olla jotai fondymeininkii mis dipataa tai raklettijuttu sellast mis rillataa juustoleipii? Kun ny on talvi tarttis varmaa olla punkkuu tai jotai hehkuviinii.
Katso ketju: Emmerdalen juhlat
Oih
Ihana eka adventti... 1 kynttilä, sytytin sen koneen ikkunalle, näkevät muutkin että näin meillä eletään. Lentoemo jotain urputti, et turvasäännöt blaablaablaa, huijasin et ledi on. Ulkoihan tuo, blondi kun on...
Staili lyse! Ledi joo, magee faintti. Mut kuis sit ku alkaa oleen jotai kolme neljän kandelaa niin meneeks viel lentomudel läpi kun alkaa kärtsätä niinku flekko siis nåde ?
Skruudaan tääl jemmas purkist mitä tää on meksiko stailist jauhelihapapu soosii ja riisii. Ihan härmelandis tehty mut pippurii aika stydisti.
Samal yritän hiffata mitä olis joulupiparit siis syötävät Espanjaks. Voiks joku jelpata ?
Tsaukka taas koko lössi! Mä niinku tsennasin pientä jetlagii kanssa matkustajien ja tän cruvin joukos joten funtsin ett otan iisist ja nyt vasta frågaan et mites on fiilikset eilisten bailujen jälkee ? Tulix tsiigattuu liika syvään siihe boolii?
Ääh, sumunen mielikuva että joku pieni porukka marssi baarista keskikäytävää ja sitten käänty ja takaisin baariin
Tarkotax niitä ku sungas et Sohdut sammuu ?Vai oliks ne siin kööris jotai punkkarei tai vastahanka häirköi jotka ei digannu sit 126jengii kun dallas eestaas ?
Jengi moi ! Mun aikuset skidit lähetti himast jonkun fitin tekstarin vai mitä nää on ja käski et nyt gubbe hiljaa siel yläilmois . Pakko uskoo tai ne panee lättyy kun mä tuun himaan . Mä vedän tän lyyssin pään yli ja paan goisaan, herättäkää sit ku tullaan munsalaan tai johonki mis me ei enää flygata. Ihan voitte jatkaa niinku meikä ei ois messis mä en enää bamlaa mitää. Sori et mä häiritsin ja sori et mä oon syntyny :-( Mä rupeen ihan spiidaan niinku sillon kun mä olin skidi Bärtsis eikä mun mutsi ollu delannu .
Tehdään välilasku Ukko Nooan saunalle. Tahdon nähdä painikisat.
Sitting in the emergency exit row
Vierailija kirjoitti:
Tehdään välilasku Ukko Nooan saunalle. Tahdon nähdä painikisat.
Tottakai
Kapteeni Hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Sitting in the emergency exit row
Ari-Tapani tässä, rakastuin juuri videon herttsiseen lentoemoon. Vai siihen raavaaseen pelastajaan??? En osaa päättää...:)
When u go through customs
Onko Ukko-Nooan saunapaineissa kunnon umpahpah-puhallinorkesteri peittämässä määrätyt luonnonäänet? Vai kuuluko ne painiaficionadojen mielestä asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko Ukko-Nooan saunapaineissa kunnon umpahpah-puhallinorkesteri peittämässä määrätyt luonnonäänet? Vai kuuluko ne painiaficionadojen mielestä asiaan?
Varomme vain barokkimusiikkia, muu on sallittu!
Hui. Nyt pelkään tullia enemmän kuin koskaan. Ja sitä enemmän, mitä syyttömämpi olen :(
Vierailija kirjoitti:
"Hui. Nyt pelkään tullia enemmän kuin koskaan. Ja sitä enemmän, mitä syyttömämpi olen :( "
Oletko niin nuori että kerkesit olemaan mukana kun joskus sai jonkin maksun sekin muodossa ja piti mennä pankkiin muuttamaan se rahaksi? Kun itse olin tottumaton sekin käyttäjä olin aivan varma siitä että kädet tärisivät ja hapuilivat, henkilöllisyystodistukseni näytti väärennetyltä, silmäni pälyilivät, verenpaine oli korkealla, iho kylmässä hiessä ja otsaani oli kirjoitettu "HUIJARI".
Ventatkaa vähä miks just just johonki Savonrantsuu onks se joku nii nasta mesta? Ens mä luuli et siel on lentokenttä mut ku ei oo. Otettaisko me joku dösä Savon linnast tai joensuust ? Vois fiilis kohota dösäski vähä mageeks jos olis hyvät eväät. Onks tietoo voisko jommal kummal kentälle tilata kalakukko ja stydin keklun kun koneeseen ei jälimäistä saa tuoda? Jos on pirssidösä niin ne saffarit tietää mist saa brenkkuu. Nää voi olla niinku meikän panos nydäreihin.