Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
2581/4004 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alkaa olla jo vähän sulaneita lumia mut nyt mulle aukes kans se näky pikkujouluissa kun joku laihansorttinen mimmi seiso vähän aikaa tossa käytvällä eturuumis vinkkelis naama surkeena ja sit sen takana oli joku jost mä en saanu selvää oliko sillä skrebat vai ei ja piti sitä mimmii kii vyötäsist niin et sen pää oli piilos sen mimmin tunikan alla.

Mä taidan arvata mitä ne esitti mutta aukesko se silloi yöllä kelleen. ? Oisko ihsn snadin palkinnon paikka jos joku tietäs,vaikka meitsi?

Vierailija
2582/4004 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi luokkaretki idis, pitääks olla nähtynä ne leffat Luokkakokous 1-5? Et niinku tietäs, miten olla. Sori, en oo nähny ainuttakaan.

Luokkaretkellä oon käyny -70 luvulla Karhulan lasitehtaassa.

Mut joo, täällä myrskyää räntälunta, voiskos joku o i k e e s t i pitää noi ikkunat puhtaina? Ei näy maisemat. T s i i s u s!:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/4004 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi taas. Se yölinen mielikuvs jäi snadisti sumuseks mut se klaaraantu sillee et se etumimmi seisoki pä aiks ylvääst niinku ylös ja sit sen niinku hevonv---tun takana oli vielä joku täyshupussa niinku paketis mitä se koni oli muka laahamas jollai v kylpytakin vöil.

Vierailija
2584/4004 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä saan jos ei kukaa hiffaa kun mä hokasin tän vaik silloin yöllä en nähny kun oli niinku jotai sumuu sisäl tai sit se oli meitsin silmis .

Vierailija
2585/4004 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kukaa ei honaa nii saaks meitsi vähä valistaa . Sehä on Ruutusen Hilppa tamma tai oliko ruuna eli heppa jost lähti konikapina . Patsas löytyy Nivalast siel on tien vieres viitta mä oon ajanu ohi muttenkäyny.

Munsalasta on jotai 150 km. Onk tääl ketä sieltpäi kun uölöä esitti hilppaa. Kauhee duuni mä nostan kotsaa .

Vierailija
2586/4004 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan omas pollas kelannu sitä Ruttusen konii . Usemmat mitä mä on kuullu on puhunu tammast   ,mut ihan jotkut ruunast. Ei se voinu olla ruuna kun se varso sen mekkalan jälkeen . Ori ei varso eikä ruunattu ori. Ja sit tammaa ei voi ruunata tai korjatkaa te ketä tiedätte paremmin. Niin että tamma se Ruutusen Hilppa oli. RIP

Vierailija
2587/4004 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tämmöne vähän delikaati juttu niin että jos voitas jutella con cordino. Oisko kellää antaa vinkkii kun mull on serkkutytön poika tai joku semmonen yläasteella ja sille pitäs ehdottaa jotai sexiopasta jos se alkas lukee kun se ei viel milloskaan lukenu mitään kirjaa läpi? Ja mä pelkään et vaikka se on jotain 17 v niin se ei oikeesti tiedä sexiasioista. Oisko hyvää kirjaa ehdolle niin sen isä vois antaa jouluks tai  isä ja äiti yhdes. Oisko liian noloo tos iäs jos äiskä ois mukana lahja antajana ?

Vierailija
2588/4004 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut unta, joku missasi iltasadun lukemisen, tahdon iltasadun, tahdontahdon. En syö aamupalaa, en syö, ensyöen!!!

Hemmoteltu Itkupilli

Vierailija
2589/4004 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

@itkupilli Elipä kerran kauan sitten tsaari, jolla oli sen pituinen se. Snip snap snut å så va sagan slut. Better now?

Vierailija
2590/4004 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@itkupilli Elipä kerran kauan sitten tsaari, jolla oli sen pituinen se. Snip snap snut å så va sagan slut. Better now?

Ei riitä, tahontahon sen samasen ruususen sadun jokailtajokailta. Tahontahon jokailta...

Hemmoteltu Itkupilli iii iii

Vierailija
2591/4004 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

@Itkupilli En osannu ennakoida mut toi kyl sopii sun psykoprofiilii "som PIG" såsom vi säger hi sån i Borgå. Ottakaa selvää mitä se merkkaa se on hyvä vaikka old faschion ja taatust ei woke .

Vierailija
2592/4004 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

@Itkupilli Mikä versio Prinsessa ruususunen sadusta sulle pitää olla Grimmin veribroidit, Topelius, jpku lyhyempi ? Jos et auta nii nix iltasatu.

Vierailija
2593/4004 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

@Ikupilli Pitääkä Prinsin suudella Prisessa et se heräis vai riittäks et prince koskettaa princessaa miekallaan niinku yhet rovaniemeläiset keksi koulunäytelmäänsä laittaa kun niitä nolotti se pussaus. Näin jälest mä oon tajunnu että ne meni varsinaiseen Freudilaisee ansaa. Meitsil on kato freudin alkeet luettuna ja jos tarvis nii täält pyyhkii Bruno Bettelheinii . Näit kirjoja oli joku lahjoittanu yhen paikan kirjastoo mis mul ol aika kivast aikaa lukee.

Vierailija
2594/4004 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iii iii ii

En halua kaurapuuroa, enenen!!!

Tahdon suklaamuroja tahdonhaluan heti heti hetiheti!!!

En juo maitoa!!! Tahdon kaakaota!!!

En syö voikkaleipää, en kurkkua enenen!!!

Hemmoteltu Itkupilli

Vierailija
2595/4004 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäänkö Savonrantaseeseen pikkujouluihin? Onko yhteysalus käytössä? Pitääkö olla kiva, pikku yllätyspaketti mukana? Tuleeko joulupukki? Onko joululauluja? Pukukoodi???

Vierailija
2596/4004 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäänkö Savonrantaseeseen pikkujouluihin? Onko yhteysalus käytössä? Pitääkö olla kiva, pikku yllätyspaketti mukana? Tuleeko joulupukki? Onko joululauluja? Pukukoodi???

Minä meen Emmerdale-juhliin pikkujoulun viettoon, tulkaa teki

Vierailija
2597/4004 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa muka-hauska kirjoitus. Liikaa yritystä. Annan 1/10 kieliopin mukaisen tekstin vuoksi.

Vierailija
2598/4004 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa muka-hauska kirjoitus. Liikaa yritystä. Annan 1/10 kieliopin mukaisen tekstin vuoksi.

Ketä kommentoit?

Vierailija
2599/4004 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks emmerdale pikkujoulus tarjol sen sarja mukaan nimettyy juustoo?

Vai oliks täskii liikaa yrityst kun mä sitä just yritän niinku välttää ? Frends anyhau ?

Vierailija
2600/4004 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks emmerdale pikkujoulus tarjol sen sarja mukaan nimettyy juustoo?

Vai oliks täskii liikaa yrityst kun mä sitä just yritän niinku välttää ? Frends anyhau ?

Nyyttärit. Jokai osallistuu kui tahtoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän