Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Hei nyt rauhotu , ämmittelyt oli loppu jo kun me lähdettiin ja nyt ne on ihan loppu. Vai mitä tytöt?
No joo joo toi yks A-luokka äm... ei kun rouva vaan käy mun hermoill.
Tai oltaisko kaikki vähän aikaa ihan hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Kinkattaisko
Jee, jee
Nyt kyllä kinkataan!!! Mä eka, mullon lirppa jo esillä
Mä tahon olla eka, tahon, tahon!!!
Hemmoteltu Itkupilli
Voix selittää onko lirppa ja lerppa eri vai liittyykö ne yhteen ?
Saisiko tänne A-matkustamoon tehtyä jonkinlaisen macgajver-webaston pitämään ainakin etulasin puhtaana jos tämä pyryttely ei lopukaan tähän päivään. Voisiko kapteeni Hopea tulla arvioimaan mahdollisuuksia vaikka pienen drinksun äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Voix selittää onko lirppa ja lerppa eri vai liittyykö ne yhteen ?
Lirppaa heitetään ruutuun ennen kinkkaamista. Tiedät kai???
Eix kinkkaaminen oo ihan likkojen juttu
Meillä on siirretty lähisuvun pikkujouluu eteenpäin ja eteenpäin kyllä ihan syistä ja nyt se uhkaa törmätä oikeeseen jouluun . Onks kellän kokemusta ja ehdotuksii ?
Kinkkutessa kai pitäis sillee lukee tai laskee jotai loruu . Kuka osaa?
Saaks tohon käytäväl piirtää ruudut et mis kinkaa ? Sä kel on lirppa onks sul liitu?
Vierailija kirjoitti:
Kinkkutessa kai pitäis sillee lukee tai laskee jotai loruu . Kuka osaa?
Emmä tämmösest oo kuullu...
Jollain lirppa, toisilla paiju
Okej unohdetaan lorut ne taitaa kuuluu naruhyppelyyn. Millaisel ruudukol ja millä säännöillä kinkattais ?
Enimmät teipit meni foliopiippa hattujen väsäämiseen. Oliko sekin ihan pakko ?
Nyt hei oikeesti ideoita kehiin miten saatas tehtyy ruudukko et päästäs kinkkaan.
Pitääks kaikil olla oma lirppa vai riittäks yks yhteinen?
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei oikeesti ideoita kehiin miten saatas tehtyy ruudukko et päästäs kinkkaan.
Mä muistan yhden kuvion luulen ettei täs näy ruudut: eka 1 ruutu, toka kaks ruutua vierekkäin, kolmantena 1 ruutu, sitten kaks vierekkäin...
Kinkattiin ekana eka ruutuun, sit tasajalkaa 2ruutuun, sit kinkkaus... siihen ruutuun mis lirppa oli, ei saanu hypätä.
Lirppa heitettiin vuorotellen joka ruutuun, viivalle ei saanu osua.
Se piirtää, kellon liituu! Mullon.
Selkiskö? Mä voin näyttää mallia
Pysyppä jätkä vaan siellä alhaalla. Jos työnnät nuppis tänne niin taatusti pamautan. Mulla on muuten musta vyö niin että mä varoitan!!!