Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
2561/4004 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääks kaikil olla oma lirppa vai riittäks yks yhteinen?

Tietty kaikil oma. Mä rikoin jo yhen kukikkaan kahvikupin, sen sirpaleet on oivia lirppoja, jokaisella oma malli.

Siis jos heittää lirpan/kinkkaa viivalle, vuoro vaihtuu...

Tsiisus, etteks te oo penskana kinkannu?

Seuraavaks aletaa kymppiä pallolla, osaatteks te sitäkää?

Vierailija
2562/4004 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Itkupilli nukut sä? Sori jos  mä herän mut kun sul on lirppa niin voidaanks me kaikki jotka haluu kinkata sillä kun tääl lennol on hyvät lirpat vähän kiven alla (pun intendet) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/4004 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Itkupilli nukut sä? Sori jos  mä herän mut kun sul on lirppa niin voidaanks me kaikki jotka haluu kinkata sillä kun tääl lennol on hyvät lirpat vähän kiven alla (pun intendet) ?

Iiik

Hemmoteltu Itkupilli tässä

En anna omaa lirppaani, en anna, enanna!!!

Jokaisella kuuluu olla om lirppa! Ota vaik nappi, kivi tms pikkujuttu, tamponinnarukorukin käy.

Ii ii ii ... jatkan unia!

Vierailija
2564/4004 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska leikitään polttopalloa, väriä, peiliä ja piilosta? Hippaa? Hulahulahulavannetta, naruhyppelyä, patsasta???

Vierailija
2565/4004 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin jouduin ottaa täs välil torkut kun eilen iski joku nuha. Ei tartte pelätä se on allerhinen mä en vaan tiedä mille.

Tos tuli ihan kivoja ideoita hulavanteelle on vähän ahtaat paikat. Yöllä ku lapset nukkuu vois jotain aikuisten juttuj niinku patsasta sillee et olis melkei nakuna niinku patsaat enimäksee on. Mulle tuli monta mieleen mutten kerro , eiks se oo semmost et muut yrittää keksii. ? Vai pitääks vaa olla paikallaan jäykkänä?

Vierailija
2566/4004 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teil taiski olla mieles se patsasleikki jossa jähmetytään kun musa loppuu. Vois sitäkin mut miettikää tätä mun visioo mä en nyt anna esimerkkejä mut yhteen tarvittais kolme pulloo ne voi olla tyhjiikin.

Vierailija
2567/4004 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää kone vielä yläilmoissa? Porvoo Airlinesin järkkäämät pikkujoulut yläilmoissa ovat kestäneet yli kaksi viikkoa ja meno vaan kiihtyy. Sammuin aamuyöllä täydessä jurrissa ja tappelin mikistä leuan (laatikko-lentäjä-malli), av-mamman, blondin ja stuertin kanssa! En muuta muista kuin tahtoneeni laulaa aikuinen mies version aikuisesta naisesta mutta tämä ei käynyt ja siitähän koko soppa syntyi. Stuertti suuttui ja väittää nyt koneen takaosassa minun laulaneen ohi nuotin (voiko joku varmistaa?), av-mamma olisi tahtonut laulaa blondin kanssa slovarin mutta mamman mies tuli huuteleen kännissä kuka on syönyt vanukkaat ja edelleen katsovat murhaavasti toisiaan (voisiko joku tarkistaa tämänkin?) - Kiitos  ja anteeksi, tack och förlått. Tarina jatkuu ehkä...joskus...

Vierailija
2568/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei me lennetään kyllä, muuten poliisi ois kantanu sun koneest Munsalassa ja vieny Vaasaan poseen ehkä jonku polin kautta. Sä kato rupesit avaa ovee ja selitit et sunon ihan pakko päästä koneest just heti et sanonu et miks mut heti. Lentoemo loikkas siihe välii ja huusi kun palosireeni ja potkas suo konehuoneen sit meit muita isommast päästä hyökkäs sun kimppuun ja kampes sut maahan ja pari isointa istus aluks sun pääl ja vahvimmat vääns sun jalat ja käet lukkoon ja sit sut sidottii ensin vöillä ja sit purettii narui pikkujoulupaketeista ja sut pantiin täyspakettiin ja kannettiin perälle. Nii et nyt tiiät.

Vierailija
2569/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAirlinesin tarjoomat pikkujoulut oli tosi ylläri ja kerrankin huippukiva mut paikallaan kun tää on erääs mieles kuitenki kaukolento. Mäkin alan muistaa et mä esitin kahen kundin kaa yöll kun skidit nukku yhtä helsingin keskustan tunnettuu patsasta pelkis kalsareis. Mulla ja ainaskin yhellä oli pullo kädess ja ne joutu veivaa vähän ennenku joku hiffas et pullohan on leka. Sit mä en muista oliko sil kolmannelkin pullo mutt jotai punahehkuist siin oltiin niinku takomas Stockan ja Renskan talon välis. Kyl joku sen sit aika heti kekkas et kolme seppää.

Vierailija
2570/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kenet pantiin pakettiin pitää nyt ottaa tosi iisisti ettei sun sydän tee mitään jälkitemppuu. Jos lentoemo sit löytäs sulle aluks kauravellii mitä syöttäs ihan pieninä annoksina ja vitamiinii porejuomana beetä etenki mut sitäki vähän ihan hintsusti ain kerral. Vois olla parree jos syöttäjänä ois enempi semmone emotyyppi eikä blondi et sä et sais rytmihäikkää. Ootsää kans yks jätkä. Mut kerro mulle yks juttu et mikä on tää AV ton AVmamman nimessä kun mul ei niinku kytke.

Vierailija
2571/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos joku muu jaksas selittää tän AVeen. Olipa bileet mul vieläki pyörii. Joku mamma esitti havis Amandaa ja se oli värvänny siihen neljä muut lejoniks. Ne ois varmast oksentanu et jengi ois nopeemmin hiffanu et se mimmi on Mantz mut mä tajusin sen ja huusin et nyt on talvi ja vesi on lyöty patsaista poikki ja ne onneks usko. Sit yks jäbä veti käytävää eestaas ihan sprittiksenä Paavo Nurmena ja yks huusi posket punasena et kattokaanBad Boy ja siinkin piti toisten kaivaa tälle äidin pikku exhipparille salamannopeast joku samppakooleri alle.

Mä en ainakaa ny jaksa muistaa muita.

Vierailija
2572/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää bileet oikeest lähti niinku handust et muuttu lattia katox ja katto lattiamatox niinku siin hepokattilaulus tai niinku viipurin Vihtoris mis Vihtori tuo wiipurist haitarin ja juhlat lähtee sillee kiihtyy niinku atomimiilus tai jossain. Mä oon menny sitä tanssii yhden gimman kans ateneumin B ykssalis monemonet kerrat niiet kipsi ropisi katosta ja kipsipöly niitten nakupatsaiden päistä ja hartiosta vaik ette te usko . Se gimma oli mun bestest good frend etenkin tansseiisa vaik ei me oltu koskaa sillee. Those where the times. Nyt tuli tippa silmään ,ainaski toiseen.

Vierailija
2573/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV = Aihe Vapaa

Osio Vauva palstalla, muita: seksi ja vauvajutskat

Patsas-leikki menee näin: eka pitää toista kädestä, seisotaan vierekkäin. Tuo eka alkaa pyöriä ja pyörittää siis toista ympärijuoksuun, irrottaa otteensa ja toinen singahtaa juoksemaan suoraan ja pysähtyy hullunkuriseen asentoon 'patsaaksi'. Paras patsas valitaan.

Ettes te  t ä t ä k ä ä n o leikkiny? Nurkkajussi, kymmenen tikkua laudalla, maata???

Vierailija
2574/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää on kuullu sellasest patsasleikist miss yks in ekaks tarkkailija js sit muut tanssii paikallan ja kun muss katkee kesken nii ei saa yhtää horjuu. Kaikki ne ketä horjuu joutuu lisätarkkailijoiks ja sit kun on vaan yks jälel nii se on voittanu.

Vierailija
2575/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän kelannu ton  kaverin juttuu kuka me pistettiin pakettiin . Nyt kun se goisaa niin mä voisin sanoo et mä luulen et sil kundil meni vähän ajantaju ei me sentään mitää viikkoo biletetty ku yks yö.

Vierailija
2576/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaa oli mut nyt juotiski sit niin maanperusteellisesti. Kumma juttu yleensä mull tulee herkästi huano olo kun mä juan vähäskii enemmä mut nyt mul ei tunnu missää vaik määski nääs on juhlinu koko

yäääääääääääääääääääääääääääään

Vierailija
2577/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me joskus päästään maihin voitais muutaman vuoden päästä lähtee niin kuin luokkaretkelle ruotsinlaivalla mutta ei tällaisilla keleillä vaan kun on tasasta tai vaan sopivasti vähän keinuttaa. Otettaisiin pienet hytit kun täällä varmaan haluais tutustua lähemmin nykyisiin kanssamatkustajiin you no wat aj meen. Koneen henkilökunnasta ainakin jotain makupaloja mukaan?

Vierailija
2578/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kiva idea.Kuka alkaa järjestää niin että meillä ei katkea tämä yhteys vaan kaikki saa risteilylle kutsun?

Vierailija
2579/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos joku muu jaksas selittää tän AVeen. Olipa bileet mul vieläki pyörii. Joku mamma esitti havis Amandaa ja se oli värvänny siihen neljä muut lejoniks. Ne ois varmast oksentanu et jengi ois nopeemmin hiffanu et se mimmi on Mantz mut mä tajusin sen ja huusin et nyt on talvi ja vesi on lyöty patsaista poikki ja ne onneks usko. Sit yks jäbä veti käytävää eestaas ihan sprittiksenä Paavo Nurmena ja yks huusi posket punasena et kattokaanBad Boy ja siinkin piti toisten kaivaa tälle äidin pikku exhipparille salamannopeast joku samppakooleri alle.

Mä en ainakaa ny jaksa muistaa muita.

Kukahan oli se AV-mamma joka tunikassaan hiihti pitkin käytävää Siiri Rantanen- patsaana? 

Vierailija
2580/4004 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aukes mikä on AVmsmma mä oon kai -pappa. Josmä oisin tienny et patsas ei tartte pakos olla stadist olis ollu hiukka helpompi keksii onneks jengi oli kuites nii fiksuu ettei tarjottu hautapatsait tai sen tapasii vaikkei sääntöj kerrottu. Hyvä me !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme