Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yx rva Munsalasta. Kulttuurillista omimista että olette pukeutuneet kansallispukuumme. Vain Munsalalaiset saavat pitää pukua. Otan yhteyttä lakimieheeni, ja iltapäivälehtiin. Perästä kuuluu!!Nih...
Torissa myydään kansallispukuja. Ajattele jos joku vieraspaikkakuntalainen ostaa itelleen puvun. Oi aikoja, oi tapoja!
Tor-verkosta saa todellakin vaikka mitä!
Vierailija kirjoitti:
Pettävätkö (lähes) kaikki Porvoo Airlinesin lentäjät?
Kyl hyö pettäät!
Nimim. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl hyö pettäät!
Nimim. Kokemusta on.
Lentäjä oot? Vai "se toinen"??😉
Olin menossa saunaan, koneen VIP saunan on varannut Ukko Nooa, ei ollut laittanut laukkuaan edes naulaan, siinä retkotti lattialla... siis laukku, ei Nooa
Voi viude, ettäs
Blondie
Milloin alkaa panelikeskustelu tekoälystä taiteessa, Liselott?
Miksi ihmiset pitävät itselleen täysin soppimattomia värejä vaatteissaan?
Koska voivat.
Elämä on.
Koneen putiikissa aika pieni valikoima minulle sopivia kledjuja... voi voi
Terveisin Doris
Ootteko huomannu, että koneen pesulapalveluissa on sanomisen sijaa, typykkä joka toi minulle mmekon 'silitettynä', oli niin ollakseen. M u t t a oikean olkapään sisäsauma oli silittämättä. Törkeää.
Onneksi minulla on omat paplarit ja oranssi sifonkihuivi, en voi kuvitellakaan kampaamon tasoa...
Ps tosin muutama kanssamatkustaja voisi hiukan kohentaa frisyyriaan, kuulin että myytävä tupee- ja peruukkivalikoima olis kattava...
Juttelias Utelias
Kalevauva.fi lauloi äsken pestävästä jauhenlihasta, perseisestä sohvasta, lasten vanukkaista yms. Oli huisin hauskaa... käväisin siis Sysmässä
Terveisin Doris (reissunainen)
Apua! Joku on vienyt parfyymini ja korvannut ne pierulla. Lainaako joku parfyymifani minulle lempituoksujaan?
Pelkäävätkö (lähes) kaikki Porvoo Airlinesin lentäjät?
Täällä puhuu kapteeninne. Mitä on tämä miesmatkustajien jatkuva kehotus ja neuvo tason laskemisesta? Tämä on ja pysyy yksitasoisena koneena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl hyö pettäät!
Nimim. Kokemusta on.
En petä. terkuin Laatikkoleuka
Vierailija kirjoitti:
Apua! Joku on vienyt parfyymini ja korvannut ne pierulla. Lainaako joku parfyymifani minulle lempituoksujaan?
Haiseeko sohvasi perseeltä? Vai perseesi sohvalta?
Siinäpä se🤔
UUTISET:
Mel Gibson kävi porvoossa. Mel Gibson kävi espoossa. Mel Gibson söi possua. Mel Gibson söi kalaa.
Ja sitten säätiedotus ja urheilua
Vierailija kirjoitti:
UUTISET:
Mel Gibson kävi porvoossa. Mel Gibson kävi espoossa. Mel Gibson söi possua. Mel Gibson söi kalaa.
Ja sitten säätiedotus ja urheilua
Yllätyspaljastus: Mel ei ole tällä lennolla. Tarjolla on sen sijaan jotain PALJON maukkaampaa, mehevämpää, vähän nuorempaa ja PALJON komeampaa eli minä arvoisa lennonjohtaja eli MR. Laatikkoleuka. Nyt anteeksi..sshhhh..pieni keskeytys kuulutukseen. Kuka päästi av mamman kuolaamaan tänne viereen?? Eihän tämän näin pitänyt mennä, vaikka tiedän että mammat käyvät kuumana minuun, koska olen one & only Laatikkoleuka-kirurgi-ex-alusvaatemalli. Totta joka sana! Finninaamainen stuertti jakaa teille vuoronumerot Laatikkoleuan luo. Vink vink ja huumoria huulille. ;DD
Onko keittiöstä tilattavissa:
Mansi- ja mustikoita?
Porkka- ja perunoita?
Lentoemäntä kysyi: Haluatteko ruokailla? Kysyin: Mitkä ovat vaihtoehdot, hän vastasi: Kyllä tai ei
Hahhhhaaahhhhhiiihihhhiiii🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yx rva Munsalasta. Kulttuurillista omimista että olette pukeutuneet kansallispukuumme. Vain Munsalalaiset saavat pitää pukua. Otan yhteyttä lakimieheeni, ja iltapäivälehtiin. Perästä kuuluu!!Nih...
Torissa myydään kansallispukuja. Ajattele jos joku vieraspaikkakuntalainen ostaa itelleen puvun. Oi aikoja, oi tapoja!
Tor-verkosta saa todellakin vaikka mitä!
Minä hankin Munsalan puvun näköisversion Tenusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl hyö pettäät!
Nimim. Kokemusta on.
Rakkaus on kuin hyö-ky aalto, sano yks lemmenviemä perämies. Oi sitä kesää! Terkkuja Timpalle, olit ihana! 😘
Hyvät matkustajat, ihan noin niinkuin huvin vuoksi tässä kyselemme... osaisiko joku teistä pliis lentää ja laskeutua lentokoneella?
Missä se Gel Mibson istuu???